Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Actieve vulkanen

Recommended Posts

De "supervolcano" Yellowstone in de VS is al een tijd onrustig. Satelliet-metingen laten zien dat de bodem op sommige plaatsen wel 6 inches omhoog is gekomen en aardbevingen worden dagelijks in het gebied gemeten. Een supervulkaan-uitbarsting zal in de VS niet alleen het einde betekenen van grote delen van Noord Amerika maar ook invloed hebben over de gehele aarbol vergelijkbaar met een 'nucleaire' winter.

Dieren schijnen grote gebeurtenissen soms te voorvoelen. Er heeft al een grote exodus van buffels, wapiti {een hertensoort) en zelfs dolfijnen van de westkust van de VS te hebben plaatsgevonden.

referenties:

Google: yellowstone buffalo 2014

Google: yellowstone elk leaving

Google: yellowstone dolphins leaving

De afgelopen dagen hebben plotseling een grote toename van aardbevingen laten zien: Yellowstone Seismic Charts Go Crazy! What’s Going On At Yellowstone?

Inmiddels bestaat er al een 'conspiracy theory' dat Rusland achter deze ontwikkeling zit met hun eigen versie van HAARP, een geheim VS wapen waarmee men o.a. aardbevingen en vulkaanuitbarstingen zou kunnen veroorzaken:

Russia Using HAARP To Trigger Yellowstone Eruption?

Dit klinkt wellicht te fantastisch om waar te zijn, maar deze zaak wordt nóg geheimzinniger als blijkt dat heden (29/4/2014) 10 in Yellowstone aanwezige sensoren zijn uitgeschakeld door de authoriteiten: 10 Yellowstone Sensors Turned Off!!! Shutdown!!! Why???

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 330
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

De vulkaanuitbarstingen worden steeds heftiger, uiteraard wordt daar in de media geen melding van gemaakt, ja van een aantal grote uitbarstingen wel.

De ring of fire is momenteel behoorlijk in beweging. Een aantal weken geleden zijn een aantal wetenschappers bijeen gekomen, omdat binnenkort een uitbarsting wordt verwacht aan de westkust van Amerika, deze zou een uitbarsting van 9.0 zijn en dan zijn de gevolgen niet te overzien. Deze melding heb ik gelezen op Niburu.co, die wel meer updates geven over de vulkaanuitbarstingen. Ook Frank Overbeets heeft in het verleden meerdere voorspellingen gedaan, via berekeningen, deze zijn tot nu toe altijd uitgekomen. Hij geeft nu als datum aan 7 mei a.s.. Of dit zal gebeuren weet ik niet, het zijn wel goede berekeningen, maar ga me daar niet op vastpinnen.

Mocht dit wel gebeuren dan komt de gehele ring of fire in bewegingen en heeft wereldwijd grote consequenties voor onze planeet. Het is allemaal afwachten, dat er straks een wereldwijde implosie gaat komen van de economieën, wereldwijd, zegt mijn innnerlijk weten dat dit waarheid is.

Ik ben het geheel met je eens, we worden wel degelijk afgeleid van wat er echt zit aan te komen, er wordt gesproken over the event. De elite, ik neem aan dat jij weet waar ik het over heb, weet hiervan en heeft zich al sinds de jaren 80 voorbereid op deze ellende. De vulkanische activiteiten en vele zonneuitbarstingen hebben ook te maken met de komst van een planeet X/Nibiru, whatever. NASA zwijgt nu in alle talen, maar hebben deze planeet is in 1983 ontdekt en omdat deze naderende planeet, 3 keer zo groot als onze planeet, met grote snelheid richting aarde komt, zijn er momenteel zoveel vulkaanuitbarstingen, onder invloed van zowel de zon als deze planeet. Uiteraard mag hiervan niets in de media komen, mensen zouden dan in paniek raken. In Amerika worden momenteel de Femakampen gebruiksklaar gemaakt, dat zijn er heel veel als je hierop googled, de militairen hebben een grote operatie Bizon gehad, zo ook hier in februari jl. in het noorden van het land, operatie Bizon, zie http://www.wâldnet.nl. Voor wat Nibiru betreft zou ik je aanraden om de film te gaan kijken op youtube http://www.why easy answer come this new may of 2014. Misschien ben ik wel een doemdenker, een zwever, in ieder geval zegt mijn gevoel dat dit een mogelijkheid zou kunnen betekenen en waarom we momenteel worden afgeleid door een mogelijke WO-III en andere soort shit, wat ook heel naar is. Het meeste nieuws haal ik van niburu.co, wanttoknow, gewoon-nieuws en ook de site hoezithetnuecht.nl. Ja onbestendig gevoel, ik ken het, letterlijk de grond onder je voeten....helemaal mee eens.

Niburu.....wanneer houdt het nou eens op.....

En dat is de opzet van de multi-wetenschapper der Anunnaki. Maar hij heeft een 'masterplan' bedacht en misschien niet alleen, maar in samenwerking met de Gallactische Federatie... om een tussensoort te scheppen als opstap tot veredeling van de Anunnaki zelf. Die tussenstap zou de 'mense' zijn en zijn laatste stap zou die van hemzelf zijn als hij Jezus verwekt bij Maria en zelf indaalt in de vrucht. Dit is mijn idee en mening en is nog nooit eerder... en ook niet mijn aanname dat Enki uiteindelijk Jezus is, in dit theater eerder vertoond. Ten eerste omdat de wetenschappers, met de theologen voorop niet durven te tornen aan de reeds opgemaakte afspraken... en al helemaal niet op de hoogte zijn van de inspanningen, onderzoeken en vertalingen en inzichten van Zecharia Sitchin, die...

Is er misschien een verband tussen de kinderen met de pikzwarte ogen en de Gray aliens? Hun boodschap via de graancirkel klinkt vriendelijk genoeg, maar net zoals Israël zijn ook de Grays meesters in deceptie.

Zo weten we dat de Amerikaanse overheid samenwerkt met een bijzonder kwaadaardige versie van dat ras. Die ook bekend staan onder de naam Zeta Reticulians of Reticulians omdat ze afkomstig zijn van een binair zonnenstelsel met de naam Zeta Reticuli. Naast de Reticulians heeft de Amerikaanse overheid ook contact met de Alpha Draconians (beter bekend als de Reptielen) volgens de website Humanarefree. De Reticulians zijn verantwoordelijk voor alle ontvoeringen en vee verminkingen, terwijl de Reptilians degenen zijn die onze leiders aansturen en verantwoordelijk zijn voor de slavernij van het mensenras. Opmerkelijk is dat we tot nu toe nog geen reacties hebben ontvangen van mensen uit Nederland of België die zelf ervaringen hebben met Black Eyed Kids.

Persoonlijk denk ik dat de Reticulians achter Yellowstone zitten - NOT!

Over een maandje zit ik in IJsland en misschien gaan we het treffen: een uitbarsting van de Hekla vulkaan! Vandaag is een red alert uitgegeven voor een van de meest actieve vulkanen van IJsland, die verantwoordelijk is voor de meeste lavaproductie ter wereld: ca. 8 km3 de afgelopen 1.000 jaar!

Medio juni ben ik voor een meerdaagse hike op nog geen 40 km daarvandaan, dus misschien komen er foto's uit eerste hand;)

http://www.irishtimes.com/news/science/red-alert-iceland-s-hekla-primed-for-destruction-1.1786983

[h=1]US prepares mass evacuation plan for Yellowstone supervolcano eruption, report claims[/h]

http://rt.com/usa/157756-contingence-plan-yellowstone-supervolcano-eruption/

Is het Russische RT er wellicht op uit de Amerikanen bang te maken ...

"According to the Epoch Times, a translation of an article published in South Africa’s Praag website states that the United States offered the African National Congress $10 billion a year for 10 years if it agreed to construct temporary housing for millions of Americans. The shelters would be used by those whose livelihoods would be affected by a potential eruption – a natural disaster that would have regional and global implications."

edit: zie update/link

Ongeveer het zelfde bericht van @Dr.Prepper maar met werkende link:

Is US government working on secret evacuation plan in case Yellowstone megavolcano erupts?

Conspiracy theorists claim US citizens could be relocated to Australia, Brazil, and Argentina

Last eruption was 70,000 years ago

Volcano could be reclassified as 'extinct' - despite researchers recently finding it was 2.5 times bigger than they thought

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2623684/Conspiracy-theories-claim-US-government-working-secret-evacuation-plan-case-Yellowstone-megavolcano-erupts.html#ixzz31D2KgpnY

Er was ook sprake van Zuid Afrika, maar die hebben het aanbod vam vele miljarden afgeslagen omdat er een grote kans was dat men met al die Amerikanen terug ging naar een apartheidssysteem en het hun zwarte cultuur zou aantasten. :)

Ik geef ze groot gelijk

In Zuid Afrika gaat het ook niet zo best met de blanken.

Dus dat zal wel meevallen.

Ik was onder de indruk van de documentaire.

Over 10jaar gaan ze Zimbabwe achterna!

http://www.hollanddoc.nl/kijk-luister/documentaire/a/arme-blanken.html

Na de afschaffing van de apartheid is er in Zuid-Afrika veel ten goede veranderd. De zwarte bevolking heeft meer rechten en meer kansen gekregen in een nieuwe democratische samenleving. Maar niet iedereen heeft van de nieuwe situatie geprofiteerd.

De documentaire Arme blanken, de nieuwe onderklasse van Zuid Afrika richt zich op een aantal blanke gezinnen die, veelal als gevolg van de voorkeursbehandeling van zwarten, hun baan zijn kwijtgeraakt en in armoede zijn vervallen. Het is een groep waarover nauwelijks gesproken wordt, maar die snel in omvang toeneemt.

Regisseur Saskia Vredeveld volgt een ouder echtpaar dat de aan lager wal geraakte blanken probeert te helpen met een soort van ‘voedselbank’. De weldoeners krijgen geen financiële steun van de regering voor hun werk, en het is dan ook alleen te danken aan hun vasthoudendheid dat ze het hoofd boven water weten te houden. De hulp is, hoe waardevol ook, een druppel op een gloeiende plaat. Vredeveld gaat met het echtpaar mee naar Coronation Park, een tentenkamp even buiten Johannesburg, waar een grote groep voornamelijk blanken onder miserabele omstandigheden leeft. Velen van hen zijn bitter en moedeloos. Ze voelen zich in de steek gelaten door de regering, die ze destijds zelf hebben gekozen.

http://www.eo.nl/ditisdedag/reportage/aflevering/dit-is-de-dag-reportage-13/

Ongeveer het zelfde bericht van @Dr.Prepper maar met werkende link:

Is US government working on secret evacuation plan in case Yellowstone megavolcano erupts?

Conspiracy theorists claim US citizens could be relocated to Australia, Brazil, and Argentina

Last eruption was 70,000 years ago

Volcano could be reclassified as 'extinct' - despite researchers recently finding it was 2.5 times bigger than they thought

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2623684/Conspiracy-theories-claim-US-government-working-secret-evacuation-plan-case-Yellowstone-megavolcano-erupts.html#ixzz31D2KgpnY

Hmmm RT heeft em idd snel weer verwijderd, zij verwezen overigens naar dit artikel: http://www.theepochtimes.com/n3/662805-yellowstone-volcano-eruption-report-claims-that-us-has-contingency-deal-with-brazil-australia/ en dat is pretty much in line met het linkje van Highway. Ja, wel in de categorie Conspiracy ;) en speaking of which:

[consipracy] Check dan ook deze: Yellowstone Caldera Conspiracy: Volcano To Erupt and Feds Know It [/consipracy]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...