Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Zondagavond] Simurgh live @FunX radio


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot
So heej, heb jij ff lef om dat onder de noemer muziek te plaatsen,...

 

Maar hij doet het zeker uit de kunst!

 

Hij doet het goed. :)

 

Fjuw, ik kon niet zo gauw dat venster uitzetten. Dat "muziekje" bleef doorgaan. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Damn, ik begin te luisteren, telefoon, vriend die ik in maanden niet gesproken had dus die wimpel je niet af, kortom: gemist

 

We zullen de aflevering online gaan zetten als dat lukt.

 

Geweldig gedaan Jeroen, geen sensatie maar gewoon lekker praten over voorbereiden wat heel normaal was en is. Van mij had het nog uren mogen duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben weer thuis! Bedankt voor de compliment, maar laten we wel wezen, lof voor Manu die deze onderwerpen aan durft! Zonder zijn oprechte en open houding had dit gesprek niet kunnen zijn zoals het was.

 

Ik hoop vooral een beeld van preppen te hebben neergezet wat meer past dan de extremen van national geografic.

 

Ik krijg morgen een mailtje met de link naar het interview voor alle mensen die het gemist hebben en willen luisteren.

  • Leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Complimenten Simurgh. Een goed beeld van de voorbereide mens, zet je neer. Heel kalm, heel realistisch.

Een beeld zonder de veramerikanisering van het woord preppen. Zonder camo, bunkers en heftige messen, maar met groentetuintje, goede buren en waterfilter :)

"Een ramp hoeft geen drama te zijn", vond ik een mooie zin. Lijkt me een hele mooie slogan voor de Hollandse preppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk even tijd gehad om te luisteren. Zat er de hele week al op te wachten, maar had zondag geen tijd.

Fun X is 1 van mijn favo zenders (sorry mensen, ik hou wel van goede muziek :p ) en vond dat je het fantastisch deed @Simurgh.

Mijn complimenten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk even tijd gehad om te luisteren. Zat er de hele week al op te wachten, maar had zondag geen tijd.

Fun X is 1 van mijn favo zenders (sorry mensen, ik hou wel van goede muziek :p ) en vond dat je het fantastisch deed @Simurgh.

Mijn complimenten!

 

Zojuist even geluisterd en inderdaad een goed stuk van @Simurgh, alleen jammer van die muziek ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...