Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gratis 5-daagse online survival lessen


Preppie

Aanbevolen berichten

"The Prepper Project" geeft een gratis vijfdaagse online soortement cursus.

 

Hieronder de link naar de website alwaar je meer info over deze 5-daagse kunt lezen.

 

http://thesurvivalsummit.com/

 

Join Us For The SURVIVAL Summit?

 

January 20-26th, 2014

 

This January, the founders of The Prepper Project will be hosting an exclusive online event that we’re calling ‘The Survival Summit’:

 

It’s going to be a FREE, five-day, online training summit where 25 of the world’s most sought-after experts on Survival and Self Reliance will be teaching online classes, giving you 5 solid days and over 24 hours of training and strategies with the single focus of keeping your family alive, safe, and fed during a triggered societal collapse.

 

http://thesurvivalsummit.com/schedule/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Misschien handig om dit draadje samen met het andere draadje te koppelen? ;)

http://preppers.nl/forum/threads/8345-Free-online-survival-conference-JANUARY-20-26-2014?highlight=Online+survival

verder ben ik wel benieuwd naar de survival lessen die gegeven worden en heb mezelf ook aangemeld :)

 

Helaas dat draadje over het hoofd gezien.

Bedankt voor de tip van dat draadje met link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, interessant. Die filmpjes, als ze een beetje goed zijn, moesten we maar eens opslaan :-)

 

 

CAN I DOWNLOAD THE INTERVIEWS?

These are very large files, so we’re making them available via streaming.

(Over 20,788+ Gigabytes of video footage. Yah. You don’t want to try downloading it. ;-)

 

Ja hoor, tuurlijk, want streamen kost op magische wijze minder dataverkeer dan 't opslaan... Hoop dat ze meer verstand van survival hebben dan van computers! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik heb de hele summit gedownload nu nog een site vinden waar ik ze kan posten voor mensen die het gemist hebben dus als iemand nog een site weet waar ik ze kan uppen pm please :)

 

Hoe groot is het bij elkaar? 'k Vermoed aardig aan de forse kant en dan zal het lastig worden via een site.

Als je torrents gebruikt (uTorrent bv.) zou je een torrent kunnen aanmaken met een specifieke code in de naam zodat we hem kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me toch wel sterk af wat je hier van zult leren, aangezien de praktijk kennis een beetje moeilijk online te regelen valt....

 

De bedoeling is dat je met je ipad het bos ingaat en via 3g of de telenet homespot de filmpjes bekijkt en ondertussen uitprobeert :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is dat je met je ipad het bos ingaat en via 3g of de telenet homespot de filmpjes bekijkt en ondertussen uitprobeert :)

Hoor je zelf hoe dit overkomt.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...