Ga naar inhoud
GENEGEERD

Koop zo veel zilver als je kunt dragen

Tom
 Share

Recommended Posts

Een interessante theorie over de zilver/goud ratio, is nu natuurlijk veels te laag.

Maar om nu zilver mee te nemen in je BOB in ook nogal wat. In het voorbeeld voor ongeveer $30.000 heb je 100,kg zilver.

het artikel begint zo;

Een vriend van mij ging van Taiwan voor de VS, dus ik kocht hem een ​​10 oz. baar van zilver. En, ik was verbaasd over hoe zwaar het was. Dat stuk metaal had een flink gewicht.

Dat deed me beseffen dat je niet in staat zou zijn om heel ver komen als je een serieuze hoeveelheid geld in zilver meeneemt en vervolgens meeneemt in uw rugzak.

Als de prijs van zilver was $ 20/ounce, dan koop je voor $ 29,166.85 meer dan 100 kilo.

Men bedoelt dus dat je niet veel mee kunt nemen als je te voet moet vluchten.

Maar na een interessante uitleg over de zilverprijs gaat de schrijver berekenen wat volgens de marktwerking de echte zilverprijs zou moeten zijn, zal ik het verklappen? Neen,

het antwoord staat onderaan in het artikel.

Maar reken maar op een vette winst.

Echter het gaat niet om vette winsten, maar o.a. om deze redenen;

Vergeet niet dat een gouden munt kan een op een dag je leven redden. De vlucht uit Duitsland direct na WW2 was mogelijk doordat met goud je langs checkpoints kwam en om de treinen en schepen te betalen die hen (of alleen hun kinderen) naar de vrijheid voerde. Je weet nooit of je op een dag worden gedwongen om ook in een dergelijke situatie vervoer te betalen.

Als je gaat voorbereiden op wat eventueel komen gaat, doe dat in deze volgorde;

.

Bereid je voor op fysieke behoeften - voedsel, water, onderdak, enz.

Koop zo veel zilver als je kan dragen

Koop zoveel goud als je kunt veroorloven.

Oh, en nog een ding ...

Vertel niemand over uw voorbereidingen

- Zeg niets over uw zilver voorraad.

- Niet vertellen over je goud.

- Niet vertellen over hoeveel voedsel, water, etc. je hebt.

Dat geld dus ook voor familie, buren of zelfs leden van de kerk. Gelieve enkel deze informatie te delen met mensen die u volledig vertrouwt. Dus alleen mensen vertrouwen waar je, je leven aan vertrouwt en het leven van uw gezin.

LEES ARTIKEL OP DE LINK (KLIK)

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wow, luchtdruk munitie... Zo'n blikje vol met pellets komt inderdaad hard aan als iemand dat tegen je hoofd gooit! :p

Iemand op dit forum heeft ooit eens geroeptoetert: goud hebben is goed, lood afschieten is beter....

Nu vraag ik mij af: wie was dat ook alweer... Want ik ben het met die persoon eigenlijk wel eens ;)

Link naar reactie

Die reacties zijn een mooie afleiding voor de onnozele lezer, laat de onnozele vooral in die waan.

Wij preppers lachen in ons vuistje en proberen zoveel mogelijk om de domme massa te laten geloven dat zilver preppen niets betekend.

Een erg goede tactiek.

Jongens nog effe een groot zilver kenner aan het woord, maar niet te serieus op in gaan, dan gaat straks de domme massa ook nog zilver kopen SSSTTTT......

http://kingworldnews.com/kingworldnews/KWN_DailyWeb/Entries/2014/2/3_Embry_-_Global_Markets_Are_Now_Subject_To_Total_Collapse.html

Link naar reactie

Die reacties zijn een mooie afleiding voor de onnozele lezer, laat de onnozele vooral in die waan.

Wij preppers lachen in ons vuistje en proberen zoveel mogelijk om de domme massa te laten geloven dat zilver preppen niets betekend.

Een erg goede tactiek.

Jongens nog effe een groot zilver kenner aan het woord, maar niet te serieus op in gaan, dan gaat straks de domme massa ook nog zilver kopen SSSTTTT......

http://kingworldnews.com/kingworldnews/KWN_DailyWeb/Entries/2014/2/3_Embry_-_Global_Markets_Are_Now_Subject_To_Total_Collapse.html

Geldt de marge regeling eigenlijk nog voor zilveren munten? Er was toch sprake van een aanpassing? (ja, ik kan Google'en maar jullie weten het toch beter...).

Link naar reactie

Maar om nu zilver mee te nemen in je BOB in ook nogal wat. In het voorbeeld voor ongeveer $30.000 heb je 100,kg zilver

Als de prijs van zilver was $ 20/ounce, dan koop je voor $ 29,166.85 meer dan 100 kilo.

Nou ik hoop dat zijn raad beter is dan zijn wiskunde:

20 d/o 30.000 dollar:

Dus 1500 ounce, een ounce is 31,1 gram, dus dat is in mijn beleving ~ 46,6 kg.

Nog steeds zwaar om te dragen, maar ik kom toch graag het verschil met 100kg ophalen, zelfs als ik het zelf moet dragen !

Prep ze,

K a n s

• Leuk 2
Link naar reactie

Nou ik hoop dat zijn raad beter is dan zijn wiskunde:

20 d/o 30.000 dollar:

Dus 1500 ounce, een ounce is 31,1 gram, dus dat is in mijn beleving ~ 46,6 kg.

Nog steeds zwaar om te dragen, maar ik kom toch graag het verschil met 100kg ophalen, zelfs als ik het zelf moet dragen !

Prep ze,

K a n s

HaHaHa... @Kans je hebt helemaal gelijk, maar de fout is door mij gemaakt ik ben ook geen rekenwonder, ook al heel lang van school af;)

In het artikel staat;

If the price of silver was $20/ounce, just $29,166.85 would buy over 100 pounds.

En 100 pounds =45.359237 kilograms

Ach, maar goed dat ik geen zilver verkoper ben;):D:)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...