Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Ik zeg niet dat het vergeefs is. Ik zeg dat hij er niets mee opschiet. Het is een leuk signaal op dit moment en misschien dat er wat ogen open gaan. Niets meer niet minder.

Hij moet tot het eind van de rit de hypotheek blijven afbetalen en daarnaast huisvesting zien te vinden en zien te behouden. Als ze hem niet aanklagen voor het vernietigen van de eigendom van de bank.

En wat schiet die eerste eenzame protestant ermee op? Die eerste die zijn leven geeft voor de vrijheid?

Als we allemaal zo zouden denken dan gebeurt er denk bijzonder weinig?

Prep ze,

K a n s

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En wat schiet die eerste eenzame protestant ermee op? Die eerste die zijn leven geeft voor de vrijheid?

Als we allemaal zo zouden denken dan gebeurt er denk bijzonder weinig?

En dat gebeurt er ook.... bijzonder weinig :)

Maar, hij heeft het overleefd, in tegenstelling tot die eerste die z'n leven geeft voor de vrijheid. Hij krijgt een paar euro op z'n rekening, overgemaakt door iemand die blij is vanwege die ene hete kool, niet realizerend dat er een hele berg hete kolen overgebleven is en niemand ook maar merkt dat er een kooltje verdwenen is, en die paar euro kunnen dan meteen weer doorgesluisd worden naar de bank. Hoop dat z'n vrouwtje een onderkomen krijgt naast de gevangenis, dan is het bezoek wat makkelijker.

Als dit soort acties niet gebeurt met enige coordinatie en in een collectief en iedereen gewoon, 1 voor 1, blind in het mes gaat lopen, dan speel je de banken en de overheid gewoon in de kaart, en wordt het hun wel heel makkelijk gemaakt om dit soort mensen af te zetten als mafkezen. Vergeefse moeite.

Heel veel reacties op dit verhaal waren van dien aard dat deze actie tegen de wet is en hij daarvoor gestraft dient te worden. Het is een Pavlov reactie van de bevolking die meestal volgt op dit soort acties.

Leuk om op facebook te zetten, maar verder gewoon zinloos.

• 3 weeks later...

We blijken al op 12 te zitten :eek: een hele jonge gast zelfs...

http://rt.com/usa/twelfth-banker-suicide-finicial-world-634/

Kenneth Bellando’s death now marks the 12th time this year that an employee in the financial world has taken his or her own life around the globe. Bellando graduated from Georgetown University in 2007, and is the youngest banking professional to commit suicide this year.

Als de fed echt de rente gaat verhogen,dan hebben we een probleem,omdat veel bedrijven en overheden zich daar tegen verzekerd hebben.niks wijst erop dat ze hun koers zullen wijzigen.Doelbewust maakt de fed heel de wereld kapot.Lees je maar eens in,in het indekken tegen rente verhogingen,en je zal zien dat de prijs voor deze verzekering iets harder stijgt dan goud of zilver;)en puntje bij paaltje zullen ze niet uitkeren,omdat ze dan bankroet gaan.

Deze 'zelfmoord' is nog beter dan die met een nietpistool.

Bankiers zijn duidelijk creativer dan ik dacht. :cool:

Prep ze,

K a n s

Geld (macht) maakt alles mogelijk en komt overal mee weg. Als je er doorheen prikt moet je lachen....terwijl het om te janken is.

Ik hou het maar bij creatief met kurk :cool:

• 2 weeks later...
Gast DickBerts

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3629334/2014/04/05/Oud-topman-ABN-Amro-omgekomen-bij-gezinsdrama.dhtml

"Oud topman ABN-AMRO omgekomen bij GEZINSDRAMA" *), weet de Volkskrant al te melden, zonder dat er ook maar iets naar buiten is gebracht over de dood van de top-bankier Schmittmann. Nee, ik ga niet meteen roepen dat Schmittmann vermoord is en dat de Volkskrant ook in het complot zit. Wat ik wel keihard wil roepen; de media zijn compleet infantiel geworden **). Iedere moordenaar van enig niveau probeert zijn daad natuurlijk op iets anders te laten lijken. En als Schmittmann inderdaad vermoord zou zijn, omdat hij gevaarlijk is geworden voor de bankiersmaffia, dan is het vrijwel zeker dat hij een extreem goed betaalde en extreem professionele moordenaar op zich af heeft gekregen. Nogmaals ik weet niet hoe het zit, maar ik erger me kapot aan de Volkskrant die dat wel meteen denkt te weten.

http://www.zerohedge.com/news/2014-04-05/abn-amro-ex-ceo-found-dead

*) Het woordje 'gezinsdrama' wordt door vrijwel iedereen geassocieerd met doden in de relationele sfeer. Volgens de Van Dale betekent het een "familiedrama binnen een gezin". Binnen een gezin dus zonder 'hulp' van buiten.

**) De ellende is, dat de rechercheurs die dit soort zaken onderzoeken, zo langzamerhand ook infantiel zijn geworden, omdat ze gehersenspoeld zijn door de media. Om voor de waarheid te gaan, moet je 'out of the box' kunnen denken, maar dan word je nooit meer wat bij de recherche. Je maakt daar alleen nog carriere, als je met de grote stroom meegaat en vooral niet lastig wordt voor heren aan de top zoals Joris Demmink.

• 2 weeks later...

Ik geloof er werkelijk niets van dat al die bankiers nu zelfmoord plegen. Noem mij maar een complotter, maar hier is meer aan de hand.

Hier het hele lijstje met dode bankiers, en het zijn zeker niet alleen maar kopstukken:

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=7582:bankier-nummer-zestien-doodgeschoten&catid=15:financieel&Itemid=28

@Richa, het waren niet alleen maar kopstukken maar mensen die wel veel wisten.

De laatste drie (bedoel ik niet die van vandaag want dat waren 3 personen in één) zijn door kogels om het leven gekomen. De rest kunnen onder hoofdstuk *gezelfmoord* naar mijn idee.

En nee geen complotdenker want als weldenkend mens word je in die hoek gestopt, beter lijkt mij compleet denker. Je denkt....en helaas zijn mensen zo geprogrammeerd dat je voor achterlijk wordt versleten als je denkt..

• Leuk 1

" De politie zegt dat ze zijn paspoort en een bekentenis hebben gevonden. "

Het vinden van ongeschonden paspoorten en daarbij ook nog een bekentenis is bij voorbaat al verdacht.

Het zou wel eens handig zijn als iemand even de draadjes met JP Morgan zou uitzoeken.

@Richa, het waren niet alleen maar kopstukken maar mensen die wel veel wisten.

De laatste drie (bedoel ik niet die van vandaag want dat waren 3 personen in één) zijn door kogels om het leven gekomen. De rest kunnen onder hoofdstuk *gezelfmoord* naar mijn idee.

En nee geen complotdenker want als weldenkend mens word je in die hoek gestopt, beter lijkt mij compleet denker. Je denkt....en helaas zijn mensen zo geprogrammeerd dat je voor achterlijk wordt versleten als je denkt..

Mooi woord Nanna: compleetdenker :-) Die onhou ik :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...