Ga naar inhoud
GENEGEERD

Budgetkistje voor delicate waren.


lewieke

Aanbevolen berichten

Zoals altijd probeer ik met een minimaal budget het maximale te realiseren. Vandaag ben ik niet weinig trots op mijn kleine realisatie van 12€. Met eenvoudige bout heb ik een vergrendelbaar kistje gemaakt wat gemakkelijk te transporteren is, snel kan meegenomen worden én ook nog eens afgesloten kan worden met een hangslot. Een gaatje in het kistje, een bout erin met een gaatje erin geboord en klaar. Het kunstwerkje vind je hieronder.

 

[ATTACH=CONFIG]8049[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8050[/ATTACH]

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De kistje zijn waterdicht, dat schiet je er bij in (no pun intended). Je neemt een bout, boort daarin een gat. Dan boor je een gaatje in het kistje en steekt de bout er door. Die bout schroef je vast met een o-ring aan de binnenzijde en een bout aan de buitenzijde. In het gat wat je in de bout boorde kan je een hangslot vastmaken. @Pathfinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kistje zijn waterdicht, dat schiet je er bij in (no pun intended). Je neemt een bout, boort daarin een gat. Dan boor je een gaatje in het kistje en steekt de bout er door. Die bout schroef je vast met een o-ring aan de binnenzijde en een bout aan de buitenzijde. In het gat wat je in de bout boorde kan je een hangslot vastmaken. @Pathfinder

 

Ach, zo simpel! Maar mede daardoor erg functioneel, dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kistje zijn waterdicht, dat schiet je er bij in (no pun intended). Je neemt een bout, boort daarin een gat. Dan boor je een gaatje in het kistje en steekt de bout er door. Die bout schroef je vast met een o-ring aan de binnenzijde en een bout aan de buitenzijde. In het gat wat je in de bout boorde kan je een hangslot vastmaken. @Pathfinder

 

Is het een idee om aan weerskanten van de metalen wand rubber ringen te gebruiken?

Als je de bout vast draait zou dat het toch weer redelijk waterdicht moeten maken.

 

(Een restje badkamerkit zou ook wat zijn maar heb je nomaal niet voorraad liggen....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kistjes zijn al jaren mijn favoriet. Je kan er echt alles in bewaren. Waterdicht is een grote plus. Je kan de bout ook aan de buitenkant lassen bedenk ik me nu. Ik kwam ids een partij in engeland tegen. Hoe meer ik kocht hoe lager de prijs per kist. Op gegeven moment betaalde ik 2 pond. Was omgerekend toen 3 gulden 50:( ik met wel 50 van die kisten naar huis. Natuurlijk controle bij de boot:p

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...