Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Handschoenen mechanix


Gast tom666

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik de mechanix handschoenen besteld bij de prepshop.nl.

Ik hoop dat deze netjes toekomt en dat ik ze uitvoerig kan testen en dat ze het hard te verduren zullen krijgen staat nu al vast als een paal boven water.

Ik heb 2 jaar met gewone lederen motohandschoenen gewerkt van Richa en die waren extreem super.

Heel licht ,extreem wendbaar en supersterk. Er zat ook een voorgevormde in plastiek zijnde soort van vuist in dus ze konden een serieuze stoot verdragen.

Ik heb ze altijd als werkhandschoen thuis gebruikt bij honderd verschillende zaken en nu hangen ze werkelijk in flarden van elkaar.

Ik heb ze dus zoals eerder vernoemd 2 jaar zwaar afgebeuld voor de prijs van 38 euro.

 

Nu heb ik mijzelf laten overhalen om de MECHANIX in de prepshop te bestellen.

Ze moeten het volgende doorstaan.

- Hout zagen , versleuren ,klieven enz

- Sleutelen aan zowat alles.

- Zeiknat worden en niet krimpen.

- Een deel vuur doorstaan ( dwz soms een blok brandend hout uit het vuur draaien enz....)

- Algemeen kluswerk , laswerk ,timmeren enz enz

- Als het nodig is moeten ze als verdediging gebruikt worden (dwz met mn vorige handschoentjes wou je echt geen mot op je bakkes krijgen :p ) .

 

Ik draag dus beroepshalve altijd werkhandschoenen want ik werk aan zware machines ,ik moet lassen , veel zwaar sleutelwerk enz enz .

Ik heb geleerd dat handschoenen veel miserie kunnen besparen...Wel opletten dat het zeer goed sluitende handschoenen zijn om ongevallen te voorkomen....

 

Dus nu effe afwachten tot het pakje toekomt (hopelijk morgen of de dag erna) en dan geef ik een heel uitgebreide review...

Ik hoop echt tevreden te zijn voor de prijs van 36,95 € en bijna 10 € verzending....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zo...vandaag de nieuwe mechanix handschoenen per pakket van DHL gekregen.

Dus qua verzending is dit dik in orde.

Na openen van de doos ...........ok de handschoenen zien er niet slecht uit maar ik ben wel een heel klein beetje teleurgesteld.

Het zijn in mijn ogen gewone werkhandschoenen met een stukje rubber erop ter bescherming.

Damn...had ik dan toch beter weer de lederen handschoenen gekocht met ingebouwde vuist...:confused:

 

Ik ga deze nieuwe zelfs niet gebruiken om mn taken rondom mijn huis te klaren zoals ik dagelijks doe want dan zijn deze op 1 dag gescheurd.

Ik neem aan dat ze wel prettig zijn om aan te trekken voor een fikse boswandeling met wat klim en trek werk maar verder zal ik ze niet laten gaan aangezien de prijs van 36 euro ong te hoog is om zomaar direct te verslijten.

Dit is natuurlijk geen verwijt naar de prepshop...ik geef gewoon mijn mening over een handschoen en daar ben ik altijd heel kritisch op.

 

Dus kort...deze handschoen zal voldoen om de ''zachtere zaken '' met aan te pakken maar voor het ruigere werk verkies ik dan toch een iets steviger model bestaande uit leder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo...vandaag de nieuwe mechanix handschoenen per pakket van DHL gekregen.

Dus qua verzending is dit dik in orde.

Na openen van de doos ...........ok de handschoenen zien er niet slecht uit maar ik ben wel een heel klein beetje teleurgesteld.

Het zijn in mijn ogen gewone werkhandschoenen met een stukje rubber erop ter bescherming.

Damn...had ik dan toch beter weer de lederen handschoenen gekocht met ingebouwde vuist...:confused:

Ik ga deze nieuwe zelfs niet gebruiken om mn taken rondom mijn huis te klaren zoals ik dagelijks doe want dan zijn deze op 1 dag gescheurd.

Ik neem aan dat ze wel prettig zijn om aan te trekken voor een fikse boswandeling met wat klim en trek werk maar verder zal ik ze niet laten gaan aangezien de prijs van 36 euro ong te hoog is om zomaar direct te verslijten.

Dit is natuurlijk geen verwijt naar de prepshop...ik geef gewoon mijn mening over een handschoen en daar ben ik altijd heel kritisch op.

 

Dus kort...deze handschoen zal voldoen om de ''zachtere zaken '' met aan te pakken maar voor het ruigere werk verkies ik dan toch een iets steviger model bestaande uit leder.

kun je een foto posten van het product? de 'fabrieksfotos' zijn altijd zo mooi mogelijk geschoten natuurlijk. Verder weet je zeker dat ze binnen een dag stuk zullen zijn? Mechanix staan erom bekend haast onverwoestbaar te zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

DSC_1339.jpg.07d3c5188b76e7fa43c1e079acc283a0.jpgDSC_1340.jpg.bf984f5e7e1970595fcfadb607fa5c47.jpgIk kan natuurlijk de sprong wagen en ze effectief gaan gebruiken voor hetgeen ik wil. Blijven ze...dan is het heel goed...gaan ze stuk..tja dan weet ik he

 

Hoi @tom666

 

Jammer dat je teleurgesteld bent...:(

 

Maar geef ze een kans, ik gebruik ze hier van sloop en breken tot hout voor de haard kloven.

 

Ik las over je leren handschoenen, ik ben gek op leer, het blijft een geweldig en duurzaam materiaal! Moet even inwerken voort het echt goed zit, maar dan...

 

Hoe dan ook je hebt garantie... gewoon gebruiken die hap ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ..de ventilator van de verwarming van mn Chevy was vandaag kapot gegaan en ben nu juist klaar met de reparatie dus heb de handschoenen nog niet kunnen testen. Morgen zal dit wel lukken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@wiskers

 

Wel moet zeggen...ze hebben al serieus op hun ******* gekregen :D

Ben vrij tevreden over de kwaliteit. Zijn iets minder handelbaar dan mn vorige lederen maar kga nu geen appelen met peren vergelijken.

Voor hetgeen ze zijn , zijn ze goed. Iets te prijzig maar tja das de moderne tijd vrees ik.

Dus al bij al genomen mag ik ze toch aanraden.

 

( BTW nice picture !!!!!! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...