Ga naar inhoud
GENEGEERD

Lagarde: Nog drie maanden om de Euro te redden

Cyberbeer
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts

Hallo Rothbard. In het computertijdperk kan het internationale flitskapitaal zich pijlsnel terugtrekken uit de euro zone. Dat dwingt de banken en vervolgens de winkels om te sluiten. Op diverse fora ben ik waarschuwingen van Argentijnen tegengekomen (ik heb ze helaas niet een twee drie bij de hand, maar ik kom er nog een keer op terug), die schreven, jongens pas op daar in Europa. Toen onze crisis uitbrak was iedereen in het begin in paniek, maar er gebeurde niets. Vervolgens sleepte de crisis zich jaren voort. Iedereen sukkelde daardoor is slaap. Totdat daarna als een donderklap bij heldere hemel alle banken en winkels sloten.

Link naar reactie

Aanrader over crisis in Argentinië, 2001: 'Surviving the economic collapse' door Fernando Ferfal Aguirre

Ben het nu aan het lezen, interessant boek, best komisch geschreven ook hier en daar. Wel afgrijselijk lelijk uitgevoerd (beeldkwaliteit cover & achterflap, typografie, uitlijning/spatiering, dat soort grafisch gedoe), maar daar probeer ik doorheen te kijken (lukt niet altijd ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...