Ga naar inhoud
GENEGEERD

Spanje dreigt met doemscenario

Rodin
 Share

Recommended Posts

Spanje dreigt met doemscenario

'Het wordt steeds heter in Europa. En dat komt niet alleen door de naderende zomer. De problemen stapelen zich op. We schakelen even naar de Britse krant The Guardian. Die koppen donderdagavond: 'Spain issues dramatic messages of impending eurozone doom'. Even voor de duidelijkheid, het zijn niet meer de Dr. Dooms in deze wereld, zoals Marc Faber, Nouriel Roubini of Gerald Celente die roepen dat Europa op het randje van de afgrond staat, het zijn inmiddels gerespecteerde, ruim 190 jaar oude, kranten die ons vertellen dat het echt menens is momenteel. Enfin, even naar de inhoud. De Spaanse minister van Buitenlandse zaken heet José Manuel García-Margallo, weet u dat ook weer. Hij liet donderdagavond doodleuk weten dat de toekomst van de EU in dagen, wellicht zelfs uren, kan worden uitgespeeld als Spanje niet meer hulp van Europa krijgt. Een soort van keiharde chantage dus. Als wij niet meer miljarden, dan is iedereen de sjaak. Zo diep zijn we dus al in de put gevallen.'

http://biflatie.nl/artikelen/69-eurocrisis/30782-spanje-dreigt-met-doemscenario

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Rodin: begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je deze dingen repost hier.

Maar kan het misschien centraler in een enkel draadje? Ik wordt een beetje kriegel van alle losse draadjes die opduiken waar enkele nieuwsberichten in staan

DIKKE EDIT: Zie nu pas dat ze in een subforum staan! Ik zie ze alleen omhoog komen bij "nieuwe berichten"

Excuus!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...