Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dude, Youre Screwed!


Lekker

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als ik zie dat in die trailer die laatste vent een konijn vangt onder een steen van twee kilo.een vent zgn een multitool mee kan "smokkelen" en een firestick uit z'n neus peutert heb ik al weer genoeg gezien;het zoveelste,echt Amerikaanse oplichters "Bear Grill" programma.

Net zo realistisch als "Het kleine huis op de prairie" en de survivel skill's van Swiebertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de eerste aflevering gezien en was saai en kinderachtig en nauwelijks informatief, paar uitzonderingen daargelaten.

Misschien wel leuk voor @f150 om deze aflevering te kijken daar het plaatsvindt op IJsland.

 

Héy hoor ik IJsland? Dan ga ik zeker even kijken, al is het maar voor de backgrounds;) tx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héy hoor ik IJsland? Dan ga ik zeker even kijken, al is het maar voor de backgrounds;) tx

 

Let wel op dat de aflevering die ik gezien heb Volcano Nightmare heet, mijn ervaring is dat wat met downloads de eerste episode is niet altijd het eerste is wat in NL wordt uitgezonden.

Ik stuur je pm met DL link

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...