Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voedsel in Nederland het best.


lewieke

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik kwam voor mijn werk regelmatig bij boeren, Daar werkte vaak opa in de 80 nog gewoon mee. Soms vroeg ik wel eens naar zn geheim. Standaard kreeg ik te horen, gewoon hollandse kost! geen pizza chinees en andere buitenlandse troep haha

 

Misschien hadden ze wel gelijk, geen fijnproevers misschien, maar wel een vitamine bom een bord boerenkool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week op de radio gehoord dat België het tweede duurste land is om uit te gaan eten . Men betaald er gemiddeld 23.30€ voor een simpele drie gangen menu . In Duitsland is dat 20.10€ . Je raad nooit wie er op 1 staat van duurste land om een drie gangen menu te eten .

Zal het maar gelijk verklappen .

NEDERLAND .

 

geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week op de radio gehoord dat België het tweede duurste land is om uit te gaan eten . Men betaald er gemiddeld 23.30€ voor een simpele drie gangen menu . In Duitsland is dat 20.10€ . Je raad nooit wie er op 1 staat van duurste land om een drie gangen menu te eten .

Zal het maar gelijk verklappen .

NEDERLAND .

 

geert

 

Verrassend he? Daarom hebben ze in de Brazilië ook een app gemaakt die 'Let's go dutch' heet, zodat je na je avondje stappen de rekening om de man af kunt verdelen;) We hebben wat dat betreft een dubieuze reputatie:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam voor mijn werk regelmatig bij boeren, Daar werkte vaak opa in de 80 nog gewoon mee. Soms vroeg ik wel eens naar zn geheim. Standaard kreeg ik te horen, gewoon hollandse kost! geen pizza chinees en andere buitenlandse troep haha

 

http://preppers.nl/forum/threads/7943-VIDEO-nutnfancy-over-wateropslag-en-houdbaarheid

 

Of jij kopiert van @angeleddie ;)

 

Misschien vroegere collega's geweest, bij dezelfde boer op bezoek geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://preppers.nl/forum/threads/7943-VIDEO-nutnfancy-over-wateropslag-en-houdbaarheid

 

Of jij kopiert van @angeleddie ;)

 

Misschien vroegere collega's geweest, bij dezelfde boer op bezoek geweest...

 

Nee, want er waren meer boeren die een oude opa op het bedrijf hadden rondlopen, en waar ik graag een praatje mee maakte. Haha, het zou kunnen @Flow haha, ook wel een mooie eerste post! haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...