Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wijnfles openen


Dreutel

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Nee hoor dat valt wel mee, de kurk blijft gewoon heel en dat uurtje of zo dat ie in de wijn drijft zal de smaak niet aantasten.

 

Wel als je eerst met een spijker aan het pulken bent geweest, of met een sommelier mes en die kurk breekt over de helft af:p, Als jem dan doorduwt is zonde van een goede fles wijn.. Maar bij goedkoop supermarkt bocht maakt dat weinig uit idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg je bent toch een prepper? :p

 

koffiefiltertje gebruiken

Wel als je eerst met een spijker aan het pulken bent geweest, of met een sommelier mes en die kurk breekt over de helft af:p, Als jem dan doorduwt is zonde van een goede fles wijn.. Maar bij goedkoop supermarkt bocht maakt dat weinig uit idd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal dit trucje eens proberen. Je kunt overigens sowieso de kurk de fles induwen, met een stukje hout, je duim of iets anders stevigs.

"Nadeel" is dan natuurlijk dat de fles leeg moet want je kunt hem niet meer afsluiten ;)

maar niet te hard anders spuit de wijn in je oksel ;) ...vraag me niet hoe ik dat weet :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...