Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Oproep] Wie is bekend met SURVIVALKEY ??


timberwolf

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Tja, 't gaat er wel vanuit dat je een werkende PC hebt. Zelf wil ik dus nog wat zonnepaneeltjes met accu's, zodat ik een paar kleine dingen op 12V kan laten draaien, zoals een laptop.

 

Als je dan toch een laptop hebt, dan kan je net zo goed zelf wat USB sticks of HD's vullen met nuttige info. Ik heb zelf al een enorme collectie (70 GB) aan e-books opgebouwd die ik op een externe HD heb staan. Zelfs al is 't niet gelijk in 't begin bruikbaar bij een langdurige SHTF/TEOTWAWKI, uiteindelijk zullen we wel weer electriciteit hebben en dan is zo'n bibliotheek verdomd handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was er al iemand van dit forum al bezig met een database via wiki ? als we dan bv alleen voor leden van dit forum ineens alles kunnen downloaden zo dat je bv het zelf op een usb stick kunt zetten zou wel fijn zijn?

Beste Enki 70 gig ben nu al jaloers ha ha ;) Maar even serieus je vind bijna niks meer op internet heb nu nog maar 1.5 gig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...