Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gratis coleman benzinelamp in Breda


Tanfana

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ehm @Vempain, ik heb 'm voor @Tanfana hoor... dat vroeg ze hier boven. Kijk, dat ding is uniek en oud en ook nog gratizzz...;) Als ouwe lampen gek snap ik dat je direct moet bellen en reserveren, vervolgens al je echte vrienden belagen om te helpen dat ding daar te redden van de schroot... dus dat komt goed, ik heb 10 dagen gekregen om dat te regelen, het kost Tanfana enkel een fles wijn voor de huidige eigenaar, maar dat zal wel lukken neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm @Vempain, ik heb 'm voor @Tanfana hoor... dat vroeg ze hier boven. Kijk, dat ding is uniek en oud en ook nog gratizzz...;) Als ouwe lampen gek snap ik dat je direct moet bellen en reserveren, vervolgens al je echte vrienden belagen om te helpen dat ding daar te redden van de schroot... dus dat komt goed, ik heb 10 dagen gekregen om dat te regelen, het kost Tanfana enkel een fles wijn voor de huidige eigenaar, maar dat zal wel lukken neem ik aan.

ik ben juist meer een coleman liefhebber :p 10 dagen moet wel lukken om deze uit breda te krijgen. Mocht het niet lukken geef dan even een seintje dat ik deze moet halen en dan komt het jou kant uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

geef dan even een seintje dat ik deze moet halen en dan komt het jou kant uit ;)
als het voor jou een kleine moeite is, ga je gang, wil je dat doen? dan zal ik het adres naar je sturen, en neem jij dan een fles wijn voor die man mee? dat was de deal vanwege 10 dagen.

Maar voor wie is nou deze lamp uiteindelijk? voor jou of voor @Tanfana?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het voor jou een kleine moeite is, ga je gang, wil je dat doen? dan zal ik het adres naar je sturen, en neem jij dan een fles wijn voor die man mee? dat was de deal vanwege 10 dagen.

Maar voor wie is nou deze lamp uiteindelijk? voor jou of voor @Tanfana?

Voor @Tanfana :) Maar is geen enkel probleem om op te halen, woon zelf maar een paar kilometers verder op.

Bij de meeste shelter campings zijn we wel aanwezig dus dat gaat vast goed komen om het bij de juiste persoon te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Highway ik vind het een gave lamp. Voor mijn is het belangrijk dat die niet in een schuurtje beland. Omdat Breda voor mij te ver is, wil ik graag dat ie bij iemand van dit forum terecht komt.

Ik had niet in de gaten dat jij hem gereserveerd had. Daarom dacht ik, net als jij, dat ik hem eerst had moeten reserveren en daarna pas op het forum had moeten aanbieden.

 

Dus als ik een keer foto's of een live demonstratie op een sc kan zien ben ik tevreden. (En dan drinken we er op de sc er een wijntje bij). :)

Maar als je lampen genoeg hebt wil ik hem natuurlijk zelf adopteren. En die fles wijn komt dan natuurlijk wel goed.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond de coleman benzine lamp gelijk even opgehaald bij de vorige eigenaar.

Het gaat om de Coleman model 220E welke alleen in het jaar van 1961 geproduceerd is en ook nog maar een kleine oplage heeft. Misschien ook nog een leuk feitje, deze lampen kosten op ebay toch nog rond de 100 euro ;)

 

Er is wel wat werk aan om deze weer in orde te krijgen en dit gaan een paar hele zware maanden voor ons worden om deze hier te laten staan zonder deze alvast op te knappen zodat hij werkend naar @Tanfana kan :p

De kousjes moeten vervangen worden aangezien die niet meer heel zijn.

En een goede schoonmaakbeurt om wat oppervlakkig roest te verwijderen is ook nodig, wel is dat verstandig om dat met een milder anti-roest middel te doen aangezien het toch wel kwetsbaar materiaal is.

Druk wordt wel netjes opgebouwd maar is toch verstandig om even de rubbers ook te vervangen aangezien het niet bekend is hoe lang deze er al in zitten.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...