Ga naar inhoud
GENEGEERD

Marktplaats gratis diversen in Elim


Tanfana

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Smelt.........

 

Als 't doorgaat is de jas gereserveerd voor jou. :)

 

De wc-rol houder en toiletbril kunnen we die reserveren voor @DickBerts? haha

 

Nee, ff zonder gekheid was er afgelopen week niet iemand hier die vroeg naar een paar emblemen/patches voor een jong ventje(emblemen die ik hier ook tussen zie staan?). Iemand? @ancestral-viking toevallig uit m'n hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wc-rol houder en toiletbril kunnen we die reserveren voor @DickBerts? haha

 

Nee, ff zonder gekheid was er afgelopen week niet iemand hier die vroeg naar een paar emblemen/patches voor een jong ventje(emblemen die ik hier ook tussen zie staan?). Iemand? @ancestral-viking toevallig uit m'n hoofd?

 

Klopt, maar daar wil hij wel geld voor hebben. Ik kan deze ook wel meenemen, maar aangezien ik @ancestral-viking nooit zie, schiet dat niet echt op. Dat kan hij dus net zo goed even zelf kortsluiten met de aanbieder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de emblemen en de leger jas heb ik even een mailtje over gestuurd ;) zo te zien willen meer mensen de jas :p bedankt voor het zien!!

 

@Raycoupe

ik zou dolgraag die jas willen hebben maar heb geen vervoer :(

maar bedankt dat je aan mij gedacht heb :)

toppie !!

 

gr. A-V

 

Ik weet niet of jullie alle post in dit draadje gelezen hebben, maar die jas gaat toch echt als cadeautje naar @tijgertje19!

Die emblemen, tja, die kosten wel geld, dus kun je net zo goed rechtstreeks met hem regelen. Omdat die wel door de brievenbus passen, ben je één of twee postzegels kwijt, of max 2,40 als 't wat zwaarder is. :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...