Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Zembla] Libor tht do 30 jan 2014, 23:59

Highway
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Beste mensen,

Er overkwam me vanavond toch echt iets verbazingwekkends.

Ik wilde Advocaat Gerard Spong een kuddo geven, terwijl ik naar tv zat te kijken, het moet niet gekker worden, hihihihihhihi

Deze advocaat wil de Rabobank voor de rechter slepen, werd besproken bij Knevel en van den Brink.

Ben erg benieuwd waar dat op uitdraait, aangezien de Nederlandse overheid de Rabobank met een voor hun piepkleine boete heeft laten wegkomen, EN DAT STIL HEEFT GEHOUDEN.

Jazeker mensen, zo werkt onze overheid tegenwoordig, kots !

Knevel deed niets anders als Spong de mond proberen te snoeren, maar die man is net wat slimmer gelukkig.

Zelden een slechtere presentator gezien dan Knevel, die mag zijn achternaam van mij wel om zijn nek leggen.

Dus bij deze: @SPONG een kuddo voor jou, pak ze, en laat ze de Nederlandse bevolking terugbetalen wat ze gejat hebben.

Link naar reactie

Dat de Libor-fraude zo opgeblazen wordt in de media geeft weer eens aan hoe weinig verstand veel media hebben van de financiële wereld. Het is fraude, en moet als zodanig bestraft worden, maar het is kinderspel vergeleken met de manier waarop centrale banken rentes manipuleren. Het verstorende effect van de Libor-fraude is verwaarloosbaar tegenover het beleid van centrale banken. Hier iemand met een beter perspectief die het uitlegt.

"[..] Barclays and other banks stand accused of colluding to fix interest rates by a basis point or two, but central banks manipulate interest rates by 400-500 basis points at a time."

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...