Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een wijze les voor Purmerend, ook al leren ze er vast niets van


Holbewoner

Aanbevolen berichten

Kijk, als prepper moet ik om dit soort nieuws dus keihard lachen. Hoe simpel van geest kan je zijn om zelfs nog geen liter drinkwater op voorraad te hebben? Ik hoop dat de betrokkenen dit als een goede les opvatten, en nu wel voor een paar flessen of jerrycans met water gaan zorgen, maar ik vrees het ergste. Schaaapie behhhhhhhh.

 

http://www.rtvnh.nl/nieuws/130807/Goed+nieuws%3A+t%C3%B3ch+een+kerstdiner+voor+Purmerendse+familie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Schaaapie behhhhhhhh.

 

Ik vrees het ergste....dat zelfs als mensen geconfronteerd worden met de kwetsbaarheid van een stomme waterleiding, niet een paar tientjes in een voorraad water gaan steken, laat staan een waterfilter aanschaffen. Ik dacht, ha mooi moment om het pamflet als reactie onder het bericht achter te laten. Helemaal geregistreerd, inloggen, kun je maar een paar woorden tikken als reactie. GRRRRR!

Link naar reactie
Delen op andere sites

eeeuuuh pamflet online zetten link als reactie geven????? tis nog niet zo dat de SHTF al begonnen is KS dus gebruik het internet :p

 

hamster

 

Ik vrees het ergste....dat zelfs als mensen geconfronteerd worden met de kwetsbaarheid van een stomme waterleiding, niet een paar tientjes in een voorraad water gaan steken, laat staan een waterfilter aanschaffen. Ik dacht, ha mooi moment om het pamflet als reactie onder het bericht achter te laten. Helemaal geregistreerd, inloggen, kun je maar een paar woorden tikken als reactie. GRRRRR!
  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prutser dat hij dan ook nog zo met naam en al in de krant durft..dat is zoiets als

'Goh m'n huis is afgebrand en ik ben zo dom geweest dat ik van te voren geen brandverzekering heb afgesloten van nog geen paar euro per maand' of 'ik heb me poot gebroken omdat ik, ondanks dat ik wist het geregend had en zou gaan vriezen, niet ff 10 minuten de tijd heb genomen om ff zout te strooien voor mijn voordeur'...

 

En ze kregen zelfs flessenwater aangereikt van PWN ? Ik zie het probleem niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet iedereen denkt buiten het doosje pandaatje :cool:

Wat een prutser dat hij dan ook nog zo met naam en al in de krant durft..dat is zoiets als

'Goh m'n huis is afgebrand en ik ben zo dom geweest dat ik van te voren geen brandverzekering heb afgesloten van nog geen paar euro per maand' of 'ik heb me poot gebroken omdat ik, ondanks dat ik wist het geregend had en zou gaan vriezen, niet ff 10 minuten de tijd heb genomen om ff zout te strooien voor mijn voordeur'...

 

En ze kregen zelfs flessenwater aangereikt van PWN ? Ik zie het probleem niet?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...