Ga naar inhoud
GENEGEERD

Koerierstas voor 10E (ANWB, ook niet-leden)


hakin9

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Sjonge das wel heeel goedkoop nu! Heb m ook in de aanbieding gekocht, maar dat was nog n stuk meer. Kan m daarom wel meteen reviewen: hij bevalt prima. Veel meer ruimte dan je zou verwachten en draagt (bij mij) oke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze een half jaar geleden in de ANWB winkel gekocht voor 10€. Hij bevalt prima. Is goed waterdicht. Draagt prima. Ik weet niet hoe die het houd als er langdurig veel gewicht in zit. Ik heb hem eigenlij gekocht om tijdens fietsvakantie bovenop de fietstassen te doen. Maar hij staat nu klaar als BOB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Die koeriertas ia wel erg scherp afgepreisd (van € 60 naar € 10,00). Heb hem in het rood besteld, gaat mogelijk een EHBO kit worden. Heeft er de juiste kleur voor en is cruciaal om droog te houden. Als het formaat er een beetje geschikt voor is. In rood en zilver is hij nog te krijgen, in het zwart is hij niet meer leverbaar.

EHBO.png.888cc86bbffe40fd532d54d422af2f85.png

 

Dat wordt dan een flinke EHBO kit want die tas is groter dan je wellicht denkt, vergelijkbaar met een daypack. Check de afmetingen maar eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt dan een flinke EHBO kit want die tas is groter dan je wellicht denkt, vergelijkbaar met een daypack. Check de afmetingen maar eens.

Oh wow. In ieder geval erg veel voor je geld. In het "ergste" geval gaat hij in een rugtas, desnoods slechts gedeeltelijk gevuld, om kwetsbare dingen te beschermen. Wou in ieder geval een licht tas hebben naast een wat meer gericht op langer termijn verblijf. Hoe dan ook voor een tientje ben ik blij, ook lage bezorgkosten (2,50).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wow. In ieder geval erg veel voor je geld. In het "ergste" geval gaat hij in een rugtas, desnoods slechts gedeeltelijk gevuld, om kwetsbare dingen te beschermen. Wou in ieder geval een licht tas hebben naast een wat meer gericht op langer termijn verblijf. Hoe dan ook voor een tientje ben ik blij, ook lage bezorgkosten (2,50).

 

Absoluut, heb er zelf ook 2 gekocht (zwart) en zijn zeker geschikt om bijvoorbeeld kleding / slaapspullen in een rugzak droog te houden. En natuurlijk op nog meer manieren te gebruiken. De draagbanden van deze tas zijn beter dan je zou verwachten, voor een tientje prima deal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...