Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gereedschap, niet de machine voor kantoor


scadi

Aanbevolen berichten

Gisteren zag ik ‘m weer liggen op de plank in de schuur. Mijn handtacker of nietpistool. Ik was aan het inventariseren welke bruikbare handgereedschappen zonder accu of stekker ik nog had voor het geval dat.............. Eigenlijk dacht ik alleen aan de booromslag, handboormachine (deze zijn nog door mijn opa gebruikt), handzaag en dergelijke. Nooit meer gedacht aan dat die kantoormachine op steroïden. Dat ding dat altijd z’n werk doet; stoelen opnieuw bekleden, kerstversiering ophangen, kerstverlichting ophangen (zwakstroom), zeiltje vastzetten, worteldoek onderterras vastzetten (probleemloos in hardhout), Isolatiematten bevestigen, stuk board voor een kapot raam vastzetten. Simpel: materiaal vastdrukken, knijpen, pang, klaar!

Dit is ‘m:

 

Arrow-T50.JPG.ab380692a87570be6a4a991f070f560c.jpg

 

De Arrow T 50" heavy duty tackergun", 100% RVS en onverwoestbaar. Ik heb ‘m zeker meer dan 15 jaar en als ik zo terugdenk heb ik er aardig wat doosjes met nieten doorgejaagd. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een nietje in is blijven hangen. Hij kan nieten aan van 6 tot 14 mm.

Goed beschouwd het ultieme preppers gereedschap voor in huis. En nog steeds te koop voor rond de € 60,00. Niet de goedkoopste maar wel een aankoop voor het leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...