Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ik leef nog


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Wij hebben hier zware tijden gehad met de lawine, de grote problem was dat er geen weg meer was en dat man en kind meer dan 2 weken Niet thuis kom komen.

Man is uit America ,kind ga ophalen op Guadeloupe , boot genomen en is met een heli van de franse leger thuis gekomen.

De franse genie heeft de weg vrij gemaakt, en ook nog ons bijna 3 km eigen weg. Ze hebben ook mijn hiluxs en mijn tractor uit de moder getroken,na Boven getroken en de tractor weer aan het praat gekregen.

Wij hebben ze flink te eten en te drinken gegeven, en 3 vrouwen die voor mij werken vonden die soldatjes wel lekker. Dat heeft zeker ook geholpen.nu Kijken of ik binnenkort de god moeder woord van een paar nieuwe franse staadburger.

Ik ga deze zomer een 10 Dagen medisch cursus volgens, Moet ook iets van 60 uur home work van te voeren doen. En was onze grooste misser, medisch kennis, en ik Moet een bron van betrouwbaar medicatie vinden, hier is 80 % nep bagged.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Mevrouw heeft flinke ballen. Moest even denken aan de film 'From Paris with Love' waarin John Travolta zingt 'Me and Mrs Jones' refererend aan zijn pistool.

 

 

This is my wapen, this is my gun ,this is for war and this is for fun.

Maar anatomish gezien kloop het Niet . Mrs jones heef......voor wie interested is nog altijd een photo van @frank1964 op een van mijn beste moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

This is my wapen, this is my gun ,this is for war and this is for fun.

Maar anatomish gezien kloop het Niet . Mrs jones heef......voor wie interested is nog altijd een photo van @frank1964 op een van mijn beste moment.

 

Om de onwetenden onder jullie even bij de les te krijgen, ik denk dat ze deze bedoeld :rolleyes:

 

 

rambo-s-vriendin.jpg.f3e333e37790b97f3fa3f66335b0f2d0.jpg

 

Nu maar hopen dat ze die bedoeld haha zo niet, alvast excuus ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef...wie wilde ook alweer met @Gamble en een paar naakte dames de bossen in om het miniBoBje te testen?

Sjonge...als je dit ziet ren je sowieso hard weg...daar is niet eens een wapen voor nodig.

Euh....als dit me te wachten staat dan euh... mis ik een cyaankali pil in de tas....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...