Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gaat Banca Monte dei Paschi dan toch nog op zijn gat ?

Kans
 Share

Recommended Posts

Het is alweer even geleden dat ik over de problemen van de oudste bank ter wereld mailde.

Dat het langer duurde dan verwacht is geen reden om aan de richting te twijfelen, het gaat niet echt goed:

http://www.zerohedge.com/news/2013-12-28/bailout-worlds-oldest-bank-jeopardy-rests-hope-ship-does-not-sink

Al met al is er fundamenteel weinig veranderd het lijkt allemaal langzamer te gaan dan in eerste instantie verwacht maar de richting is dus niet veranderd.

Prep ze

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Denk van wel. Half januari moet het amerikaanse congres weer gaan besluiten over verhoging van het schuldenplafond.Zet er een kratje bier op in dat het er niet door komt en dan gaan de poppen aan het dansen. We zullen zien.

zoals altijd weer een toneel spelletje met net vlak voor de deadline een nieuwe overeenkomst.

Link naar reactie

zoals altijd weer een toneel spelletje met net vlak voor de deadline een nieuwe overeenkomst.
h

Hoop van wel, want geeft exta tijd, maar eens houdt het toch echt op.Die tijd is nu, we zullen zien, ben geen helderziende maar als ik probeer mijn verstand te gebruiken dan zie ik niet hoe dit spel nog langer gerekt kan worden.

Link naar reactie

Zolang het grootste deel van de bevolking nog eten en drinken heeft kan de overheid het nog in toom houden. VS is hard op weg om een derde wereldland te worden. De bevolking is Obama zat en ze blijven geld bijdrukken. Hoe lang het er nog goed zal blijven gaan weet niemand. Er zullen straks wel weer trucs uit de kast worden gehaald of men start ergens een nieuwe oorlog.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...