Ga naar inhoud
GENEGEERD

Identificatie voor kinderen (on)zin?


Zanshin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik twijfel of ik dogtags voor mijn kinderen aan moet schaffen.

Die SOS-armnbandje met klitteband trekken ze zo los. Die goedkope van de Prenatal blijven niet langer dan een paar dagen goed. Dogtags voor eeuwig.

Maar zou het zin hebben?

 

Ik heb die ook gehad. De bolletjesketting ervan slijt erg snel. Dus wel vervangen door een betere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo snel slijt het nu ook weer niet. Bij ons thuis hebben we allemaal zo'n ding gehad toen we klein waren, en ligt nu ergens in de kast. Zusjes hebben er nog wel een.

Ligt eraan of je hem elke dag om doet of alleen in bepaalde situaties (denk in deze tijd -in de dierentuin- ofzo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo snel slijt het nu ook weer niet. Bij ons thuis hebben we allemaal zo'n ding gehad toen we klein waren, en ligt nu ergens in de kast. Zusjes hebben er nog wel een.

Ligt eraan of je hem elke dag om doet of alleen in bepaalde situaties (denk in deze tijd -in de dierentuin- ofzo).

 

Ik had hem altijd om. Later was het chroom er af gegaan en was het alleen nog koper. Viel het later zo uit elkaar. Was besteld bij het Amerikaanse Cavalry.com.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast oliestel

Ik denk dat het zeker handig is! zet er dan ook een 06 nummer bij.

Ik heb nooit een mobiel gehad, maar sinds ik kinderen heb een goedkoop prepaid telefoon voor het geval dat.

En ook inderdaad een briefje mee, of het 06 nummer op de arm schrijven.

 

Zo'n dogtag ketting lijkt me dus ook wel wat! dus als iemand een goede site hiervoor weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het zeker handig is! zet er dan ook een 06 nummer bij.

Ik heb nooit een mobiel gehad, maar sinds ik kinderen heb een goedkoop prepaid telefoon voor het geval dat.

En ook inderdaad een briefje mee, of het 06 nummer op de arm schrijven.

 

Zo'n dogtag ketting lijkt me dus ook wel wat! dus als iemand een goede site hiervoor weet?

 

De ANWB had ze vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dog tags meestal de Amerikaanse zijn overal bij de dump te koop. In WO II werd hier de next of kin opgezet. Maar daar zijn ze snel mee gekapt. Ik zie mensen met 1 dogtag rondlopen. Die zijn dus officieel overleden. Het leukste is 1 dogtag aan een lange ketting, de tweede aan een korte ketting. Beide met 2 silencers. Die zijn in verschillende kleuren.

Er stond later het volgende op

Achternaam

voornaam volledig met eventuele resterende voorletters

socialnummer met bloedgroep

Onderdeell Bijvoorbeeld USMC. letter voor de grote van het gasmasker

Geloof

 

De hollandse was een vrijlompe dubbele plaat.

De franse was wat eleganter.plaque-d-identite-armee-francaise-originale-.jpg.b8846286cf3645532966cd06e74da13e.jpg hierop werd alleen maar naam en nummer vermeld.

naam en telefoonnummer van thuis is dus een optie.

Je kan er opzetten wat je wilt. Een tatoo of brandmerk is wat definitief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...