Ga naar inhoud
GENEGEERD

'Nederland onvoorbereid op grote stroomstoring'


NightOwl

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Changing the mindset, hij is z'n mindset ook een beetje aan het changen; dat mogen er wel meer doen! Zo zie je maar weer dat het soms toch wel echt even nodig is dat mensen met hun spreekwoordelijke neus op de feiten worden gedrukt, dat het doordringt dat alles in principe gewoon hartstikke vergankelijk is. Ik hoop voor hem dat het kleine vonkje wat hierdoor is gaan branden nog steeds een vlammetje heeft. Want, eenmaal wakker is altijd wakker toch?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoop ik ook @Zefanja. Mij trof hoe hij met de stroomstoring omging. Hij was eerst alleen bezig met het missen van communicatie en pas daarna met het uitvallen van voorzieningen zoals water en verwarming.

Meestal duren stroomstoringen in heel Nederland niet zo lang. Al was het duidelijk dat hij zorgen had om een langduriger stroomstoring. Goed filmpje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...