Ga naar inhoud
GENEGEERD

Alternatief bullerjan


jobs

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Omdat een echte Bullerjan nogal prijzig is en ik nog geen zelfbouwer heb gevonden die voordeliger kan leveren ben ik op zoek gegegaan naar een alternatief.

Wat is er te zeggen van de kachels van b.v. http://www.gaswinkel.com/houtkachels/turbohoutkachels.htm ?

hele_turbo_kachel_lijn_bewerkt.jpg.0e5302af15e8e9edb44fd4f930fdf70f.jpg

Betaalbaar maar ook goed genoeg?

 

Zijn er andere, soortgelijke, kleine, betaalbare maar goede kachels die ik zou moeten overwegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Je kan ook bv een 2de hands gietijzer kachel zoeken ...

Ik verwarm bv met een kleine Nestor Martin 8,5 KW en het is hier soms echt pokkewarm met alle deuren open..

Heb die op het net gevonden voor 250 euro....wie zoekt die vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

 

Omdat een echte Bullerjan nogal prijzig is en ik nog geen zelfbouwer heb gevonden die voordeliger kan leveren ben ik op zoek gegegaan naar een alternatief.

Wat is er te zeggen van de kachels van b.v. http://www.gaswinkel.com/houtkachels/turbohoutkachels.htm ?

hele_turbo_kachel_lijn_bewerkt.jpg.0e5302af15e8e9edb44fd4f930fdf70f.jpg

Betaalbaar maar ook goed genoeg?

 

Zijn er andere, soortgelijke, kleine, betaalbare maar goede kachels die ik zou moeten overwegen?

 

Die kachel is prima. Vrienden van mij hebben er een. Ik zit er sterk aan te denken volgend jaar ook zo een aan te schaffen. Wel jammer dat je het vuur niet ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tot mijn verbazing staat er dit in de gebruiksaanwijzing

 

Gebruiksaanwijzing

 

4.

 

Constant gebruik word nadrukkelijk afgeraden!

 

en weet je waarom? vanwege die 'turbo' : de hitte onderin gaat zo hoog dat je rooster gaat smelten, vandaar dat je nieuwe roosters kan kopen.. en je hebt gelijk dat ie niet te regelen is. De vlam kan je dimmen met een zwakker luchtstroom, maar je maakt enkel de vlam kleiner, niet koeler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...