Ga naar inhoud
GENEGEERD

Boerenhandboek (Off Grid Living)


Tom

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Raycoupe Als je opzoek gaat naar een ereader kijk dan naar eentje met een e-ink scherm die hebben een accuduur uitgedrukt in het aantal pagina's wat je om kan slaan. Zo zijn er genoeg ereaders waar je een paar duizend paginas op één batterijlading kan lezen.Ze zijn al te koop voor onder de 100 euro. Een tweedehands moet wel lukken onder de 70 euro.

 

@Tom Bedankt voor het interessante boek :)

 

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe Als je opzoek gaat naar een ereader kijk dan naar eentje met een e-ink scherm die hebben een accuduur uitgedrukt in het aantal pagina's wat je om kan slaan. Zo zijn er genoeg ereaders waar je een paar duizend paginas op één batterijlading kan lezen.Ze zijn al te koop voor onder de 100 euro. Een tweedehands moet wel lukken onder de 70 euro.

 

'k Had inderdaad dat laatst gelezen en gezien bij iemand. Leest veel plezieriger dan een tablet met lichtgevend scherm (vind ik) ingebouwd leeslampje zit er meestal bij.

70 Euro is nog best een uitgave, want waarschijnlijk moet er dan nog een 32 of 64 Gb kaartje in (met mijn verzameling ebooks)

Nah, 'k loop er vast wel een keertje tegenaan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja je bent geen beginnende prepper meer dan mis je nog al iets he......:p vertrouwd zijn met de gang van zaken is een valkuil @Raycoupe :cool:

Die had ik gemist. :p Ben dol op dat soort zaken en dit is de reden dat ik een E-reader wil. 'k Hoorde dat ze er al zijn met twee maanden accu tijd. (maar die zullen wel duur zijn)

 

Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die had ik gemist. :p Ben dol op dat soort zaken en dit is de reden dat ik een E-reader wil. 'k Hoorde dat ze er al zijn met twee maanden accu tijd. (maar die zullen wel duur zijn)

 

Dank je wel!

Ik heb een kobo glo, net als de meeste andere readers uitermate geschikt voor epub.

Maar doen ik 12V handbook .pdf erop zetten bleek dat niet lekker te werken.

 

Dus voor PDF zou ik t niet doen.

Als je af en toe een roman leest kan het wel uit. Je download je boekjes her en der en kunt je helemaal suf lezen op een accu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een kobo glo, net als de meeste andere readers uitermate geschikt voor epub.

Maar doen ik 12V handbook .pdf erop zetten bleek dat niet lekker te werken.

 

Dus voor PDF zou ik t niet doen.

Als je af en toe een roman leest kan het wel uit. Je download je boekjes her en der en kunt je helemaal suf lezen op een accu.

 

Moet ik me duidelijk nog even inlezen in die dingen. :o Liefst wil ik EN pdf's en de andere gangbare formaten kunnen lezen als epub en mobi. Anders moet ik eerst alles naar één standaard converteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik me duidelijk nog even inlezen in die dingen. :o Liefst wil ik EN pdf's en de andere gangbare formaten kunnen lezen als epub en mobi. Anders moet ik eerst alles naar één standaard converteren.
dat wilde ik ook.... koop dan een tablet of laptop.

ereaders zijn er op gemaakt om veel tekst zelf te plaatsen op een plekje zodat jij makkelijk die tekst kunt lezen.

 

PDF is voor opgemaakte a4 (of ander formaat) en dat werkt meestal minder in een ereader. Het kan we maar het leest niet fijn, dan heb je echt meer aan een laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...