Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zelfs Matt damon zet aan tot revolutie

Ronin Kogaratsu
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Maar toch verslapen ze zich, het is waarschijnlijk te laat voor de mensen die nu pas beginnen. Een revolutie is makkelijker gezegt dan gedaan het begin is het moeilijks maar schud de mensen in je nabij omgeving wakker trek ze uit die droom. de zullen zeggen dat we teveel in complotten denken maarnee ze hebben het fout wij zien de waarheid boven komen drijven.

me moeten meer neeschudder en minder ja knikkers

en niet omdat matt damon het zegt maar omdat we het nodig hebben

Link naar reactie

Maar toch verslapen ze zich, het is waarschijnlijk te laat voor de mensen die nu pas beginnen. Een revolutie is makkelijker gezegt dan gedaan het begin is het moeilijks maar schud de mensen in je nabij omgeving wakker trek ze uit die droom. de zullen zeggen dat we teveel in complotten denken maarnee ze hebben het fout wij zien de waarheid boven komen drijven.

me moeten meer neeschudder en minder ja knikkers

En dan, wat gaat er dan gebeuren?

Link naar reactie

Zoals je weet zijn mensen volgers! preken er 10 de waarheid zullen meer zich aansluiten. waarschijnlijk zal je in het begin slechts een kleine irritatie zijn maar hoe meer mee beginnen te scheeuwen op een bepaald punt kunnen ze het niet meer negeren ik zeg niet dat er grote veranderingen zullen volgen maar alle kleine beetjes helpen

Link naar reactie

Zoals je weet zijn mensen volgers! preken er 10 de waarheid zullen meer zich aansluiten. waarschijnlijk zal je in het begin slechts een kleine irritatie zijn maar hoe meer mee beginnen te scheeuwen op een bepaald punt kunnen ze het niet meer negeren ik zeg niet dat er grote veranderingen zullen volgen maar alle kleine beetjes helpen

Dat is waar.

Link naar reactie

Elk stapje is er weer een !

Helaas leert de ervaring dat 99% van de mensen pas in actie komt als er domweg geen alternatief /uitzicht meer is :(

Dus dat is een van de reden dat ik prep.......

Ik vraag me bijna elke dag af wat is er nodig voor mensen om waker te worden en in actie te komen?

Als ik dat zo pols dan hebben we nog steeds een hele lange weg te gaan.

Kijk ik dan naar wat er in praktijk om me heen gebeurt dan ben ik overtuigd dat we geen lange weg hebben te gaan, voordat er grote dingen gaan fout lopen.

En zo kom ik weer op de tweede regel van mijn post uit en werk ik weer verder aan de zaken van de derde regel.

Prep ze,

K a n s

• Leuk 1
Link naar reactie

Elk stapje is er weer een !

Helaas leert de ervaring dat 99% van de mensen pas in actie komt als er domweg geen alternatief /uitzicht meer is :(

Dus dat is een van de reden dat ik prep.......

Ik vraag me bijna elke dag af wat is er nodig voor mensen om waker te worden en in actie te komen?

Als ik dat zo pols dan hebben we nog steeds een hele lange weg te gaan.

Kijk ik dan naar wat er in praktijk om me heen gebeurt dan ben ik overtuigd dat we geen lange weg hebben te gaan, voordat er grote dingen gaan fout lopen.

En zo kom ik weer op de tweede regel van mijn post uit en werk ik weer verder aan de zaken van de derde regel.

Prep ze,

K a n s

De meeste mensen zijn re- actief @Kans terwijl het een vast gegeven is dat action beats re action.

Maarja, zolang het nog geen pijn doet, handelen mensen niet.

Schijnt zo te zijn dat een mens meer doet om van pijn weg te gaan, dan naar plezier toe.

De tijd dat het voor steeds meer mensen pijn gaat doen, komt dichterbij. Dus de wil tot handelen ook.. Maar of het te laat is?.. Ik denk het niet

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...