Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het nieuwe PROBLEEM 'OPLOSSEN'

Kans
 Share

Recommended Posts

Wat een mooie tijden!

Met al onze kennis, vernuft, technologie pakken we tegenwoordig problemen bij de kop beet om OP TE LOSSEN.....

Dus na een kernramp, kuchFukushimakuch, verhogen we gewoon de normen voor veilige stralingsniveaus en de grenzen voor 'veilig' voedsel. YES WE CAN.

Als je de luchtvervuiling niet meer in de hand hebt...

Ja dan verhoog je gewoon de vervuilingsgrens die je veilig vind..

http://www.zerohedge.com/news/2013-12-11/chinese-government-cynically-adjusts-air-quality-index-thresholds

Ach de huidige 'veilige' niveaus in China zijn nog maar VIJF keer hoger dan wat de WHO als veilige norm hanteert, YES WE CAN.

En als de wereld in een finacieele crisis komt omdat er gewoon te veel geleend is en er teveel schulden zijn...

Juist dan maak je gewoon nog veeeeel meer schulden, YES WE CAN !.....

En als je denkt dat alleen Europa, Amerika en Japan schulden maken? Nee hoor China doet ook mee.

En China is in een ding echt goed.... Alles is groter en heul veul.. Groter.....

Drukken Japen (75 miljard) en Amerika (85 miljard) per MAAND bij dan kan China dat veel beter... (203 Miljard)

http://www.zerohedge.com/news/2013-12-11/matter-stunning-perspective-china-money-creation-blows-us-and-japan-out-water

Jaja we kunnen het, wat precies? Wat dacht je van de mooiste grootste monetaire meltdown, weredlwijde ecologischeramp, en grootste puinhoop (komende) die we ooit gezien hebben?

Mooi he die 'oplossingen'

Prep ze,

K a n s

• Leuk 2
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Tja, er zijn inderdaad mensen die nog steeds geloven dat de overheid onderzoek heeft gedaan naar deze 'oplossingen' en dat deze 'oplossingen' veilig zijn voor mens, milieu en portemonnee.

Dit bevestigd maar weer dat ik o zo blij ben dat ik voor een aantal jaren terug wakker ben geworden en deze 'veilige oplossingen' (propaganda) niet meer geloof. En er worden steeds meer mensen wakker naar mijn idee. Kan ook bijna niet anders, want je hoeft niet zo heel slim te zijn om begrijpen dat het niet langer zo door kan gaan.

Link naar reactie

Ow, nog een leuke, maar dan een verlaging...

Je weet van de cholesterol en hoe gevaarlijk dat voor het hart is?

Nou, ik liet laatst mijn cholestrol prikken en had bijzonder mooie waardes.

Maar, de huisarts zei, ik wil je op 2,5 hebben...je mag dit niet meer en dat niet meer.

Ik was perplex, wat was dat nou...zelfs als je de lastige berekeningen doet op mijn cholestrol dan heb ik nog mooie waardes.

Maar...ze gaan naar de 2,5 toe als norm.

Dan moeten er meer mensen aan de medicijnen...en na nazoeken bleek dat deze neergang al jaren bezig is.

Idioten.

Link naar reactie

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...