Ga naar inhoud
GENEGEERD

Utopia TV maand september - Discussie, leermomenten, kritiek en analyse.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Klopt, meer dan de helft is al als acteur of kandidaat op de TV geweest. Dus bepaalde types die ze voor het programma hebben gescreend. Jammer genoeg geen\weinig mensen met survival skills. Die Jimmy heeft ze volgens mij wel, alleen krijgt hij waarschijnlijk weer nominaties van de andere mensen die er al wat langer zitten.

 

Jimmy?? ik volg het totaal niet heb aleen de eerste aflevering gezien en toen was ik er al klaar mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jimmy?? ik volg het totaal niet heb aleen de eerste aflevering gezien en toen was ik er al klaar mee

 

Je hebt gelijk ook, helaas zappen we al twee dagen en dan kijken we toch.:eek:

 

Jimmy is een van de nieuwe bewoners een sterke gespierde Surinamer met een rode baret. Ex-leger, beveiliger nu een kerel in goede conditie. In het begin vond ik hem een beetje vreemd doordat hij de hele dag met zijn baret rondliep. Nu is hij eigenlijk een van de normaalste en redelijkste kandidaten.

 

Ik ben volgens mij nog de enige die af en toe kijkt, dus beter naar jullie luisteren en niet meer kijken. Toch is het voor vermaak wel leuk, leren doen we er niet van.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren is die Andrea (die alles in Jezus naam doet:p) flink door de mand gevallen. Bij het uit sorteren van 2e hands kleding heeft ze flink lopen rauzen en heel veel kleding onder haar matras en bed verstopt. De directeur van het goede doel kreeg er meer dan 80 emails over. Toen de directeur van dit goede doel aangaf dat dit niet de bedoeling was moesten ze alsnog de gestolen kleding aangeven. Zij wist natuurlijk van niets ... oh ligt dat daar .... in mijn tas. Ik zal het wel vergeten zijn. Een heterdaadje dus en dan nog niet haar fout durven toegeven.

 

Morgen moeten er weer nominaties vallen, dus zal zij er wel een paar krijgen hierdoor. Daarnaast verschrikkelijke enge politieke spelletjes gaande en tegenwoordig is iedereen kunstenaar. Nog maar 1500 in kas, laten we hopen op een snelle blauwe brief.

 

Het schijnt in den Lande de tongen in beroering te brengen. Er schijnt zelfs een kijker aangifte te willen doen van diefstal. Het is de meest inferieure bron die ik tot nu toe geciteerd heb, maar in een draadje als dit heb ik daar totaal geen moeite mee:

 

http://glamora.ma/2014/02/man_wil_aangifte_toen_tegen_ut.html

 

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt in den Lande de tongen in beroering te brengen. Er schijnt zelfs een kijker aangifte te willen doen van diefstal. Het is de meest inferieure bron die ik tot nu toe geciteerd heb, maar in een draadje als dit heb ik daar totaal geen moeite mee:

 

http://glamora.ma/2014/02/man_wil_aangifte_toen_tegen_ut.html

 

:cool:

 

 

Hahaha, dat zou leuk zijn. Ze schijnt al uit Utopia te zijn wegens vermeende familieomstandigheden:

 

http://www.telegraaf.nl/prive/22318509/__Andrea_uit_Utopia_wegens_familiedrama__.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren sinds een week of 2 eindelijk weer eens gekeken, toch wel weer leuk om te zien. Jammer dat Hakim en Paul er nog inzitten, waaaay to much ego voor that place to be. Rienk is nog steeds mn favoriet :)

 

Dr.Prepper, je account op deze site is gehacked. Iemand zet er de grootste nonsens op, die beledigend zijn voor je intelligentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, dat sommige mensen soap toch leuk vinden en zich laten meeslepen in een verkapte reclame.

Brainwash is een Bitch.

 

Beste @Heksenboot, speciaal voor jou heb ik toch maar weer eens een aflevering gekeken.

 

"Halleluja" Andrea haar vent is bijna dood, en ze is even naar hem toe geweest. Eerst zou ze de show verlaten, maar later besloot ze toch maar om te blijven. ... "om iedereen in Utopia die het moeilijk heeft te helpen en bij te staan"! Er zit echt een rare kronkel in haar kop!

 

Ruud heeft pas humor! Hij heeft 's-nachts een gat gemaakt en daar de tractor in begraven! Die had zich waarschijnlijk bij "wie is de mol" ingeschreven, maar er is blijkbaar wat fout gegaan in de administratie bij sbs denk ik zo.

 

Ik geef toe dat het programma kwalitatief hoogstaander was geweest zonder die bewoners, en als we alleen de koeien en de kippen hadden gezien. maar ieder zijn ding, en laat de mensen toch!!

 

:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Beste @Heksenboot, speciaal voor jou heb ik toch maar weer eens een aflevering gekeken.

 

"Halleluja" Andrea haar vent is bijna dood, en ze is even naar hem toe geweest. Eerst zou ze de show verlaten, maar later besloot ze toch maar om te blijven. ... "om iedereen in Utopia die het moeilijk heeft te helpen en bij te staan"! Er zit echt een rare kronkel in haar kop!

 

Ruud heeft pas humor! Hij heeft 's-nachts een gat gemaakt en daar de tractor in begraven! Die had zich waarschijnlijk bij "wie is de mol" ingeschreven, maar er is blijkbaar wat fout gegaan in de administratie bij sbs denk ik zo.

 

Ik geef toe dat het programma kwalitatief hoogstaander was geweest zonder die bewoners, en als we alleen de koeien en de kippen hadden gezien. maar ieder zijn ding, en laat de mensen toch!!

 

:p

 

:D

Hahahaha.

 

Ja hoor, natuurlijk ieder zijn/haar ding.

Vooral als je ergens plezier aan beleeft, moet je er vooral mee doorgaan.

 

Gelukkig voelt niemand zich aangesproken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het al tijden niet meer gezien, kan geen reden bedenken om mezelf er aan te herinneren dat het op tv is :)

 

naar aanleiding van dit topic (en dan het bericht dat Hakim er uit is, eindelijk wat een kwal vond ik dat) nog even op de site gekeken en daar lees je dan het volgende:

http://www.utopiatv.nl/news/detail/3105/het-weegmoment

het is echt afzien daar blijkbaar, in 8 weken 3-7 kg aankomen, das hard werken.....

 

nee ik zat gisteren nog weer eens te kijken naar The Colony, dat is hoe Utopia had moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist ik gisteren al van shownieuws toen ik aan het zappen was

En tevens wie het programma moest verlaten

Het vrijpartijtje is vandaag uitgezonden

 

Ik heb het ook gezien, dit was te voorspellen alleen wanneer? Ik kan begrijpen dat wanneer je 2 maanden met een groep afgezonderd zit even wat kwijt moet. Beetje drank erbij doet wonderen. Kennelijk kijk je niet zo nauw en lukt het ook op zo'n vreselijk lelijk monster.

 

Overigens had Jimmy haar eerst al uit het bed van Ruud gehaald om zich tegen haar zelf te beschermen. Hij had haar teruggebracht naar bed, maar ze is zelf weer snel terug gekropen bij Ruud. En die andere Utopianen allemaal maar staan te kijken om en rond het bed.:o

 

Ik dacht al dat Billy de eerste zou zijn die om een beurt zou vragen. Ze zat na een dag al met iedereen in bad, gaat met iedereen onder de douche en likt\knuffelt half Utopia dagelijks.

 

Ik ben in ieder geval blij dat die Hakim weg is, maar wat er nu bij is gekomen is ook weinig soeps, vrees ik.

 

Het geld was\is bijna op. Ze hebben een feest gegeven waar maar 10 man op af is gekomen, maar ze hebben met de leverancier van de drank kunnen afspreken dat hij de drank weer terug neemt. Ze hadden dus maar 650 in kas, maar nu weer 1350. Ze zijn dus puur afhankelijk van hun BIO markt binnenkort. Ik hoop dat snel de blauwe brieven binnenkomen, dan zijn ze failliet. Ongelooflijk hoeveel pakken sigaretten ze er ook binnen een dag doorheen blazen.:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Ze zei ook tegen ruud bedankt was even nodig.

Het is echt bigbrother met wat meer contact naar de buitenwereld geworden.

 

Hoor dingen als terrasje, restaurant sapbar etc en dan denk ik bij mezelf oh zelfvoorzienend met zonnepanelen maar voor de rest toch compleet afhankelijk van geld.

Als ze die koeienmest eens in de akker gingen ploegen en eens nadenken wat zullen we daar eens gaan verbouwen.

 

Ben ook heel benieuwd naar eind maart wanneer de kwartaal aangifte gedaan wordt want een duizendje of 4 a 5 verwacht ik wel.

Zal dus een extra biomarkt gaan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zei ook tegen ruud bedankt was even nodig.

Het is echt bigbrother met wat meer contact naar de buitenwereld geworden.

 

Hoor dingen als terrasje, restaurant sapbar etc en dan denk ik bij mezelf oh zelfvoorzienend met zonnepanelen maar voor de rest toch compleet afhankelijk van geld.

Als ze die koeienmest eens in de akker gingen ploegen en eens nadenken wat zullen we daar eens gaan verbouwen.

 

Ben ook heel benieuwd naar eind maart wanneer de kwartaal aangifte gedaan wordt want een duizendje of 4 a 5 verwacht ik wel.

Zal dus een extra biomarkt gaan worden

 

Jazeker, en een afbetalingsregeling met de Belastingdienst.:(

 

Ik ben overigens benieuwd als ze geen belasting zouden gaan betalen of de fiscus dan snel ingrijpt en beslag legt op de bezittingen van Utopia BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...