Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ministerie van Defensie: Let op voor Alien Invasion bij Olympische Spelen

Tom
 Share

Recommended Posts

Ben net bezig om me voor te bereiden op een eventuele Zombie invasie, is er een nog grotere dreiging op komst, altans volgens de Ufo expert Nick Pope die 20 jaar lang adviseur was van het ministerie van defensie in Engeland.

Dat staat dus allemaal in de krant de Daily Mail

Wat moeten we nu nog doen, op de zombie aanvallen kun je nog iets doen, maar op de Aliens ik weet het echt niet

De krant weet het ook niet

Wel haalt men een film aan hoe het zou kunnen gaan de film

Dus allemaal maar weer afwachten en gezien de enorme hoeveelheid van info op het www is het niet ondenkbaar volgens veel ufo bloggers.

En dan de hamvraag wat is er aan te doen voor de preppers of beter hoe kunnen we ons verdedigen of beter verstoppen in een ondergrondse kelder zoals hier net een topic over is geopend.

Ik denk dat ik kies voor verstoppen, maar waar?

effe kijken of de links goed werken, doe dit voor het eerst kom anders zo weer terug.

Dus anders te lezen in de Daily Mail dan bij onderwerp science naar onderen scrollen

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het zou me totaal niet verbazen wanneer er in Londen tijdens de O.S. iets heftigs gaat gebeuren. Staat ook iets over in de illuminati kaartenset.

Daarnaast is er al redelijk veel van hollywood films half waar gebleken.

En dat aan ons, de bevolking, lang niet alles wordt medegedeeld is ondertussen genoegzaam bekend.

Dus een invasie van "aliens" (afkomstig van aarde of daarbuiten), ach dat zou zelfs ook nog kunnen.

Maar gelukkig heeft JB de perfekte bescherming gevonden: bravo Johnny! :p

Link naar reactie

als we nou even met zijn allen zo,n ark van noach achtig ruimtescheepje kopen en daarheen vliegen met al onze preps, zaden en gear etc dan is daar plek genoeg om elkaar met rust te laten toch??

ik zie dat eigenlijk wel zitten.:D

beginnen we elk een nelemak en nepahcsp en netieg boerderij of weet ik wat voor diersoorten zich daar tot ontwikkeling gaan brengen

Link naar reactie

• 2 months later...

'aliens' bestaan alleen in area 51.

Het zijn gewoon mensen/proefkonijnen waarop de handelingen van Dr Mengele verder op zijn uitgevoerd. Uiteraard met veel dna en gen gegoochel. De wetenschap (o.a. Gen wetenschap, DNA wetenschap etc) anno vandaag wat we zo futuristisch en bijzonder vinden zijn eigenlijk al 30jaar oud maar verborgen gebleven omdat de bevolking er nog niet klaar voor was. Dus wie weet hoever ze inmiddels zijn. Waarschijnlijk zijn ze al klaar voor gebruik en worden die reptiel/mens kloonen binnenkort met een simpele missie (kill) de 'ufo's ingezet en de wereld in gestuurd. Iedereen zal geloven dat het aliens zijn want we zijn al 50jaar lang gedwongen om te geloven in aliens.

'ufo's' bestaan ook alleen in area 51. Zoals we weten zijn de hypermoderne stealth vliegtuigen/bommewerpers anno 2012 slechts uitvindingen van 30/35jaar geleden die nu gepresenteerd worden als de laatste techniek. Ze zijn dus inmiddels alweer 35jaar verder met de techniek etc. We zouden omvallen als we die vliegtuigen opeens te zien kregen nu en niet begrijpen wat we zien aangezien het niet kan 'bestaan'.

De blauwdrukken toonde aan dat de vliegende voertuigen een dozijn aan straalmotoren (van vandaag dus niet die 30jaar oude zoals op de JFS) en elke straalmotor had een formaat van een voetbalstadion (X12 dus die 'schotel is gigantisch). We zijn al 50jaar gedwongen om te geloven in ufo's.

De wapens (lasers etc) die we nu mogen zien als proto/science fiction modellen zijn van hetzelfde verhaal. Reeds 30jaar oud dus wie weet wat voor wapens er anno nu eigenlijk zijn.

Als we ooit berichten lezen van '70% van de mensen geloofd in Aliens/Ufo's' dan zijn het eigenlijk slechts bevolkings onderzoeken van hen om te bekijken in hoeverre ze zijn geslaagd met de propaganda waarmee ze al zo lang bezig zijn en hoeveel ze nog moeten investeren om de 90% te behalen.

Dus als er straks een ufo invasie plaatsvind en jij je ogen niet geloofd om wat je ziet dat er zich afspeelt (schotels zo groot als een dorp, groene mannetjes met on-aardse wapens) besef dan goed dat het slechts een mega false flag event is waar al minimaal een halve eeuw aan gewerkt is. Je ogen zullen liegen tegen je want je zit met je hoofd bij al die ufo hollywood troep die erin gestampt is sinds jij je hoofdje kon recht houden en tv kon kijken met speentje in je mond. En jaja alle naties zullen bijeen komen en zich onderwerpen/samenvoegen/onderschikken aan 1 nieuwe wereld leider die het ufo probleem gaat oplossen (hmm independence day, iran zat naast isreal samen bang en wachtend op 1 absolute leider). En ja de planner/uitvoerder van deze operatie zal natuurlijk de oplossing weten nadat eerst alle hoofdsteden tot puin zijn en er nog maar 2miljard mensen over zijn.

Die zullen dan dienen en zich onderwerpen aan de nieuwe wereld baas (regering, order,NWO, noem het hoe je wilt) want die is en blijft enige hoop tegen de constante dreiging en terreur van de 'aliens'.

Vraag me alleen af hoe groot die ruimte ondergronds is bin area 51 want naast al het materieel zullen er ook minimaal een half miljoen coconnen moeten zijn waarin de 'aliens' kunstmatig bewaard/in leven gehouden dienen te worden. Brandstof depots zullen er niet zijn want alle voertuigen zijn op kern-energie (oeps ook al een halve eeuw oude techniek).

Nu ga ik eens mijn alu-hoedje afzetten want is al warm genoeg zonder isolatie op mijn hoofd.

Maar het verhaal ging echt zoals bovengeschreven ONGEVEER :p ik heb het van onafhankelijk wikipedia (uhmm wiki baas in equador?)

RedPill

Link naar reactie

Het verhaal van de F117 Nighthawk bommenwerper kent iedereen. Een STEALTH-vliegtuig ONZICHTBAAR voor radar! Das toch ongelofelijk wauw! Maar ondertussen is diezelfde overheid alweer ruim 35jaar(of meer) verder~! Kijk is 30 jaar terug na je pc...(welke pc?) en het feit dat je nu een tablet in je handen hebt! Kijk dan nu is gewoon met open ogen na de feiten en beeld je Starwars etc is ff in. Hoever denk je dat we nu werkelijk verwijderd zijn van al die technologie? We kunnen tegenwoordig al klonen, menselijke ledematen/organen zoals bv een hart vervangen door een kunstmatige machine (Robocop) om mensen zo de mogelijkheid te geven te blijven leven(The Island)....Wie is er nu gek(Enemy of the state)? Vertel iemand in 1940 dat we iemand op de maan hebben gezet en ze lachen je in je gezicht uit~! Afgelopen decennia is technologie zo gigantisch hard gegaan en nog steeds loopt de overheid in ontwikkelingen op ons voor achter de schermen!

TV is s werelds grootste propaganda machine maar de meeste leugens bevatten vaak een kern van waarheid of zijn een verdraaide versie van de waarheid. Mij lijkt een False Flag alien invasie zoals Redpill beschrijft aannemelijker dan dat deze aliens echt ineens bij ons op de stoep staan van zoveel lichtjaar verder...

Link naar reactie

Wat interessant, wetenschappelijke ontwikkelingen worden gelinkt aan een samenzwering over aliens om een nog dieper liggende samenzwering te verdoezelen. Zouden de Illuminati hier ook weer achter zitten? Of de smurfen, waarom denken jullie dat we al jaren worden overstroomd met kneuterige verhaaltjes over de smurfen? Nou, als ze de macht overnemen dan denken wij in eerste instantie dat het schattig wezentjes zijn, terwijl het eigenlijk levensgevaarlijke aliens zijn. Nou ja, ik kan het niet bewijzen maar voor mij is er geen reden om het niet voor mogelijk te houden.

Link naar reactie

Beste Redpill, was het opzettelijk jouw 51e bericht over area 51 en groene mannetjes? Misschien meer iets voor Hypertheory Land jouw theorie (zie dit forum erover, ben te lui om link te verzorgen). De waarschijnlijk heid van je bericht cq theorie is ongeveer nul, maar das mijn idee....enfin, als Darth Vader door mijn straat loopt zal ik mijn excuses aanbieden.

Live long and prosper and may the Force be with you, always.

Link naar reactie

Enne Redpill, je moet Wiki PEDIA van James Wales niet verwarren met Wiki LEAKS, waarvan één van de woordvoerders, Julian Assange, momenteel in de Ecuadoraanse ambassade zit in Londen.:D

;)

Verwar ze zeer zeker niet.

Leaks met J.A. aan het hoofd is een 9-11 vol desinformatie.

Pedia met J.W. aan het hoofd is een neutrale *kuch* anti-experts honeypot waar je 'expertises' kan vinden.

Beiden zijn goedgekeurd alvorens ze de wereld in werden gezonden.

RedPill

Link naar reactie

Wat interessant, wetenschappelijke ontwikkelingen worden gelinkt aan een samenzwering over aliens om een nog dieper liggende samenzwering te verdoezelen. Zouden de Illuminati hier ook weer achter zitten? Of de smurfen, waarom denken jullie dat we al jaren worden overstroomd met kneuterige verhaaltjes over de smurfen? Nou, als ze de macht overnemen dan denken wij in eerste instantie dat het schattig wezentjes zijn, terwijl het eigenlijk levensgevaarlijke aliens zijn. Nou ja, ik kan het niet bewijzen maar voor mij is er geen reden om het niet voor mogelijk te houden.

Sceptisch zijn is goed en neem nooit iets zomaar aan wat je hoort/leest of ziet, maar sluit je ogen ook niet gelijk omdat iets te gek voor woorden klinkt of omdat het simpelweg klinkt als sci-fi. Puur omdat iets in jouw oren klinkt als pure mumbo jumbo is geen reden om het te negeren. Dezelfde reden waarom veel mensen niet aan het preppen willen,'het klinkt te gek voor woorden dat de hele economie zomaar instort! Daarom geloven we het maar niet....

Wees sceptisch maar blijf wel openstaan voor 'vreemde' 'buitengewone' of 'rare' perspectieven/theorieën etc..

Hieronder een mooi voorbeeld: Een vrouw veroordeeld voor het vergiftigen van haar kind nadat bij de autopsie stoffen in het lichaam van de baby werden gevonden die tevens in anti-vries zitten. Deze stof werd ook aangetroffen in de anti-vries in haar garage en in de fles waarmee de baby werd gevoed. Later blijkt dat bij de geboorte van haar 2e kind in de gevangenis, dat beide kinderen aan een zeldzame ziekte lijden(MMA) die voorkomt dat de kinderen voedzame proteïnes afbreken in het lichaam maar in plaats daarvan de proteïnes omzetten in giftige stoffen...

Sometimes the truth is stranger than fiction...

Bronnen: http://www.justicedenied.org/patriciastallings.htm / http://www.newbornscreening.info/Parents/organicaciddisorders/MMA.html#3

Link naar reactie

;) Verwar ze zeer zeker niet. Leaks met J.A. aan het hoofd is een 9-11 vol desinformatie. Pedia met J.W. aan het hoofd is een neutrale *kuch* anti-experts honeypot waar je 'expertises' kan vinden. Beiden zijn goedgekeurd alvorens ze de wereld in werden gezonden. RedPill

Wat bedoel je met 9-11 vol desinformatie en neutrale *kuch* anti-experts honeypot ? In mijn opinie heeft Wiki Leaks bijzonder belastende geheime informatie naar buiten gebracht over onder andere grensoverschrijdend gedrag van Amerikaanse troepen in Irak en wat je nou wel of niet van WikiPedia vindt, tsja, iedereen die iets wil schrijven over een bepaald onderwerp mag dat doen of een bestaand onderwerp aanpassen. Het is dus nooit neutraal, want het betreft vaak iemands mening, of die van meerdere mensen, al dan niet op expert niveau. Ben heel benieuwd naar je repliek, met name tav leaks.

Sceptisch zijn is goed en neem nooit iets zomaar aan wat je hoort/leest of ziet, maar sluit je ogen ook niet gelijk omdat iets te gek voor woorden klinkt of omdat het simpelweg klinkt als sci-fi. Puur omdat iets in jouw oren klinkt als pure mumbo jumbo is geen reden om het te negeren. Dezelfde reden waarom veel mensen niet aan het preppen willen,'het klinkt te gek voor woorden dat de hele economie zomaar instort! Daarom geloven we het maar niet....

Wees sceptisch maar blijf wel openstaan voor 'vreemde' 'buitengewone' of 'rare' perspectieven/theorieën etc..

Hieronder een mooi voorbeeld: Een vrouw veroordeeld voor het vergiftigen van haar kind nadat bij de autopsie stoffen in het lichaam van de baby werden gevonden die tevens in anti-vries zitten. Deze stof werd ook aangetroffen in de anti-vries in haar garage en in de fles waarmee de baby werd gevoed. Later blijkt dat bij de geboorte van haar 2e kind in de gevangenis, dat beide kinderen aan een zeldzame ziekte lijden(MMA) die voorkomt dat de kinderen voedzame proteïnes afbreken in het lichaam maar in plaats daarvan de proteïnes omzetten in giftige stoffen...

Sometimes the truth is stranger than fiction...

Bronnen: http://www.justicedenied.org/patriciastallings.htm / http://www.newbornscreening.info/Parents/organicaciddisorders/MMA.html#3

beste KFF, laten we vooral geen paarden met vulkanen vergelijken, of zandkorrels met nijptangen (of UFO's en reageerbuisaliens met een zeldzame aangeboren enzymstoornis). Even uitgaande van hoe wild bepaalde theorieën kunnen zijn, nodig ik je graag uit om een hoofdstuk te schrijven onder het kopje Hypertheory Land. Ik, net als jij, acht regeringen in staat te zijn tot akelige streken. Toen iedereen al wist dat Agent Orange nou niet echt limonade was wat je ongestraft over oerwoud strooide, hebben ze willens en wetens de Vietnamese bevolking EN HUN EIGEN TROEPEN er toch aan blootgesteld, als voorbeeld. Ik heb toch moeite met 'de Amerikanen' of andere zogenaamd bevriende mogendheden, die een heel vliegend leger aan UFO's bouwen om ons schrik aan te jagen om NWO er doorheen te drukken. De methoden die ze daarvoor gebruiken zijn waarschijnlijk veel subtieler, veel allerdaagser en kun je hier lezen, is een gefabriceerd stuk tekst, maar is een stuk plausibeler dan gekweekte mannetjes en UFO's uit de garage van Area 51. Let op: ik zal niet zeggen dat het niet kan, ik geef alleen aan wat mij meer waarschijnlijk lijkt. In het te lezen artikel over Silent Weapons for quiet Wars waarvan ik hierboven de link heb gegeven, staan ook zaken die minder aannemelijk zijn; echter een (groot?) deel van de tekst is huiveringwekkend. Een citaat hieruit, en laat even horen wat je idee zelf is bij de kans op een 'SciFi invasie' om wereldheerschappij te verkrijgen versus veel wereldlijker instrumenten...

Diversion, the Primary Strategy

Experience has prevent that the simplest method of securing a silent weapon and gaining control of the public is to keep the public undisciplined and ignorant of the basic system principles on the one hand, while keeping them confused, disorganized, and distracted with matters of no real importance on the other hand. This is achieved by:

1 disengaging their minds; sabotaging their mental activities; providing a low-quality program of public education in mathematics, logic, systems design and economics; and discouraging technical creativity.

2 engaging their emotions, increasing their self-indulgence and their indulgence in emotional and physical activities, by:

A unrelenting emotional affrontations and attacks (mental and emotional rape) by way of constant barrage of sex, violence, and wars in the media - especially the T.V. and the newspapers.

B giving them what they desire - in excess - "junk food for thought" - and depriving them of what they really need.

3 rewriting history and law and subjecting the public to the deviant creation, thus being able to shift their thinking from personal needs to highly fabricated outside priorities.

These preclude their interest in and discovery of the silent weapons of social automation technology. The general rule is that there is a profit in confusion; the more confusion, the more profit. Therefore, the best approach is to create problems and then offer solutions.

According to legend, the document, "Was found on July 7, 1986, in an IBM copier that had been purchased at a surplus sale." When I read it, I thought: this may not be real, but it's exactly how things are. As it turned out, Silent Weapons for Quiet Wars was ghost written by a researcher named Hartford Van Dyke. While not associated with elite interests, Van Dyke wanted to try to warn people about what he thought the corporate and banking elite were up to. He felt that by dressing up his argument in the form of an operations manual that was not meant for public release, the meme would have a better chance of spreading than if he wrote a conventional research piece. The ideas for Silent Weapons came from an essay written by Wassily W. Leontief called, "The World Economy of the Year 2000" (Scientific American, Vol. 243, No. 3, 1980).http://cryptogon.com/archives/2003_06_01_blogarchive_month.html

Link naar reactie

Haha leuk dat je dat stukje knipt, ik zal die tekst inderdaad is lezen. De citaat is wel in overeenstemming met informatie die ik al hier en daar gevonden heb en waarin ik mij goed kan vinden. En mijn idee van kans van een sci-fi Invasie, tja das een moeilijke, hier heb ik me niet echt mee beziggehouden. Ik wilde alleen aangeven dat we niet gelijk Redpill moeten afschieten omdat hij een 'rare' of 'buitengewone' kijk biedt. Zoals ik al aangaf acht ik de kans op een invasie zoals hij omschrijft groter dan een echte Invasie van Aliens. Daarin tegen prep ik mij momenteel op andere scenario's welke in mijn ogen onvermijdelijk zijn en dus een grotere dreiging bieden/meer kans hebben plaats te vinden. Deze scenario's zijn: de Economic Collapse en de nasleep Peak Oil (het feit dat we straks zonder olie komen te zitten omdat de beschikbare voorraad grotendeels al verbruikt is). Ik prep dus specifiek op die 2 scenario's maar hou me ogen wel open voor zaken/informatie die me kunnen helpen bij andere mogelijke scenario's. Secundaire scenario's waar ik me op richt en over informeer is een nucleare aanval/ongeluk en een biologisch natuurlijk/gefabriceerd virus. De echte of 'False Flag' invasie staat dan bij mij wel onderaan op de lijst..

Hoop hiermee je vragen een beetje beantwoord te hebben KS :)

ps: Op antwoord van je 'versus veel wereldlijker instrumenten': Volgens mij had ik al kort iets gepost over een kritische kijk op de FEMA camps? Volgens mij voldoet dat onderwerp geheel aan je kwalificatie van wereldlijker instrumenten en dit is zeker heel subtiel en quietly erdoor gedrukt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...