Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zilveren kogels

Gast crossfire
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik kijk te weinig naar zulke films waarschijnlijk. :p

Als je maar weet hoe je een zombie aanpakt ;).

Leuke link overigens @crossfire. De tekst vond ik ook wel passend daar:

''Silver Bullet Bullion is the most powerful ammunition* against deficit spending, fiat currency, sovereign debt, quantitative easing, failed Federal Reserve policy, and rampant inflation ever minted by man!''

• Leuk 1
Link naar reactie

Gast crossfire
Veel te hoog premium en bijna niet leverbaar in Nederland.

Case closed :cool:

Greener

OK is wat duurder maar je hebt wel iets speciaals.

@12gauge moet dit helemaal niet zien en zeker niet tijdens het rijden :)

Ik heb enkele items besteld ben benieuwd wat er binnen komt ??

Link naar reactie

Leuk alternatief als standaard bullions, echter een premie van dit caliber is wel erg overdreven. Zag dat Providentmetals ze ook te koop aan biedt.

Ik heb enkele items besteld ben benieuwd wat er binnen komt ??

Via welk kanaal heb je deze gekocht? als ik zo vrij mag zijn..

Link naar reactie

Leuk alternatief als standaard bullions, echter een premie van dit caliber is wel erg overdreven. Zag dat Providentmetals ze ook te koop aan biedt.

Via welk kanaal heb je deze gekocht? als ik zo vrij mag zijn..

heb jij een beter idee? laten we wel wezen gaaf zijn ze zeker, en aangezien zilver zelf smelten bijna niet te doen is blijven er weinig opties over

de prijs is niet altijd een kwestie van de spot prijs, je mag best een premium betalen als het jouw dat waard is

boeit schietsport je niet dan heeft het geen toegevoegde waarde, ik als liefhebber zie het juist als iets wat 2 dingen combineert en daar mag je best voor betalen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...