Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dr.Prepper

Burgerinitiatief voor een EU-referendum in de Tweede Kamer: Dinsdagavond 21 januari

Recommended Posts

Van http://www.burgerforum-eu.nl:

Na bijna 10 maanden is het zover. Ons initiatief wordt dinsdagavond 21 januari vanaf 18.15 uur plenair behandeld in de Tweede Kamer. Eindelijk kunnen we, dankzij u, de sluipende overdracht van Nederlandse bevoegdheden aan Brussel ter sprake brengen. Midden in de schoot van onze parlementaire democratie.

Nadat het de initiatiefnemers van het Burgerforum-EU was gelukt om voldoende handtekeningen binnen te halen (40.000+ meen ik) is nu dan eindelijk het moment dat het in de 2e Kamer behandeld gaat worden. En dan gaat het dus om het democratisch gehalte van de EU, en vooral het gebrek daaraan. Het burgerforum wil met deze actie een referendum afdwingen over de toekomst van Nederland in de Europese Unie. (Lees de hele onderbouwing op https://www.burgerforum-eu.nl/initiatiefnemers/)

Hou een plekkie voor me vrij op de publieke tribune :D

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Nou, ik heb gelijk ook maar even gestemd.

Goed dat je het nog even aanstipt!

Beste medepreppers, op https://www.burgerforum-eu.nl/mail-uw-tweede-kamerlid-2/#tklijst staat een lijst met de 2e kamerleden, en als je klikt op degene op wie je hebt gestemd, dan maakt ie een hele nette standaardmail om diegene te vragen op zijn minst bij de behandeling van het agendapunt aanwezig te zijn en eraan deel te nemen. Doen :)

Deze post delen

Goed dat je het nog even aanstipt!

Beste medepreppers, op https://www.burgerforum-eu.nl/mail-uw-tweede-kamerlid-2/#tklijst staat een lijst met de 2e kamerleden, en als je klikt op degene op wie je hebt gestemd, dan maakt ie een hele nette standaardmail om diegene te vragen op zijn minst bij de behandeling van het agendapunt aanwezig te zijn en eraan deel te nemen. Doen :)

Done, bedankt voor de tip

Deze post delen

En nog email terug ook...verklap ik alleen mijn partij :cool:

Bedankt voor uw e-mail aan de SP Tweede Kamerfractie.

Natuurlijk neemt de SP dinsdag deel aan het debat waar u over mailt, SP Kamerlid Harry van Bommel zal dat doen. Het is wat ons betreft namelijk werkelijk stuitend hoe regeringspartijen VVD en PvdA ontkennen dat langzaam maar zeker de Nederlandse soevereiniteit aan het ondemocratische Brussel wordt overgedragen. Dit is namelijk exact wat er gebeurd.

Daarom zal Harry van Bommel dinsdag voorstellen dat er een referendum onder de bevolking komt bij verdere overdracht van bevoegdheden. Dat voorstel haalt vermoedelijk geen meerderheid maar iedereen weet dan wel dat er in mei bij de Europese verkiezingen weer echt iets te kiezen is. Het debat begint ongeveer om 18.30 uur en is via de website van de Tweede Kamer te volgen.

Met vriendelijke groet,

Bernice Opoku

Stagiair SP Tweede Kamerfractie

Deze post delen

Ik heb al acht zalen geprobeerd, maar krijg steeds de melding dat er geen vergaderingen zijn...welke link heb ik nou nodig om dit te volgen?

Ik zie het zelfs niet op de agenda staan. Laatte agendapunt is een werkbezoek in Brussel om 17 uur.

Deze post delen

Ik heb al acht zalen geprobeerd, maar krijg steeds de melding dat er geen vergaderingen zijn...welke link heb ik nou nodig om dit te volgen?

Ik zie het zelfs niet op de agenda staan. Laatte agendapunt is een werkbezoek in Brussel om 17 uur.

Morgenavond om 18.30, plenair debat

Deze post delen

Ow..ahum...blijkbaar ben ik niet wakker.

Nee, het ligt niet eens aan mij, staat verkeerd in mijn mail!...de derde mail, want ik kreeg eerst een antwoord op iets wat niks met mijn mail te maken had, toen een excuus, en toen dus de mail met foute info...pffff, die persoon had vast last van Depri-Maandag. Ik zal morgen een bemoedigend woordje sturen, aan die arme ziel.

Thanks @oakie.

Deze post delen

@Keyser Suze: Je miraculeuze mention verhaal is niet gelukt. Ik heb althans geen melding gezien.

Stemmen via die link werkt ook niet, als geen standaard emailclient heb.

Dan moet je even je status balk aanzetten en het mailadres overtikken oid. Ook geen standaard email dan, dus zelf maar wat getikt.

'k Heb niet iemand van de partij gemaild waarop ik heb gestemd, die zijn al niet zo pro Europa, die komen vast wel.

Iemand van de PvdA gemaild. 'k Hoop niet dat hij wil terugmailen, want ik heb raycoupe@zonnet.nl gebruikt en heel zonnet.nl bestaat al jaren niet meer. ;)

Wie weet wat die klojo's allemaal bijhouden, nu moeten ze er in ieder geval moeite voor doen me te traceren. :p

Deze post delen

Niet allemaal tegelijk he! Er is nu al stress in Den Haag:

'Mailbom' treft Kamerleden

DEN HAAG - Veel Kamerleden zijn de afgelopen dagen getroffen door een ’mailbom’. Die naam geven de parlementariërs althans aan het grote aantal e-mails dat ze kregen van het Burgerforum-EU.

bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/22227303/___Mailbom__treft_Kamerleden__.html

Deze post delen

DEN HAAG - Veel Kamerleden zijn de afgelopen dagen getroffen door een ’mailbom’. Die naam geven de parlementariërs althans aan het grote aantal e-mails dat ze kregen van het Burgerforum-EU.

bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/22227303/___Mailbom__treft_Kamerleden__.html

Mooi, misschien dat ze het eens door krijgen dat we het compleet zat zijn!

http://preppers.nl/2014/01/en-nu-het-klaar/

Deze post delen

Helaas kregen ze meer mails binnen over de "old timer" regeling... De heilige koe is blijkbaar nog altijd belangrijker dan dat Brussel ons leven gaat beheersen... BIZAR! Stelletje schapen in een rokende en roestende auto met blauwe kentekenplaten... Ik geef de hoop al bijna op... Dit volk verdient het zowaar...

Deze post delen

Veel Kamerleden zijn de afgelopen dagen getroffen door een ’mailbom’. Die naam geven de parlementariërs althans aan het grote aantal e-mails dat ze kregen van het Burgerforum-EU.

[modbreak] @Stuudje ingekort vanwege forumregels t.a.v. citeren = maximaal 1 alinea. (bovendien was artikel 5 posts eerder al geplaatst)

Deze post delen

Nadat het de initiatiefnemers van het Burgerforum-EU was gelukt om voldoende handtekeningen binnen te halen (40.000+ meen ik) is nu dan eindelijk het moment dat het in de 2e Kamer behandeld gaat worden. En dan gaat het dus om het democratisch gehalte van de EU, en vooral het gebrek daaraan. Het burgerforum wil met deze actie een referendum afdwingen over de toekomst van Nederland in de Europese Unie. (Lees de hele onderbouwing op https://www.burgerforum-eu.nl/initiatiefnemers/)

Een referendum over de toekomst van Nederland... dat gaat ze nooit lukken. Zodra het woord referendum valt, sluiten de politici hun schelp. Vooral als het Europa betreft.

Herinner je je het referendum nog dat ze in Griekenland wilde houden? Wat een weerstand dat opriep in Brussel en Den Haag? Als het volk om een referendum vraagt, weet de zittende macht dat ze het gaan verliezen.

Een paar partijen, zoals de SP, de Dierenpartij en PVV, zullen voor stemmen, de rest hobbelt mee met het kabinet. Ik denk niet dat zoiets er door komt.

Spannend, dat wel!

Charlie

Zojuist sinds lange tijd weer Jehova getuigen aan deur weggewimpeld. Ook zij zien weer het einde der tijden naderen, denk ik. Of ik even tijd en interesse had voor Gods woord, of ik vragen had over de toestand in de wereld en Gods antwoord daarop. Ik heb een fractie van een moment overwogen te vragen wat God van de geldcreatie uit het niets vond en vooral, wat God te zeggen had over het handelen van de christenen in Centraal-Afrika, maar ik heb m'n mond gehouden en ze weggestuurd.

• Leuk 1

Deze post delen

Hou een plekkie voor me vrij op de publieke tribune :D

Laffe update van mezelf: ik zit toch thuis achter de compu en niet op de publieke tribune :mad:

O.a. stond het me tegen dat je je moet legitimeren als je daar binnen wilt komen. Kunnen ze lekker een lijstje anti-EU's aanmaken. Okee, wellicht naief om te denken dat ik niet nu al 3 kruisjes achter mijn naam heb staan, maar dit vond ik toch een onprettig idee. Dan maar live streamen ... (beetje goedkope goedpraterij ... ;))

Nog 5 minuten! http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

Deze post delen

Mwah, doe maar geen schuldgevoel enzo hoor. Een beetje prepper snapt de weerzin tegen registreren en legitimeren wel.

Doe maar lekker kopje koffie met straf drankje erbij, voor de inzet om anderen hierop te wijzen enzo.

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...