Ga naar inhoud
GENEGEERD

Instappen in de Dogecoin

live2survive
 Share

Recommended Posts

Beste allen,

Bitcoin heeft een mooie spurt gehad vorig jaar, en rommelt nu weer rond de 500 euro.

Maar vrij nieuw is de Dogecoin. Dit virtuele muntje kost momenteel 3x niks, en kan interessant zijn om in te stappen.

Dat de munt 'gehackt' is is geen mooi begin, maar ook slecht nieuws is in dit geval goed nieuws, het is aandacht in de media.

Ik heb zelf meer dan 50.000 munten voor nog geen 25 euro kunnen kopen, en ja, ik lach me suf als de waarde straks gaat stijgen.

Voor de klein risico investeerders dus mischien leuk om hiermee naast of zonder de bitcoin mee aan de slag te gaan.

Heel gestaag is het muntje al aan het stijgen in waarde...

Naast dat, allen beste wensen, en dat jullie mogen kunnen preppen wat bij jullie situatie past!

Mvg,

Live 2 Survive

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Beste allen,

Bitcoin heeft een mooie spurt gehad vorig jaar, en rommelt nu weer rond de 500 euro.

Maar vrij nieuw is de Dogecoin. Dit virtuele muntje kost momenteel 3x niks, en kan interessant zijn om in te stappen.

Dat de munt 'gehackt' is is geen mooi begin, maar ook slecht nieuws is in dit geval goed nieuws, het is aandacht in de media.

Ik heb zelf meer dan 50.000 munten voor nog geen 25 euro kunnen kopen, en ja, ik lach me suf als de waarde straks gaat stijgen.

Voor de klein risico investeerders dus mischien leuk om hiermee naast of zonder de bitcoin mee aan de slag te gaan.

Heel gestaag is het muntje al aan het stijgen in waarde...

Naast dat, allen beste wensen, en dat jullie mogen kunnen preppen wat bij jullie situatie past!

Mvg,

Live 2 Survive

Persoonlijk denk ik dat de enige vitruele munt is die ooit flink kan gaan stijgen ee eentje zal zijn die een meerwaarde heeft tov bitcoins.

Tot nu toe zie ik alleen bitcoin kopieën.

Link naar reactie

Ik ben bij de 50e variant van BC gestopt het te volgen.

BC zelf bekijk ik nog af en toe.

Ik denk dat we, nou ja sommige niet, de hype, snelle stijging, gemist hebben.

Zal best nog wel digitaalgeld gaan gebruiken maar dan om geld te verplaatsen niet met het idee ermee te gaan verdienen.

Alles wat de huidige monopolie van fiat geld kan doorbreken heeft mijn zegen.

Ik geloof zelf in PM.

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

@live2survive , misschien kun je voor de leken onder ons stap voor stap uitleggen hoe je aan deze virtuele munt komt?

Bv, welke software enzo. thx.

@dixy,

Allereerst maak je een digitale portemonnee aan bij dogevault.com

Hierna kan je coins gaan mimen (iets waar ik mijn vingers nog niet aan gebrand heb)

Ik ben zelf opzoek gegaan naar dogecoins op marktplaats en eBay, en kwam er al snel achter dat het heel makkelijk is om wat virtuele muntjes van iemand te kopen.

Je hebt in je wallet een lange code staan waarop je munten kan ontvangen. Als je die doorgeeft, heeft die persoon de mogelijkheid om jou de munten te sturen en al snel zie je de hoeveelheid munten in je wallet staan.

Belangrijk: vergeet je inloggegevens niet, en wacht tot de waarde gaat stijgen!

Tot dusver stijgt het heel gestaag, maar met een paar media tikken tussendoor kan het ineens hard gaan!

Link naar reactie

Dat riepen we een paar jaar geleden ook over bitcoin...

De toekomst zal het uitwijzen

De bitcoin is serieus bedoeld. Dogecoin is een satire, expres, by design. Op geen enkele manier serieus bedoeld. Het is deel van de "doge" meme, zie: http://knowyourmeme.com/memes/doge

NIET SERIEUS dus. En doge is een stomme meme dus die overleeft ook niet lang. Maar goed, als je geld weg wil gooien, vooral dogecoins kopen.

Link naar reactie

http://coinmarketcap.com/

op die site kun je de marktkapitalisatie van verschillende munten zien.

kijk alleen uit met nummer 2, ripple. Deze is niet van de communicy zoals bitcoin en zijn varianten maar is volgens mij centraal beheerd.

Ik zie m nu ineens op nummer 2 staan, ik zal eens uitzoeken hoe dat kan.

http://ripplescam.org/

Ripple™: It’s highly misleading and not what you think it is. Ripple is a centralized payment system that allows the transfer of artificially printed tokens that claims to be money, like “USD” or “BTC”. OpenCoin Inc goes to great lengths to camouflage the fact that they have total control over the Ripple network, and calls themselves a distributed payment network.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...