Ga naar inhoud
GENEGEERD

Banken begonnen met blokkeren opnemen eigen geld (VS en GB)

Tom
 Share

Recommended Posts

Nu hoeft de informatie van deze link niet meer bij complotten omdat het gewoon berichten zijn die in diverse kranten en op www hebben gestaan.

Banken in de Verenigde Staten en Groot Brittannië doen de afgelopen maanden steeds moeilijker als mensen grote bedragen van hun eigen rekeningen willen halen. In veel gevallen wordt het simpelweg geweigerd, of mogen mensen enkel een lager bedrag opnemen. Bovendien eisen de banken dat mensen zeggen waar ze het geld voor nodig hebben. Let wel: dit is het EIGEN geld van de rekeninghouders. Dat betekent dat de banken in alle stilte zijn begonnen met het onteigenen -kortweg: stelen- van het geld van de burgers. Het zal slechts een kwestie van tijd zijn voordat dit ook in de EU gaat gebeuren.

LEES VERDER OP DE LINK (KLIK)

En onderaan op de link staan de bronvermeldingen.

Het artikel eindigd met;

Alleen al het gegeven dat steeds meer grote banken weigeren om mensen geld van hun eigen rekeningen te laten halen is een duidelijk signaal dat de financiële crisis veel erger is dan wordt toegegeven, en de volgende grote crash op ieder moment zou kunnen plaatsvinden.

Nu wil het toeval dat er op 15 en 16 februari een grote leger oefening plaatvind in de VS waarbij de banksector dit bericht rondstuurt.

naar aanleiding van de grote oefening;

De banksector dient voorbereid te zijn op onvoorziene gebeurtenissen. (op deze datum)

Steve Quayle vertrouwd het niet en zegt;

BANK OF OKLAHOMA ANNOUNCES SERVICE DISRUPTION OF ONLINE AND MOBILE BANKING -FEB 15&!6-THESE COULD BE THE TELLTALE DATES FOR SOMETHING BIG NECESSITATING BANK HOLLIDAY ETC. SIMILAR DATES I THINK FOR THE SAVANAH MILITARY DRILLS AS WELL.-HAWK

En verwijst dan naar deze bank publicatie

De Savanah Oefeningen worden hier vermeld.

Zoals bekend is het geld op de bank niet van u maar u heeft het aan de bank gegeven.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Tom ik vind je postings met regelmaat boeiend en opmerkelijk. En er zit best een kern van waarheid in vaak, Maar ik ben bang dat ook deze melding weer in het hoekje "spanning en sensatie" geplaatst kan worden. Destijds ook die grid-ex2 oefening in de USA werd als trigger aangemerkt voor iets veel groters dat stond te gebeuren. Heb jij na november nog wat vernomen van die grid-ex2 oefening en de nasleep ervan?

Voel je niet persoonlijk aangesproken, maar veel sites in de USA en in NL (xandernieuws bijvoorbeeld) kloppen alles op en zien echt overal een complot in.....

Maarja opmerkelijk is het wel alleen vraag ik me af of de verhalen niet een beetje teveel worden verdraaid en opgeklopt....

• Leuk 2
Link naar reactie

Ik heb mijn halve leven in de journalistiek gewerkt en heel diep achter de schermen kunnen kijken. Goed nieuws moet je niet zelden voor de poorten van de hel wegslepen. De gevestigde media daar heb je geen donder meer aan. Kijk maar eens hoe ze met de zaak Demmink zijn omgegaan. Zonder al die onbetrouwbare 'opklopsites' zou die afgrijselijke zaak allang onder het tapijt zijn geveegd. Wat Xander Nieuws teveel heeft, heeft bijvoorbeeld de NRC te weinig. Mijn advies; lees alles en neem zowel de NRC als Xandernieuws met het korreltje of de zak zout die al naar gelang het onderwerp bij ze past. Tom geeft heel netjes aan wat zijn bron is en dan is het prima wat hij doet!

Link naar reactie

Ok, een klein zijspoortje: Ik was vorige week zeer verbaasd over hoe laag de limiet al ligt mbt vragen naar de besteding van contant geld:

Ik nam $2000,-- op bij het GWK, wordt er gevraagd waar ik het voor nodig heb.

Mijn antwoord: wat cash bij de hand is altijd makkelijk en dollars werken nou in het buitenland eenmaal beter als Euro's was blijkbaar niet geheel bevredigend, want de volgende vraag was: waar gaat u dan heen, want voor Myanmar heft u nieuwe dollars nodig.

Zo'n 2,5 jaar geleden werd er nog met schaamte gevraagd naar de besteding van grote (zo'n EUR 10.000,--) bedragen die cash opgenomen werden. En dan werd de vraag gelijk gevolgd door een verontschuldigend "u bent niet verplicht hierop te antwoorden".

Link naar reactie

http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_Verdrag_voor_de_Rechten_van_de_Mens

Helaas staat er vrijwel altijd een negatief saldo op mijn rekening. Het wachten is op een moedige prepper, die de vraag van zijn bank waaraan hij zijn eigen geld wil besteden op -terecht- hoge toon tot een mensenrechtenschending bestempelt. Volgens artikel 8 van het Europese Mensenrechtenverdrag -met rechtstreekse werking!- heeft een ieder recht op bescherming van zijn persoonlijke levenssfeer. Het EVRM richt zich in eerste instantie op de rechtsrelatie overheid-burgers, maar het heeft volgens staande jurisprudentie ook horizontale werking tussen burgers (en natuurlijk bedrijven) onderling. Vragen waar iemand zijn eigen geld aan wil uitgeven, vind ik een ernstige inbreuk op de persoonlijke levenssfeer. GRIJP ZE !! De hufters!

Link naar reactie

@Tom ik vind je postings met regelmaat boeiend en opmerkelijk. En er zit best een kern van waarheid in vaak, Maar ik ben bang dat ook deze melding weer in het hoekje "spanning en sensatie" geplaatst kan worden. Destijds ook die grid-ex2 oefening in de USA werd als trigger aangemerkt voor iets veel groters dat stond te gebeuren. Heb jij na november nog wat vernomen van die grid-ex2 oefening en de nasleep ervan?

Voel je niet persoonlijk aangesproken, maar veel sites in de USA en in NL (xandernieuws bijvoorbeeld) kloppen alles op en zien echt overal een complot in.....

Maarja opmerkelijk is het wel alleen vraag ik me af of de verhalen niet een beetje teveel worden verdraaid en opgeklopt....

Er wordt continue gebruik gemaakt van het feit dat dit soort evenementen op de agenda staan. De Superbowl zou een trigger zijn dmv van een false flag operation. Niets gebeurt. Ik lees die sites graag maar soms zit je toch onnodig in de stress.

Er schijnen trouwens wel chinese soldaten op Hawaii te zijn en russische soldaten in de buurt van New York. Die zouden worden ingezet om de bevolking in toom te houden omdat het leger van de VS niet tegen de eigen bevolking kan/wil optreden. 50% van het VS leger is in het buitenland trouwens.

Link naar reactie

Er wordt continue gebruik gemaakt van het feit dat dit soort evenementen op de agenda staan. De Superbowl zou een trigger zijn dmv van een false flag operation. Niets gebeurt. Ik lees die sites graag maar soms zit je toch onnodig in de stress.

Er schijnen trouwens wel chinese soldaten op Hawaii te zijn en russische soldaten in de buurt van New York. Die zouden worden ingezet om de bevolking in toom te houden omdat het leger van de VS niet tegen de eigen bevolking kan/wil optreden. 50% van het VS leger is in het buitenland trouwens.

In de stress om zulke berichtgeving? Dan heb je nog niet genoeg "geprept" ...... :D

Link naar reactie

In de stress om zulke berichtgeving? Dan heb je nog niet genoeg "geprept" ...... :D

Bij wijze van spreken dan. Het is altijd wel spannend. Je weet dat het komt maar je hoopt dat het zo lang mogelijk uitblijft. Voor mij komt het altijd op het verkeerde moment. Ik ben niet in de positie om het rustig op me te laten afkomen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...