Ga naar inhoud
GENEGEERD

Thermische ondergoed !!


Scratch

Aanbevolen berichten

Preppen, Preppen, Preppen !!

 

Nu in de aanbieding bij het Kruidvat, thermo ondergoed voor dames en heren. Van €12,99 voor €7,99 !!

Voor de dames blauw, de heren zwart. Maten S t/m 2XL.

Lijkt mij niet duur. Nu heb ik zelf genoeg van dat spul, maar wil je klaar zijn voor de horror winter die er aan staat te komen ;)

 

[ATTACH=CONFIG]7140[/ATTACH]

 

Preppen, Preppen, Preppen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Preppen, Preppen, Preppen !!

 

Nu in de aanbieding bij het Kruidvat, thermo ondergoed voor dames en heren. Van €12,99 voor €7,99 !!

Voor de dames blauw, de heren zwart. Maten S t/m 2XL.

Lijkt mij niet duur. Nu heb ik zelf genoeg van dat spul, maar wil je klaar zijn voor de horror winter die er aan staat te komen ;)

 

Preppen, Preppen, Preppen !!

 

En hoe zit het?

 

Ik heb een paar keer dat soort dealtjes gescoord en sommigen bevallen redelijk tot goed, andere zijn ronduit slecht. Ze verschuiven of ze voelen plakkerig aan bij de eerste zweetdruppel.

Kwestie van uitproberen en dan vind je voor weinig geld wel een goed setje. 'k Ben zelf tevreden over die high-tech spiderman pakjes die de Lidl een paar maanden terug verkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe zit het?

 

Ik heb een paar keer dat soort dealtjes gescoord en sommigen bevallen redelijk tot goed, andere zijn ronduit slecht. Ze verschuiven of ze voelen plakkerig aan bij de eerste zweetdruppel.

Kwestie van uitproberen en dan vind je voor weinig geld wel een goed setje. 'k Ben zelf tevreden over die high-tech spiderman pakjes die de Lidl een paar maanden terug verkocht.

 

Ik heb ze niet gekocht, ik heb nog een setje voor het schaatsen, en ook nog 2 setjes groen (nog gesponsord van mijn Toenmalige werkgever)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze niet gekocht, ik heb nog een setje voor het schaatsen, en ook nog 2 setjes groen (nog gesponsord van mijn Toenmalige werkgever)

 

Waarom adviseer je deze dan? Nah, 'k snap het wel, thermisch ondergoed is lekker als 't echt koud wordt. Moet je wel een setje hebben wat ook lekker zit. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...