Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

Locatie gezocht voor de Prepshop.

Recommended Posts

De Prepshop groeit uit zijn jasje en zijn op korte termijn op zoek naar een locatie in de buurt van de regio Gorinchem/Zaltbommel. Het liefst een centraal geleden ruimte (mag een winkelpand zijn) waar mensen hun spullen kunnen ophalen of eventueel verkopen. Mag ook op een industrie terrein zijn (en als showroom gebruikt worden) Eventuele andere opties zijn ook mogelijk. Jeroen (@Simurgh) heeft al diverse dingetjes gezien maar zijn toch nog erg prijzig. Op dit moment lopen we dood en ik dacht laat ik gewoon eens de community eens vragen.

Misschien leest een van de leden dit en denkt, YES ik heb wat voor ze of ik kan ze op een ander mooi spoor zetten.

Je kan ons berichten via de prepshop of een privé berichtje achter laten.

• Leuk 2

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast DickBerts

Ik vraag me af, of er preppers zijn, die net als ik interesse hebben in een goed beveiligde opslagplaats die ruim boven NAP ligt, met een betrouwbare beheerder. Daar zou je tegen betaling een paar kisten met essentials kunnen opslaan, als je zoals ik geen BOL kunt betalen. Zoiets zou goed te combineren zijn met een winkel.

Deze post delen

Bij mij in de garage heb ik nog plek genoeg voor extra preps hahaha. Helaas lig ik en beetje uit de koers. Maar er zal ongetwijfeld iemand in die regio wel wat leuks weten toch? :confused:

Deze post delen

Schuin onder mij staat een winkelpandje leeg te huur.

Is een jaren 60 winkeltje onder een reeks appartementen.

En is in je zoekgebied.....

(privebericht voor details)

Als ik het zo lees is de prijs belangrijkst, gevolgd door bereikbaarheid.

Klopt dat?

In dat geval is de winkel hierboven wellicht wat prijzig.

Deze post delen

Gast ancestral-viking

centrum van maastricht vlakbij de bruggen staan wat pandjes leeg :)

kan ik af en toe een bakkie komen halen :)

Deze post delen

Eh.. Misschien kan er met de tijd ook een prepwinkel in België komen

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Deze post delen

Gast IsaBo

Is Nijmegen niets? Vlak bij mij staat een leuk winkeltje (nieuwbouw) leeg. Met een Lidl op 50 meter afstand. Kan meteen boodschappen gedaan worden. En ik kan jullie zien als ik de honden uitlaat. :)

Deze post delen

Vooral in een grote stad midden in een drukke winkelstraat doen

weg opsec van de kopers beter gewoon op een industrieterrein

Deze post delen

Gast IsaBo

Ach, alsof er zo veel mensen uit Lent naar de Lindenholt komen. :D Het valt juist niet op. Vanwege de Lidl en de huisartsenpost rijden er auto's af en aan. Iedereen is druk met zichzelf en het vermijden van elkaars auto. De enige opsec die weg is is die van mij want mijn buren zien mij de winkel in gaan.

Het is overigens 155 m2 met 6 eigen parkeerplaatsen en het ziet er schattig uit.

Deze post delen

Vooral in een grote stad midden in een drukke winkelstraat doen

weg opsec van de kopers beter gewoon op een industrieterrein

'k Weet nog wel een hol in 't hoogveen hier (zelf gegraven ooit), super opsec, zeker als je met je hond komt, maar dat is weer niet centraal genoeg. ;)

Deze post delen

Is dit misschien een oplossing? Het is tijdelijk maar er zijn lege winkels en woonruimtes die verhuurt worden aan zeer goedkope prijzen tot ze verkocht worden. Zo voorkomen ze dat winkels en huizen soms jarenlang leegstaan en te verkommeren. Zo kan je een prep pop-up winkel maken en bv om de 6 maanden of 1 jaar op een andere locatie in Nederland of België staan. Een goede manier voor naambekendheid.

http://be-nl.cameloteurope.com/

Deze post delen

Bedankt voor alle berichten en mails. Mooi om te zien dat er zoveel mogelijkheden zijn waar we nog niet aan gedacht hadden.

Deze post delen

kunnen jullie niet een deel via dropshipping doen ? kan veel ruimte uitsparen.

Of veel met ophaal punten werken voor de meest voorkomende bestellingen ? veel winkeliers hebben daar wel een hoekje voor over voor een minimaal bedrag en zij handelen het dan voor je af

Deze post delen

Gast Heksenboot
Is dit misschien een oplossing? Het is tijdelijk maar er zijn lege winkels en woonruimtes die verhuurt worden aan zeer goedkope prijzen tot ze verkocht worden. Zo voorkomen ze dat winkels en huizen soms jarenlang leegstaan en te verkommeren. Zo kan je een prep pop-up winkel maken en bv om de 6 maanden of 1 jaar op een andere locatie in Nederland of België staan. Een goede manier voor naambekendheid.

http://be-nl.cameloteurope.com/

Cool. Die kon ik nog niet. Thanx. :)

Deze post delen

In Friesland staan sowieso veel winkels leeg de laatste tijd. Soms denk ik daarom wel eens dat de crisis pas net begonnen is.

:cool:

Deze post delen

In mijn woonplaats staan steeds meer winkels leeg om het volgende. Er is een berekening hoeveel klanten een winkel zou krijgen en daarop wordt de huur berekend en een belasting aan de gemeente. Die berekening wordt op een zaterdag gedaan en dan verrekend met de rest van de week.

Winkeleigenaren geven al tijden aan dat die verdeelsleutel niet de realiteit meer is, omdat er doordeweek minder mensen komen oa door onlineshops en terugloop in het centrum.

De gemeente past de berekening niet aan en de verhuur en de belasting is dus te hoog geworden. Ook goed lopende winkels kunnen hun huur niet meer opbrengen en vertrekken.

Ik sprak laatst zo'n ondernemer en geef hem groot gelijk dat hij vertrekt. Wel erg sneu voor zijn werknemers, die kunnen nu via ww naar de bijstand (dat wordt betaald uit de gemeentekas, die dus steeds leger is mede vanwege minder ondernemers in het centrum.......).

Een beetje zonde voor ons centrum..of zonde...ik kwam er al jaren niet meer, net als vele anderen (maar dat ziet de gemeente dus niet)

• Leuk 1

Deze post delen

preppers zullen de winkel wel weten en voor de "buitenwereld" lijkt het een soort outdoor/american stockhouse dus geen problemen met opsec

Deze post delen

Staat hier ten zuidwesten van R'dam ook zat leeg, lijkt me wel geinig zoiets erbij te doen, 't is alleen een beetje uit de route.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...