Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mini SHTF: VISA netwerk Belgie ligt plat

wodan
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Iets technisch of toch een wereldwijd complot? Bilderberg? Gekke koeienziekte?

Nonkel Jones. Je weet dat ik respect voor je heb. Sterker nog, ik heb je als een aardige kerel leren kennen. Maar helaas bestaan 99% van je uitingen uit kritiek op anderen. Kan dat percentage misschien iets omlaag? Het leven is geen wip waarbij je zelf omhoog gaat door een ander naar beneden te drukken.

Link naar reactie

Nonkel Jones. Je weet dat ik respect voor je heb. Sterker nog, ik heb je als een aardige kerel leren kennen. Maar helaas bestaan 99% van je uitingen uit kritiek op anderen. Kan dat percentage misschien iets omlaag? Het leven is geen wip waarbij je zelf omhoog gaat door een ander naar beneden te drukken.

Goed dan: er zal vast wel een 'dieper liggende oorzaak wezen... ' Reden voor ons prepperts om voortdurend op onze hoede te blijven.

Link naar reactie

Ik ga me écht zorgen maken als in heel Europa opeens de banken en betaalautomaten mysterieuze storingen krijgen waardoor het betalingsverkeer plat gaat. Alleen al daarom is het leuk dat we hier met Belgen en Ollanders rondhangen. Een storing in België is klote voor de Belgen maar nog geen shtf. Is het ook hier mis dan moeten we als de donder op Duitse en Engelse nieuwssites kijken hoe het daar is. Of het stof van de opwindradio blazen.

Link naar reactie

Complot of niet, het bericht toont wel aan hoe kwetsbaar het digitale betalingsverkeer is. Als ik een kwaadwillende president zou zijn en ik zou een beetje met de tijd meegaan, maar toch oorlogje willen spelen, dan zou ik geld steken in hackers in plaats van in tanks en grondmillitaire om een land aan te vallen. Dat is een beetje gemener en venijniger, maar ja, ik ben een vrouw he? :-)

Link naar reactie

ik zou een beetje met de tijd meegaan, maar toch oorlogje willen spelen, dan zou ik geld steken in hackers in plaats van in tanks en grondmillitaire om een land aan te vallen. Dat is een beetje gemener en venijniger, maar ja, ik ben een vrouw he? :-)
Peter van Uhm, was de vorige commandant der Strijdkrachten, zeg maar de hoogste persoon in het leger en dagelijks ook in contact met ministerie. Hij vertelde een paar jaar geleden al dat het leger niet alleen meer stoere binken met spierballen zocht maar ook nerdige computerjongens(en meisjes). Ofwel, er wordt aan gewerkt, ook aan de computerkant worden mensen in het leger opgeleid en ingezet.
Link naar reactie

Gewoon technisch falen. Voor de zekerheid ben ik met de kerst naar mijn BOL getrokken (en ook wel een beetje voor een leuke vakantie :-) ). Intussen nemen we een lekker dinertje mee, wat quality time voor de familie en op ziijn minst geen files in supermarkten, stress voor kerstdiners, familieruzies, ... . Wij hebben behalve enkele cadeautjes die we al weken geleden 'geprept' hebben niets anders gekocht. We betalen met contant geld.

Link naar reactie

Jongens en meisjes

zoek hier geen complot achter. Dit is idd domme pech waarschijnlijk door overbelasting

Ik zit jammergenoeg is de sector.....

In november worden alle laaste changes aangebracht en getest. En dan gaat er voor de hele maand december een change freese in.

De banken verdienen dik per transactie dus die willen zo veel mogelijk geld door de pijp laten stromen.

Maar die infrastructuren zijn complex en spagetie ontwikkeld dus moeilijk te beheren. En als er ergens een netwerk hikup is waardoor

een storage synck even de weg kwijt is krijg je grote problemen waarvan de root course niet snel te vinden is.

Er zitten teams stand by in deze periode die alles met argus ogen in de gaten houden

Dat dit kwetsbaar is dat wisten we al. dus meerdere bankrekening of beter nog cash aanhouden

hoe meer roodstand hoe beter en je verkoop misschien extra krediet in januari

prep on

vdwalle

Link naar reactie

Dat kun je nou wel zeggen, maar je weet het maar nooit met ons koningshuis.

Precies. Net na de middag start ik m'n laptop opnieuw op en... no go. Gebruikersprofiel kan niet geladen. F*ck en dat net voor de feestdagen. Onderweg naar m'n werk, meteen dat ding maar meegenomen en afgegeven bij pc-firma. Kan wel eens een weekje gaan duren voor ze er tijd (of zin) voor hebben.

Zit ik hier op m'n werk, log ik in op mijn yahoo account: no go. F*ck, wat is dat nu weer. Moest tot 3 maal toe opnieuw inloggen in een pop-up schermpje. Ik weet bij God niet wat ik daar allemaal mee geactiveerd heb, maar ik zit er weer in.

Een complot? We zullen het zien!

Link naar reactie

Gast ancestral-viking
switch dan van windhoos naar linux bv ubuntu of mint

dat werkt veel beter ;-)

open source kan op komplot aanzienlijk geringer

linux is the best ben helemaal gek van suse :p

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...