Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bulgarije verbiedt buitenlanders voor het kopen van grond


Tom

Aanbevolen berichten

Bulgarije verbiedt buitenlanders om grond te kopen 4 dagen na toetreding tot de EU

 

Bulgaren mogen zich nu vrij vestigen in de EU en wij mogen daar dus geen grond meer kopen, niet dat ik daar wil wonen maar is toch wel opmerkelijk.

Bulgaria accused of 'appalling hypocrisy' as it BANS foreigners from buying land just days after its citizens get the right to work anywhere in Europe Non-Bulgarian nationals banned from buying agricultural plots

 

Ban breaches agreement which allowed Bulgaria to join the EU

 

Country accused of 'hypocrisy' in same week UK borders were opened

Bulgarian president says ban could cause 'serious problems' for country

Ed Miliband said public fears over immigration were 'understandable'

 

 

Links;

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2534009/Bulgaria-accused-appalling-hypocrisy-BANS-foreigners-buying-land-just-days-citizens-right-work-Europe.html

 

 

En op GLP vliegen ze elkaar al in de haren over deze emigratie vraagstukken.

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2451688/pg1

 

 

Ik hoop niet dat ze dit in mijn lievelings BOL-land Duitsland gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Brrr, ik ben niet zo voor deals, herrie mag best.

Weet je, als mijn pubers beetje dwars lagen (wat hoort) was er ook wel even herrie. Niks mis mee. Verstomt wel weer.

Maar daardoor leerden ze wel aan welke leefregels/normen en waarden (zowel thuis als in de maatschappij) er van ze verwacht wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het geeft weer even duidelijk aan wat de grootste problemen in de EU zijn.

We zijn geen VS, in veel opzichten goed, maar als samenhorigheid minder.

Ieder land wil zoveel mogenlijk voordeel behalen en daarna komt de rest pas.

 

Als basis voor samenwerking werkt dat goed zolang de landen dus voldoende voordeel denken te kunnen behalen.

Als dit niet meer het geval wordt dan wordt de Euopese uni pas echt getest...

Bij de genslanden is dat nog te overzien, maar als dat ook bij de kernlanden zou gaan spelen...?

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit verbod is alleen houdbaar als Bulgarije uit de EU stapt, leuke PR stunt van iemand maar niet meer dan dat.

 

Dat is nu eenmaal de deal die we binnen de EU maken tussen rijke en arme landen: Jullie mensen mogen bij ons komen werken en in ruil daarvoor kopen wij het halve land op voor een appel en een ei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...