Ga naar inhoud
GENEGEERD

Betalen met bitcoins bij prepshop.nl


TREMOR

Aanbevolen berichten

@Mr. Gold Alle product prijzen bij prepshop staan in euro's het zou mooi zijn als je kan kiezen of je de prijs in BTC wil zien of in euro's.

Betaling gaat vrijwel het zelfde als normaal tot dat je bij dit scherm komt.

 

btc-afrekenen.png.5b958e8f4e3c388a3d8d7912a5385b61.png

 

2013-11-20-17_37_00-Afrekenen-_-Prepshop.nl.png.50e95b0babbaa6f49f14f33ad4398d94.png

 

betalen.png.b9e80e534831393033dc8ccbb1cc81e3.png

 

De betaling ging vrij eenvoudig ik had 3 keuzes.

Keuze 1 QR code scannen

Keuze 2 wallet adres kopiëren en handmatig alles in mijn bitcoin client invullen.

Keuze 3 Pay with bitcoin knop

 

Ik had voor keuze 3 gekozen en mijn bitcoin client (multibit) starte automatisch op met alles al voor mij ingevuld.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Alle product prijzen bij prepshop staan in euro's het zou mooi zijn als je kan kiezen of je de prijs in BTC wil zien of in euro's.

 

De wens hiervoor begrijp ik, echter de ingreep daarvoor is op dit moment te groot. Alle bedragen in de shop zijn in euro's ingevoerd en dat zou een realtime vertaalslag vereisen van euro naar bitcoin, die bovendien rekening houdt met de almaar wisselende koers. Dit zou ons veel tijd en/of geld kosten om te realiseren en dat zouden we dan moeten doorberekenen in de prijzen ... dus we kiezen ervoor dit zo te laten en de prijs laag te houden :)

 

Ik heb trouwens geen bestelbevestiging gekregen

 

Deze bug is inmiddels aangemeld bij de betalingsprovider Bitpay en die werkt aan een oplossing. Je kan wel te allen tijde je bestelling inzien en factuur downloaden met je account in de Prepshop. Het betaalbewijs van Bitpay krijg je daarnaast direct in je scherm te zien en kan je ook naar jezelf toemailen.

 

Maar nogmaals, de bestelbevestigingsmail hoort wel automatisch verzonden te worden en dat zal ook zeker gefixt worden.

Dank voor het aangaan van dit Prepshop-bitcoin avontuur :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dr.Prepper

Is misschien een totaal prijs bij de winkelwagen in bitcoins dan een optie?

https://bitpay.com/api/rates

 

Al is het alleen maar voor een indicatie.

 

Dat is een interessante optie, we zullen het onderzoeken (lees: Aan chef boekhouding @Mr. Gold vragen of er geld is om dit te laten programmeren ... zelf ben ik namelijk geen jsonner :( )

 

Hier overigens een overzicht van de Bitpay rates in gewone mensentaal ;) https://bitpay.com/bitcoin-exchange-rates

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier overigens een overzicht van de Bitpay rates in gewone mensentaal ;) https://bitpay.com/bitcoin-exchange-rates

 

Ik zie dat ze daar een koers van 269978.7646 Zimbabwaanse Dollars per Bitcoin hanteren. Betekent dit dus dat ik voor mijn 1,500,000,000,000,000 Zimbabwaanse Dollars 555.599.532,31044676 Bitcoins kan kopen?:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...