Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Keyser Suze

911 opnieuw

Recommended Posts

http://nypost.com/2013/12/15/inside-the-saudi-911-coverup/

Een Amerikaanse journalist duikt in de 28 pagina's die ontbreken in het officiële 911 rapport. Hij legt ook de vinger op de zere plek door de Saudi's die na 911 plots verdwenen met medewerking van de Amerikaanse overheid met naam en toenaam te noemen. Ook de geldstroom van het Saudische koningshuis naar de hijackers warrelt hij op.

911 stonk en stinkt nog steeds. De vraag is niet eens wie het gedaan heeft. De vraag is wanneer er weer een nieuwe 911 plaatsvindt. Want als iets heel erg stinkt, dan zitten er zoveel skeletten in de kast, daar kan er nog wel een bij.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ook de geldstromen die niet naar de saudi's zouden gaan zijn erg interessant.

Als je op de waardeppaieren let komt er opeens een motief in beeld.

Deze post delen

Ze hebben destijds wil in het rond geslagen door Irak binnen te vallen die hier niets mee te maken hadden overigens en Bin Laden kreeg al snel de schuld. Iedereen weet dat Bin Laden hulp moet hebben gehad van financiers en voor de hand ligt dat zijn familie in SA hiermee heeft te maken. Hoe het precies zat is eigenlijk niet meer van belang. Het zijn de extremisten tegen de overheid van de VS (die zelf ook zware misdaden begaan maar er nooit voor worden bestraft).

Voor de hand ligt dat er straks iets in Israël gebeurt en zoals altijd zal dit land hierop reageren. De joodse lobby in de VS gaat dan hun werk weer doen en betrekt de VS er volop in. En zo is het cirkeltje weer rond.

Deze post delen

Geef het volk brood en spelen.

Als dat niet meer werkt dan geef je het volk een vijand......

Hogere psychologie, lekker simpel.....

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Geef het volk brood en spelen.

Als dat niet meer werkt dan geef je het volk een vijand......

Hogere psychologie, lekker simpel.....

Prep ze,

K a n s

Oh, je gelooft niet dat Bin Laden het gedaan heeft? Vuil stuk anti-USA links tuig! Met je idiote conspiracy theories!

Doet me weer aan deze quote denken:

"Naturally the common people don't want war: Neither in Russia, nor in England, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, IT IS THE LEADERS of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is TELL THEM THEY ARE BEING ATTACKED, and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. IT WORKS THE SAME IN ANY COUNTRY."

--Goering at the Nuremberg Trials

Deze post delen

Tja, iedereen die 't officiele verhaal geloofwaardig vindt, heeft geen verstand van simpele natuurkunde.

Er zijn slechts 3 met staal versterkte gebouwen in de geschiedenis die door een brand met vrije-val snelheid zijn ingestort. WTC 1, 2 en 7.

Ja, gebouw 7 ook, wat helemaal niet geraakt is door een vliegtuig of wat dan ook, knap he, die terroristen!

Alle 3 zijn zo overduidelijk controlled demolition, een ieder die dit niet inziet is zichzelf in de maling aan 't nemen. Genoeg hulpverleners ter plekke ook die knallen gehoord hebben vlak voor de boel zo super netjes instortte.

Gebouw 7 is helemaal grappig, de BBC was iets te vroeg met melden dat WTC 7 ook ingestort was; in het nieuwsbericht staat op de achtergrond WTC 7 nog gewoon in beeld. Oeps, opeens is er een "probleem met de verbinding" en wordt er snel omheen gelult.

Nee, de VS heeft het OF zelf gedaan OF ze wisten ervan en hebben er heel dankbaar gebruik van gemaakt. En zeg nou niet dat ze dat nooit zouden doen, we hebben 't over de VS, ze zijn er gek genoeg voor.

Of geloof je liever in magische terroristen-paspoorten die uit 't vliegtuig vallen en onbeschadigd op de grond vallen, terwijl een beton+staal gebouw verpluvert? Nee toch zeker?

• Leuk 1

Deze post delen

Ze hebben destijds wil in het rond geslagen door Irak binnen te vallen die hier niets mee te maken hadden overigens en Bin Laden kreeg al snel de schuld. Iedereen weet dat Bin Laden hulp moet hebben gehad van financiers en voor de hand ligt dat zijn familie in SA hiermee heeft te maken. Hoe het precies zat is eigenlijk niet meer van belang. Het zijn de extremisten tegen de overheid van de VS (die zelf ook zware misdaden begaan maar er nooit voor worden bestraft).

Voor de hand ligt dat er straks iets in Israël gebeurt en zoals altijd zal dit land hierop reageren. De joodse lobby in de VS gaat dan hun werk weer doen en betrekt de VS er volop in. En zo is het cirkeltje weer rond.

Bizar dat op de most wanted list van de cia, bin laden nooit als mastermind van 9/11 is aangemerkt...

Deze post delen

Een beetje cru om te zeggen, maar het zou de VS momenteel niet slecht uitkomen als er een nieuwe aanslag gepleegd wordt.

* dan hebben ze ineens geen problemen meer over budgetten

* dan hebben ze een excuus om weer een paar andere landen te plunderen

* dan is de aandacht af van de afluisterpraktijken en andere spionage

* geeft ook weer een economische boost werk, wederopbouw, wapenindustrie

etc

Deze post delen

Ik heb altijd vraagtekens gehad bij het hele bin laden etc. verhaal. Immers zijn ze slim genoeg om een complexe aanslag te plegen, maar ze konden van te voren weten dat die niet het gewenste effect (nl ineenstorten westerse wereld en economie) zou hebben (daarvoor hadden ze langdurig het elektriciteitsnet voor heel de westerse wereld plat moeten gooien). Dat wilden ze ook niet, want dan zouden ze zelf ook weer achter de geiten aan moeten lopen ipv in dikke villa met westerse luxe te zitten. Er is dus altijd een ander verhaal geweest over hoe en wat de werkelijkheid is. Zit Amerika er zelf achter? kan best, zeker stellen van de benodigde olie is nl zaak van nationale veiligheid en kennelijk was er een 2e basis in het gebied nodig. Komt bij dat met de rest van de ellende in eigen land meer controlemogelijkheden ook wel handig zijn.

Deze post delen

Mocht je Zero nog niet gezien hebben, doe het. En in de herhaling: iedereen die beweert dat 9-11 door al-Qaida is uitgevoerd, is compleet idioot.

http://youtu.be/8XRMrMdn0NQ

Waarom weer in de aandacht? Ik herinnerde mij ineens, dat het 'vliegtuig' dat het Pentagon invloog, ook verdwenen was. Immers, er is nooit een vliegtuig in het Pentagon gevlogen. Dus waar is vlucht 77 überhaupt gebleven? En nu dus weer een vliegtuig weg.

Deze post delen

Mocht je Zero nog niet gezien hebben, doe het. En in de herhaling: iedereen die beweert dat 9-11 door al-Qaida is uitgevoerd, is compleet idioot.

http://youtu.be/8XRMrMdn0NQ

Waarom weer in de aandacht? Ik herinnerde mij ineens, dat het 'vliegtuig' dat het Pentagon invloog, ook verdwenen was. Immers, er is nooit een vliegtuig in het Pentagon gevlogen. Dus waar is vlucht 77 überhaupt gebleven? En nu dus weer een vliegtuig weg.

Heb al heel wat info gezien/gelezen over 9-11, waaronder The Terror Conspiracy van Jim Marrs en legio youtube filmpjes. Maar deze nog niet. Voegt 't iets bijzonders toe? Of ga ik dit allemaal al weten? Heb 't inderdaad altijd raar gevonden dat dat vliegtuig gewoon nergens meer was maar had tot nu toe nog niet de link gelegt met flucht 370. Ik weet natuurlijk niet of er inderdaad een link is, de enige overeenkomst tot nu toe is een vliegtuig dat verdwijnt maar ja. Anyway, voordat ik bijna 2 uur besteed aan Zero, is 't informatie die afwijkt van de rest van het serieuze materiaal dat her en der te zien en te lezen is?

Deze post delen

Heb al heel wat info gezien/gelezen over 9-11, waaronder The Terror Conspiracy van Jim Marrs en legio youtube filmpjes. Maar deze nog niet. Voegt 't iets bijzonders toe? Of ga ik dit allemaal al weten? Heb 't inderdaad altijd raar gevonden dat dat vliegtuig gewoon nergens meer was maar had tot nu toe nog niet de link gelegt met flucht 370. Ik weet natuurlijk niet of er inderdaad een link is, de enige overeenkomst tot nu toe is een vliegtuig dat verdwijnt maar ja. Anyway, voordat ik bijna 2 uur besteed aan Zero, is 't informatie die afwijkt van de rest van het serieuze materiaal dat her en der te zien en te lezen is?

Nee. Voegt op zich niets nieuws toe. Wel is het prettig opgebouwd en niet zo Amerikaans als bijvoorbeeld Loose Change.

Deze post delen

Russia Today: bewijs dat 911 een false flag was. Met bewijs. Kijken. Niet zeuren, denk na.

Russia Today Declares 9/11 Was An Inside Job!: http://youtu.be/KoJGCU2XVyw[/quote

Ik vind het al jaren en jaren bizar. Iedereen weet dat het 911 zaakje aan alle kanten stinkt. Maar het echte brein achter de zaak (of meerdere breinen) wordt nooit gepakt en veroordeeld. Je kan hier in het winkelcentrum niet eens 10 min. op een invalideplaats parkeren zonder boete van 370,00 zag ik.

Maar je kan blijkbaar wel miljarden opstrijken aan alle acties die het gevolg zijn van 911, terwijl je het zelf veroorzaakt hebt.

Deze post delen

Since terrorists attacked the United States on Sept. 11, 2001, victims’ loved ones, injured survivors, and members of the media have all tried without much success to discover the true nature of the relationship between the 19 hijackers – 15 of them Saudi nationals – and the Saudi Arabian government. Many news organizations reported that some of the terrorists were linked to the Saudi royals and that they even may have received financial support from them as well as from several mysterious, moneyed Saudi men living in San Diego.

Saudi Arabia has repeatedly denied any connection, and neither President George W. Bush nor President Obama has been forthcoming on this issue.

But earlier this year, Reps. Walter B. Jones, R-N.C., and Stephen Lynch, D-Mass., were given access to the 28 redacted pages of the Joint Intelligence Committee Inquiry (JICI) of 9/11 issued in late 2002, which have been thought to hold some answers about the Saudi connection to the attack.

“I was absolutely shocked by what I read,” Jones told International Business Times. “What was so surprising was that those whom we thought we could trust really disappointed me. I cannot go into it any more than that. I had to sign an oath that what I read had to remain confidential. But the information I read disappointed me greatly.”

http://www.zerohedge.com/news/2014-07-20/i-was-absolutely-shocked-what-i-read-congressman-calls-release-secret-911-documents

Deze post delen

Keyser, de geposte link is al weer verwijderd. Kan je deze docu nog vinden en opnieuw posten? Ik wil deze graag zien.

Deze post delen

Ja ik heb hem al een keer gezien. Overtuigend lijkt mij maar toch niet voor de Amerikaanse overheid. En waarom lijkt me wel duidelijk.

Ja de vraag cui bono kan zelfs de gemiddelde kleuter beantwoorden.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...