Ga naar inhoud
GENEGEERD

Petroliumkacheltje in de reklame


Gast tom666

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik dit petroliumkacheltje gekocht bij de Hubo. http://www.promobutler.be/nl/winkels/Hubo/petroleumkachel-tc84100-1559767

 

Voor 34 euro kan je niet gekloot zijn. Verbruik 0.25l/u

Dus een volle tank van 4liter kan je 16u laten branden en is gelijk aan ong 2200 Watt.

 

Het was het laatste dus voor wie er nog eentje wil..................haasten is de boodschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Geen oude actie....

Nog steeds beschikbaar en bij te bestellen..........kost normaal maar 39,---€

Nu dus 34 en een klets €

Heb het daarstraks heel goed bekeken en eens uit elkaar gehaald en moet zeggen...no crap en no bling . Gewoon een simpel goed petrol kacheltje aan te steken met lucifers ..dus geen batterijen en al die zaken.

Ben blij met deze aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit fotoke ergens van internet gehaald...zal dus eerder in actie zijn geweest. Ik had de aktie van het reklamefoldertje vandaag en ben er direkt om gereden.

 

Hier de link naar de folder vandaag geldig tot 1/12 https://view.publitas.com/hubo-belgie-vl/21347_nl/page/2-3

 

In dezelfde folder staat ook 20l Zibro petroleum voor 37,95, hier in Nl toch gauw 50€.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...