Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Yes weer een heerlijk stukje over de potentie van PM.

Deel technisch, met wat fibonacci gegoochel en wat andere zaken.

De zoveelste die roept dat we op de bodem zitten, en ooit krijgt iemand gelijk :cool:

Goud naar 3000 euro/ounce of zelfs naar 6000 dollar/ounce en zilver naar 300 dollar/ounce ?

http://www.silverdoctors.com/peter-degraaf-time-to-back-up-the-truck-buy-gold/

PM is voor mij een stukje verzekering.

Als het echt zo gek wordt dan hebben we waarschijnlijk vele hele grote zorgen en zullen we niet echt kunnen genieten van die extreme PM prijzen..

Daarnaast heeft PM uitdrukken in euro of dollar dan helamaal geen nut omdat die er niet meer zijn of in hyperinflatie zitten.

Dan moet je eerder denken dan je een eventuele hypotheek even gaat aflossen ( ook niet onaangenaam), of een huis of grond koopt, of mischien wel als laatste redmiddel gebruikt om europa te ontvluchten......

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

@Kans, zou je dat voor mij willen omschrijven "het ontvluchten van Europa". Beter gezegd, beschrijven.

Ik ben niet cynisch maar ziet een dergelijke werkwijze eruit? Waar vlucht je naartoe?

Deze post delen

Wat dacht je van de boot naar Amerika, een trein naar Zwitserland, of de Trans-Siberië-Expres? Mijn voorkeur gaat uit naar een vliegtuig met bestemming Australië, Nieuw-Zeeland, of Fuji!

Krijg er nu al zin in. Ahum.

:cool:

Deze post delen

PM is voor mij een stukje verzekering.

Als het echt zo gek wordt dan hebben we waarschijnlijk vele hele grote zorgen en zullen we niet echt kunnen genieten van die extreme PM prijzen..

Daarnaast heeft PM uitdrukken in euro of dollar dan helamaal geen nut omdat die er niet meer zijn of in hyperinflatie zitten.

Dan moet je eerder denken dan je een eventuele hypotheek even gaat aflossen ( ook niet onaangenaam), of een huis of grond koopt, of mischien wel als laatste redmiddel gebruikt om europa te ontvluchten......

Prep ze,

K a n s

Dat is dan wel weer het mooie aan hyperinflatie, binnen een weekje kan je met een blik mais de hypotheek afbetalen, daar heb je geen PM voor nodig. ;)

Deze post delen

@Kans, zou je dat voor mij willen omschrijven "het ontvluchten van Europa". Beter gezegd, beschrijven.

Ik ben niet cynisch maar ziet een dergelijke werkwijze eruit? Waar vlucht je naartoe?

Dat staat bewust niet beschreven.

Naar een plek waar geen of minder shit is.

Indien mogelijk zo snel mogelijk, vliegtuig, trein, boot, auto, enz met zoveel mogelijk spullen.

En als het niet anders kan te voet...

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...