Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hands in only


Aanbevolen berichten

Met mij recente modder lawine weet ik nu dat medisch handeling in je vinger moeten zitten.

Je kun de boeken en de inzicht hebben, maar als het erop aan kom is het Verdom moelijk om te handelen.

 

Kijk, een flinke wond schoon makken ,met pincet troep uithalen, dat is goed te doen.injectie,dat sort dingen ook geen punt.

Maar waar je niks zie aan buiten Kant,blind Moet varen . Meerderen lagen Moet echten. Een bot terug platsen. Ik ging erg twijwellen.

Was de handeling goed of ging ik de boel flink verknallen. Is niks doen beter dan mogelijk schaden.

Ik zat daar erg mee.

En nu weet ik dat je het Moet doen om te kunnen.net als Breien Moet je iemand het zien doen en zelf oeffenen terwijl iemand je corigeren op je fouten.

Die was een eye opener, en ik ga nu Kijken voor een meer Dagen cursus,basis nood. Trouwens ik heb Meerderen first aid cursus gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Knap Mrsjones,

 

Het is inderdaad eng om dit soort zaken te moeten doen als je er geen opleiding voor hebt gehad.

En zelfs dan is het niet altijd makkelijk.....

 

Een van de weinige voordelen van ongelukken, rampen, en oorlogen is dat we medische skills, om de verkeerde redenen, weer goed leren.

De beste trauma artsen komen vaak uit oorlogsgebieden enz....

 

Veel succes,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones: Is er op je eiland helemaal niemand die een soort huisarts is?

 

Wij hebben huisarten,een paar goede, meeste zijn banned uit de USA practice. De beste is 75 plusser . De grote medisch problem is dat de meeste medicate vervalsing zijn. Je Koop iets maar het is het Niet.ik probierd altijd medicijn te kopen in Europa. De oorzaak is dat er geen officiele lab verkoopen aan kleine gebieden.wij hebben ook een kleine clinique , voor heftig dingen Moet je na Guadeloupe.

Maar nu is het problem dat de weg is weg gespoel over ruim 3 km. er woord nu met bulldozer van het franse genie modder en puin geruim.daar na kom een tijdelijk weg van beton plaat.dat duur nog even en ik kan niet met autos na beneden. Wij wonen in de rain forest, daar kun je Niet doorheen rijden.wij kunnen met de ezels een beetje rond komen, maar wij hebben bijna een week niemand van buiten gezien. De isolatie duurde kort, alles ging goed muv van de medisch zaken.overmorgen breng iemand van de franse leger mijn man en oudste kind thuis. Met heli, anders Moet je 20 km Lopen door Bergen en jungle.

Voor de rest ging alles heel goed, wij kunnen echt manden zoniet Karen doorgaan. Behalve de medisch zaken dus. Misschien Moet ik @keizersuze relocate.hier hoef hij geen administratie te voeren voor het runner van een praktijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben huisarten,een paar goede, meeste zijn banned uit de USA practice. De beste is 75 plusser . De grote medisch problem is dat de meeste medicate vervalsing zijn. Je Koop iets maar het is het Niet.ik probierd altijd medicijn te kopen in Europa. De oorzaak is dat er geen officiele lab verkoopen aan kleine gebieden.wij hebben ook een kleine clinique , voor heftig dingen Moet je na Guadeloupe.

Maar nu is het problem dat de weg is weg gespoel over ruim 3 km. er woord nu met bulldozer van het franse genie modder en puin geruim.daar na kom een tijdelijk weg van beton plaat.dat duur nog even en ik kan niet met autos na beneden. Wij wonen in de rain forest, daar kun je Niet doorheen rijden.wij kunnen met de ezels een beetje rond komen, maar wij hebben bijna een week niemand van buiten gezien. De isolatie duurde kort, alles ging goed muv van de medisch zaken.overmorgen breng iemand van de franse leger mijn man en oudste kind thuis. Met heli, anders Moet je 20 km Lopen door Bergen en jungle.

Voor de rest ging alles heel goed, wij kunnen echt manden zoniet Karen doorgaan. Behalve de medisch zaken dus. Misschien Moet ik @keizersuze relocate.hier hoef hij geen administratie te voeren voor het runner van een praktijk.

 

Als ik het goed begrijp is het grootste probleem dat zo'n huisarts niet kilometers met een machete door de jungle kan kappen, nu de weg weg is.

 

Wel ontzettend fijn dat je overmorgen weer je man en oudste terug hebt. :)

 

Aan de ene kant benijd ik je situatie niet, aan de andere kant.... 't is wel het echte leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp is het grootste probleem dat zo'n huisarts niet kilometers met een machete door de jungle kan kappen, nu de weg weg is.

 

Wel ontzettend fijn dat je overmorgen weer je man en oudste terug hebt. :)

 

Aan de ene kant benijd ik je situatie niet, aan de andere kant.... 't is wel het echte leven!

Ja,het echte leven, met rode mieren in je onderbroek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter iets in je broek dan niets. ;)

 

Heb je ook nog army surgery ants daar? Kun je gebruiken om te hechten:

Née,die heb ik Niet,maar het lijk mij wel een geweldig ants farm. Wij hebben fire ants and die bijten,en zijn dol op warme vochtige plek.als je meer leven in je broek wil stuur ik je een paar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Née,die heb ik Niet,maar het lijk mij wel een geweldig ants farm. Wij hebben fire ants and die bijten,en zijn dol op warme vochtige plek.als je meer leven in je broek wil stuur ik je een paar.

 

Ja leuk, laten we de fire ant in Nederland introduceren. ;)

Zodra ik de loterij win, kom ik ze wel een keertje bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...