Ga naar inhoud
GENEGEERD

MINI WARMER van de Action 6 uur / 12 uur 1,29


damian9696

Aanbevolen berichten

Hallo beste mede preppers/survivaliste/......enz.,

 

Ik was vandaag bij de action toen viel mijn oog op deze MINI WARMERS 6 uur. Dit zijn zoals de titel al zegt dit zijn warmers waarneer je deze open maakt wordt hij langzamerhand warm in ong 8-10 min.Deze ben ik nu aant het proberen maar tot nu toe bevallen ze mij goed zeker voor de prijs van 1,29 voor 4 stuks(die zich weer in 2e splitsen dus eigenlijk 8 stuks). De 12 uur versie heb ik niet meegenomen maar die ga ik morgen halen(omdat het na deze geprobeerd te hebben best goed bevalt). Ook van deze zal ik foto's plaatsen en zal ik uiteindelijk ook vermelden hoelang ze warm blijven.

 

Voor alle natuurliefhebbers op de verpakking staat: Volledig geproduceerd uit natuurlijke en milieuvriendelijke materialen.

 

Maar nu plaatjes bij de praatjes:

warmers-1.jpg.94a1f6ccf5d3122d82c149102a7ddfe3.jpg

 

warmers-2.jpg.98732d9a70cf6260e6376704606edc60.jpg

 

warmers-3.jpg.8581218da5509a86c7ba436ecaf3f93a.jpg

 

 

Fijn weekend allemaal,

 

Damian

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Volgens mij kan je die weer hergebruiken :confused: door ze na gebruik in heet water te verwarmen dacht ik.. Dan lossen de kristallen weer op die ontstaan bij het aanbreken...zo iets , ik ben geen expert :p

Bij deze gaat dat niet aangezien ze met de lucht reageren en het proces niet meer omkeerbaar is. Ik denk dat je de handwarmers met gel bedoeld, deze kunnen wel weer opgeladen worden door in kokend water te leggen

 

http://www.countryloversstore.com/acatalog/Rechargeable_Hot_Gel_Handwarmer_(2pk).html dit is daar een voorbeeld ban

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Hier zit ijzerpoeder met zout in en door de langzame oxidatie van het ijzerpoeder wordt het zout wat eromheen zit warm en werkt dan als geleider van de warmte

 

Ah, okee, thanx. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zit ijzerpoeder met zout in en door de langzame oxidatie van het ijzerpoeder wordt het zout wat eromheen zit warm en werkt dan als geleider van de warmte

 

Precies.

 

'k Heb er ook wat van gehaald, maar dan de grote variant. Moet ik nog uitproberen. 22 feb wellicht.

Werkt idd door oxidatie, eenmalig gebruik, twaalf uur warmte, iets van 55-60 graden, mag niet direct op de huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net langs de action geweest . Naar het schijnt zijn die dingen zeer intrek . Er lagen er niet veel meer . 4 stuks van 12 u . 9 stuks van 6 u . Gelijk alles mee genomen .

Er zit nu een pakje in mijn out door jas , Voor in geval van . Komt er nog een in mijn BOB's de rest in mijn magazijn van prepper spullen .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook gehaald.

Niet de handwarmer-variant, maar de body-warmer.

Zelfde merk, zelfde prijs.

Deze liggen bij de EHBO-afdeling.

 

IMAG2445.jpg.0a4dd8875e3fa4cd02cfa7db141881c4.jpg

 

Voordelen:

- goedkoop: In 1 verpakking zitten er 4, dus voor nog geen 35 ct per stuk.

- ze plakken , dus je kunt ze lekker op je t-shirt (of op je Onslow-hemd) plakken. (Ze zijn bedoeld om op pijnlijke spieren te plakken, op je onderkleding, niet op de huid).

- Lekker zacht

- Erg dun, dus makkelijk mee te nemen.

- aangenaam warm in ongeveer 25 minuten.

 

Nadelen:

Volgens verpakking wordt hij gemiddeld 53 graden ofzo, maar bij mij werd hij bij test 1 niet warmer dan 45 graden. (gemeten met kook-thermometer)

Hij is aangenaam warm, maar niet de beloofde temperatuur. Misschien een 2e test doen?

 

conclusie:

Ik had 4 pakken meegenomen (16 stuks dus). (per ongeluk de body-variant, ipv handwarmer)

 

Ondanks de minder hoge temperatuur ben ik wel tevreden.

Zeker het feit dat ze plakken is ideaal; je hoeft ze dus niet in je hand te houden of bang te zijn dat ze verschuiven onder je kleding.

 

Als ik bijv. met pech sta in de komende sneeuwellende (?) of last heb van de komende ijstijd ( http://www.telegraaf.nl/buitenland/22222645/___Er_komt_een_Kleine_IJstijd_aan___.html )

denk ik dat ik heel blij ben met deze dingen in de auto.

 

Dus voor €1,29 doe je een keurige koop.

 

Noach

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gisteren ook maar een paar gehaald. (10x de 6u versie en 10x de 12u versie). Zowel de 6u versie als de 12u versie werkten beiden NIET!!?? Hierna nog een ander zakje open gemaakt en exact het zelfde. Werkte ook niet, zelfs niet na 10min wachten. De spullen terug gebracht en geld terug.... Ik vraag me af of anderen dit ook al hebben ervaren? Voor mij niet acceptabel als "prep" item.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je vaak mazzel hebben als je iets bij de Action koopt. Allemaal partijhandel, kan zijn dat de helft rommel is. Toch is het een van mijn favoriete winkels! :)

 

leuke winkel als je geinig voor weinig wilt hebben,

heb wel eens een zak luchtverfrissers gehaald voor de vrachtwagen, misschien dat ze ooit eens langs de vanille opgegooid zijn maar meer niet

schoonmaakdoekjes etc ruiken nergens naar, je haalt het stof weg maar geen lekkere frisse "net schoongemaakt" lucht

ik koop er alleen mn wegwerp zooi ik geloof echt in het principe je krijgt wat je betaald,

ik koop liever echt goed spul, dat het duurder is maakt me geen reet uit, ik wil spullen hebben die ik keer op keer kan vertrouwen

als je thuis aan het pielen bent (met een schuur vol back up) is het niet erg als er iets een keer faalt, als je ver van huis bent en je heb alleen je tasje bij je heb ik liever goed spul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...