Ga naar inhoud
GENEGEERD

Italiaanse bank blokkeert rekeningen van klanten

Cyberbeer
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin
Na een langdurige storing vandaag bij Rabo telebankieren dacht ik: fuck it - ik ga gauw maximaal pinnen.

Automaat deed het prima, alles ging goed tot ik opeens dit scherm kreeg, toen dacht ik echt aan een bankrun ...

ImageUploadedByTapatalk1339447303.156774.jpg.a0abd93bf5afef91c4df005a54338377.jpg

Ik heb het ook meteen getest en wat biljetten ingeslagen, zowel bij de ING en de Rabobank werkte het prima. Krijg wel alleen bij de ING 20e biljetten eruit :)

Link naar reactie

Monti: ' Italië heeft geen steun nodig '

Voor de geschiedschrijving: Op 12 juni 2012 gaf de Italiaanse premier Monti in een ARD interview te kennen dat zijn land nu, en ook in de toekomst geen noodhulp of steun nodig heeft. Oei, alarm, hebben we dat soort uitdrukkingen de laatste jaren al niet veel vaker gehoord? Het lijkt wel een soort mantra te zijn geworden, volop in gebruik bij de Europese regeringsleiders.

Bron: http://biflatie.nl/

Deze uitspraak van Goldman Sachs lakei Monti gaan we even onthouden. :cool:

Link naar reactie

Monti: ' Italië heeft geen steun nodig '

Voor de geschiedschrijving: Op 12 juni 2012 gaf de Italiaanse premier Monti in een ARD interview te kennen dat zijn land nu, en ook in de toekomst geen noodhulp of steun nodig heeft. Oei, alarm, hebben we dat soort uitdrukkingen de laatste jaren al niet veel vaker gehoord? Het lijkt wel een soort mantra te zijn geworden, volop in gebruik bij de Europese regeringsleiders.

Bron: http://biflatie.nl/

Deze uitspraak van Goldman Sachs lakei Monti gaan we even onthouden. :cool:

Ja dat wordt inderdaad interessant....volgens mij is nou juist Italie die na Griekenland, Spanje samen met Ierland in de problemen komt....we gaan het zien.

Link naar reactie

Gast Dick Berts

Artikel 284 Wetboek van Strafrecht;

1. Met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:

1°. hij die een ander door geweld of enige andere feitelijkheid of door bedreiging met geweld of enige andere feitelijkheid, gericht hetzij tegen die ander hetzij tegen derden, wederrechtelijk dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden;

2°. hij die een ander door bedreiging met smaad of smaadschrift dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden.

2. In het geval onder 2° omschreven wordt het misdrijf niet vervolgd dan op klacht van hem tegen wie het gepleegd is.

Link naar reactie

nu ben ik geen voorstander van geweld,

maar als de bank rekeningen gaat blokkeren gaat de fik er mooi in dus, we werken er allemaal hard zat voor (er vanuit gaande dat we geen aasgieren hier hebben)

Jij kunt er nu nog iets aan doen; haal al je geld behalve dat wat je nodig hebt voor dagelijkse uitgaven van de bank af, simple as that.

Link naar reactie

Ik hoop dat ik de belasting teruggave krijg voordat eea fout gaat.

Dat is een van de laatste stappen om mijn ijzeren voorraad op geplande oorlogssterkte te krijgen....

Zodra het op mijn rekening staat gaat de opdracht eruit, zodra dat de spullen binnen zijn kan ik alvast een oog half dicht doen snachts

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...