Ga naar inhoud
GENEGEERD

Blik openen met je handen


Wafels

Aanbevolen berichten

Een ongewone manier om een blik(je) te openen , maar ik post hem hier toch . Je zal ooit eens een blik(je) hebben en

verder niets en toch willen eten :rolleyes: Het is een beetje buiten de box denken , maar wat de man doet werkt wel

hij vouwt het blikje in de midden en buigt het dan terug de andere kant op (net als dat wanneer je een stuk staaldraad of strip buigt/beerkt

het is een russisch filmpje maar het spreekt voor zich

http://laughingsquid.com/how-to-open-a-can-of-food-with-your-bare-hands/?fb_action_ids=10200451483524696&fb_action_types=og.likes

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Mooi filmpje en het idee is op zich wel goed . Maar ik zie het hem nog niet doen met een blik tonijn .

 

Geert

Ps en wat er in zijn blik zit is al een gegeten geweest volgens mij .

 

Waarschijnlijk zijn schoonmoeder door de hakselaar gehaald.:rolleyes:

 

Het kan wel HANDig zijn, maar tegenwoordig hebben de meeste blikken een lipje waar je ze kunt openen. Bovendien kun je een blik met van alles en nog wat open krijgen als het echt noodzakelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een fles wijn wilt opentrekken (prio's nietwaar) ,maar je hebt geen kurkentrekker, dan is deze tip wel wat.

 

[video=youtube;u1wROm-OF9w]

 

Dit truukje, maar dan met een handdoek tegen een boom aan, heeft mij door weddenschapjes al heeeel wat gratis flessen wijn opgeleverd!!!

De schokgolf in de vloeistof forceert de kruk eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ongewone manier om een blik(je) te openen , maar ik post hem hier toch . Je zal ooit eens een blik(je) hebben en

verder niets en toch willen eten :rolleyes: Het is een beetje buiten de box denken , maar wat de man doet werkt wel

hij vouwt het blikje in de midden en buigt het dan terug de andere kant op (net als dat wanneer je een stuk staaldraad of strip buigt/beerkt

het is een russisch filmpje maar het spreekt voor zich

http://laughingsquid.com/how-to-open-a-can-of-food-with-your-bare-hands/?fb_action_ids=10200451483524696&fb_action_types=og.likes

gr will

 

Het kan.........

 

Maar wanneer heb je werkelijk niets meer voorhanden om een blik te openen?

Een stevige tak, steen, schroevendraaier, uitstekend stuk metaal, mes, spijker, pen, etc.

 

Maar toch, je zal het maar ontberen, kun je toch (bepaalde) blikken openmaken. :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hamster , dat hebben die jongens ook niet van zichzelf maar van Cody Lundin :p (ik dacht dat het in zijn boekje stond ''when all hell break loose )

het is een betere manier en nettere als dubbel vouwen , puntje is wel dat ze gereedschap gebruiken (ook al is het een heel eenvoudig iets ) Hoe dan ook het is gewoon goed

om deze kleine dingen te weten vind ik :cool: .

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad @Wafels het zijn de kleine dingen die men vaak vergeet, je kunt je rugzak edc noodhuppeldepup volgooien maar als je geen kennis hebt.......

 

dat dit idee daadwerkelijk van cody lundin afkomt trekt ik toch een beetje in twijfel , gereedschap? ze houden het niet vast......mag je het dan gereedschap noemen? in de video waarover dit topic gaat gebruikt hij zijn handen is dat dan geen gereedschap? (pfff hahahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...