Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Prijsvraag] voor onze leden. Wat zal de goud prijs doen op vrijdag 27 juli 2012?

Recommended Posts

De prijs wordt gesponsord door mijn favoriete "prep" webshop http://www.liff.nl

Beste leden van Preppers.nl,

We hebben weer een mooie prijsvraag voor jullie. Iedere gebruiker die minimaal 3 forumposts heeft mag eenmaal een gokje wagen om de juiste goudprijs (per ounce) te raden van vrijdag 27 juli 2012(eindstand).

De goudprijs doet momenteel (1605$ per ounce) (stand van donderdag middag 7 juni 2012)

Om te kwaliciferen voor deze prijsvraag en kans te maken op een "prachtige wereld ontvanger (M400) van het merk Eton" dien je in deze forumthread te posten voor woensdag 20 juni 2012. Je mag je inzending niet meer veranderen als je een koers vermeldt hebt. Voor meer informatie over deze prijs: http://www.liff.nl/eton-m400-radio-wereldontvanger-super-compact-lichtgewicht-amfmsw-digitaal-display-alarmklok-oortjes-p-744.html

Degene die het dichtstbij de juiste goud slotkoers zit wint de prijs en is de "Goud Goeroe" van Preppers.nl :)

Uiteraard zal ik zelf ook een gokje wagen: Persoonlijk denk ik dat de goudprijs op vrijdag 27 juli zal sluiten op 1689.62$.

Veel succes Preppers en laat jullie horen.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Jaaahoooeoeoe weer eens een poging wagen! Ik hoop dat ie eindelijk eens naar de $5500 gaat en dat we een nieuw monetair systeem krijgen, maar ff in de realistische mode: dat duurt nog wel een half jaar ;)

Dus voor nu zet ik in op: $1709,41 per einde dag 27/7.

Deze post delen

Ben jij een terroristische aanslag op alle bonenplantages en voorraden aan het plannen of iets dergelijks?

Deze post delen

Ik ben een arme prepper dus ik heb eigenlijk alleen maar zilver in bezit, maar ik gok dat goud zelfs nog even naar beneden gaat $1575 per troy ounce.

Deze post delen

Ik denk dat we eerst een tijdelijke dip krijgen, vanwege het uitblijven van QE 3, maar zodra de geldpersen weer aangaan, gaan alle commodities weer bewegen, vooral goud. Ik denk dat de FED voor eind juli wel actie onderneemt, immers, alle andere middelen werken niet meer zo goed :p

Mijn verwachting is: 1900 USD.

Deze post delen

1550 dollar per ounce.

Goud is in dit soort tijden bijzonder volatiel en wordt ook nog gemanipuleerd waardoor de bewegingen totaal onvoorspelbaar ziijn, door mij in ieder geval ( wordt moeilijk vol te houden als ik win:cool:)

Het zou ook heel goed kunnen dat ik nog geen week voedsel zou willen ruilen tegen een ounce goud tegen die tijd:eek:

Deze post delen

1780$per ounce. Denk dat daar de weerstand zit of er moet erg veel discussie zijn over QE3 en het schulden plafond van de VS dan schiet hij er doorheen.

Deze post delen

Nog een week om jullie voorspellingen door te geven en natuurlijk ook voor de nieuwe leden een "bump" van deze thread.

Deze post delen

Ik herzie mijn 'blik bonen' naar 1660,00 USD (net boven de weerstand op 1642,40 USD)

Deze post is gemaakt op 19 juni

USD 1623.50 USD 1615.50 waren de ochtend en middag gemiddeldes van 18 juni.

Mijn voorspelling is gebaseerd op http://www.kitco.com/reports/template_jimw.htm en de aanname dat het 'minder negatieve' gevoel rond Griekenland weer een beetje wegzakt.

al met al iets gefundeerder dan de eerdre grap over een 'blik bonen'

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...