Ga naar inhoud
GENEGEERD

DHZ houtklover


drent

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nah, iets te veel tekst zeg...maar ...schroothandel, landbouwmachines... spanveer...beetje aan elkaar lassen...t ziet er een beetje vreemd uit op het eerste gezicht...(duh) en de betonklomp weegt wel 300 kilo.

Hij zegt, erg duidelijk kan ik niet uitleggen hoe/waar het zwaartepunt moet zijn. De hoek en helling kunnen door hoog zwaartepunt waarschijnlijk beter.

En voor vragen mag je mailen...naar hem he, niet naar mij.

 

 

(ik wil morgen iets beter kijken, want leuk ding en ik houd van bouwsels, maar beter nog een ander vragen want ik ken alleen wat hobbyZweeds, in elk geval niet goed genoeg om anderen zulke apparaten veilig mee te laten maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig ding, als je (iemand kent die) kan lassen, anders wordt 't lastig bouwen. Het verhaal erbij is overigens geen bouwinstructie maar gewoon een algemeen verhaaltje hoe 't werkt. Ik heb ze hier in Zweden nog nooit gezien maar het is wel iets om te bouwen, want 't gaat vele malen makkelijker dan met een bijl klieven, het is ook een stuk veiliger zo te zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik niks handig aan...als de stammetjes wat dikker worden loopt het al wat stroef...neem een een dikke eik en daar sta je dan met dit onhandig ding.

Als je een stam hebt met vertakking ga je garantie er niet door. Ding is veel te licht. Ook te hoog...Ik heb al betere zaken gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze video kwam ik tegen :

Is zweeds, dus als misschien iemand de in het onderschrift geplaatste pagina's kan vertalen? Staan de bouw instructies op namelijk

 

Zie er een handig ding uit kan ook geen heksentoer zijn om dat te maken .

Leuk dat het zonder elektriciteit of brandstof werk .

Alleen met ellebogen stoom .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik niks handig aan...als de stammetjes wat dikker worden loopt het al wat stroef...neem een een dikke eik en daar sta je dan met dit onhandig ding.

Als je een stam hebt met vertakking ga je garantie er niet door. Ding is veel te licht. Ook te hoog...Ik heb al betere zaken gezien.

 

Ergens heb je gelijk ,vertakkingen zijn een hel ...

Indien je betere zaken hebt gezien :graag delen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...