Ga naar inhoud
GENEGEERD

Britten gaan werkloze Roemenen en Bulgaren het land uitzetten

Gast ancestral-viking
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik kan Ancestral Viking en Lekker allebei begrijpen. Natuurlijk heeft de toenemende onrust in de wereld wel iets met preppen te maken. Maar aan de andere kant lijkt het er op, alsof er steeds meer controversiele onderwerpen op deze site worden gezet die alleen maar tot onnodige felle debatten leiden, die de sfeer op deze site niet ten goede komen. Ook ik heb me daar schuldig aan gemaakt hoor, dat geef ik meteen toe. Wat mij betreft zou het prettig zijn, als we (inclusief DB) wat meer de consensus opzoeken onder preppers, dan het vaak veel te felle debat. Een kwestie van maatvoering, want met een goed debat op zijn tijd is ook niets mis (voordat we daar ook weer een debat over krijgen....).

Link naar reactie

Gast ancestral-viking

dit topic gaat toch over europa of ben ik nou woordblind geworden? wat dit met preppen te maken heeft???

dat de banen nood ook in de U.K voelbaar geworden is , en overal de potjes leeg zijn ,men geen steuntrekkende asielzoekers er meer bij kan hebben.

@Lekker dat dit in jouw ogen niks met preppen te maken heeft :confused: daar kan ik niks aan veranderen :)

Link naar reactie

Omdat ik alles beter weet -ik ben immers HET ORAKEL- ook even mijn mening. De 'bijdrage' die werkloze buitenlanders leveren aan welke economie dan ook, maakt de problemen alleen maar groter. Daarom is het ook zo ongelooflijk dom van de EU om de Hollandse grenzen open te gooien voor arme Europeanen die hier braaf gratis geld komen halen. En zeg nou zelf, als je een paar honderd kilometer verderop riant kunt leven zonder dat je nou erg veel hoeft te doen, nauwelijks verplicht wordt te integreren, huursubsidie en ziektekosten betaalt worden, dan vertrek je ook. Men emigreert niet vanuit Bulgarije naar Marokko, of naar Zuid-Afrika, niet naar Tsjetsjenië, niet naar Ghana. Waarom niet? Daar krijg je geen uitkering, geen huursubsidie, geen goede medische zorg.

We zorgen er dus zelf voor (of liever gezegd: de EU zorgt ervoor....) dat we economische vluchtelingen in huis halen. Daarmee hollen we de financiële status van Holland verder uit (of zoals in de TS staat: de UK) en komt het moment van SHTF met rasse schreden dichterbij. Het ondermijnt ook het vertrouwen van de burgers in haar overheid. Alsof preppers daar nog veel vertrouwen in hebben, dat dan weer niet.

• Leuk 1
Link naar reactie

Omdat ik alles beter weet -ik ben immers HET ORAKEL- ook even mijn mening.

Wikipedia: "Een orakel (Grieks: χρησμός) verwijst in de eerste plaats naar een persoon of bemiddelaar die beweert over profetische gaven te beschikken en in staat is een door een godheid ingefluisterde boodschap te brengen". Het verspreiden van door God ingefluisterde boodschappen op deze site, is in strijd met de forumregels. Maar goed, met een diep religieuze figuur zoals KS moeten we op dit punt misschien enige clementie hebben.

Link naar reactie

Wikipedia: "Een orakel (Grieks: χρησμός) verwijst in de eerste plaats naar een persoon of bemiddelaar die beweert over profetische gaven te beschikken en in staat is een door een godheid ingefluisterde boodschap te brengen". Het verspreiden van door God ingefluisterde boodschappen op deze site, is in strijd met de forumregels. Maar goed, met een diep religieuze figuur zoals KS moeten we op dit punt misschien enige clementie hebben.

Goed lezen Berts.....[een godheid ] wil niet zeggen dat het de bijbelse god is. Ik zal het maar verklappen waar ik mijn boodschappen vandaan haal....we zijn toch al lekker aan het afdwalen zo.....midden op mijn schedel is er nog immer een open fontanel, waardoor boodschappen van Anu zeer helder doorkomen. Op mijn 13e verjaardag sloeg de bliksem in in mijn ouderlijk huis en de kennis van Anu kwam in mij nedergedaald in de vorm van een ster die in mijn hoofd sloeg. De dokter noemde het een brandwond, maar dat was onzin wist ik toen.

Anu of An was de oudste Mesopotamische godheid van het firmament. Zijn functie was Eerste onder de scheppers. Samen met Enlil, god van de lucht en Enki, god van het water, vormde deze een oorspronkelijk onafscheidelijke triade. In de Sumerische kosmologie was er eerst en vooral de oeroceaan, waaruit de kosmische berg of wereldberg ontstond, bestaande uit 'An', hemel, en 'Ki', aarde. Ze werden gescheiden door Enlil. Daarop nam Anu de hemel voor zich en Enlil de aarde. Anu' verbleef in de hoogste hemel en was de keizer en vader van de Anunnaki, de goden met wie hij beraad hield. Hij kon oordelen over wie zich had misdragen. Hij lag aan de oorsprong van de sterren die zoals soldaten de boosaardigen vernietigden. In de kunstvoorstellingen werd hij soms als een jakhals afgebeeld, en vaak met een keizerlijke tiara, meestal versierd met twee paar stierenhoorns.

Mijn avatar draagt ter verwijzing hiernaar een zilverfolie tiara met twee symmetrische punten aan weerszijden.

Link naar reactie

Goed lezen Berts.....[een godheid ] wil niet zeggen dat het de bijbelse god is.

Goed lezen Berts??? Goed lezen KS! Ik heb het nergens over een Bijbelse God. Maar als ik het over "God" heb, dan slaan jouw diep religieuze hersens als de bliksem die kant op :)

Link naar reactie

Gast ancestral-viking

de herdertjes laachen bij naachten ...ze laachen baai naacht in het velllddd :)

shit waar is mijn alu hoedje nu weer gebleven :)

prepperdepreppp daar heb ik gisteren mijn broodje kebab in opgewarmd ........:)

Link naar reactie

Gast ancestral-viking
Riep iemand mij? Ik hoorde het woord "God"?

Ik ben er mijn schaapjes, zeg het maar... Welk sprookje willen jullie horen?

euhhhh doe maar van de 3 wijzen preppers uit het oosten :p

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...