Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Reviewer gezocht] Mechanix handschoenen


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik wil deze wel reviewen.

Ben in de tuin bezig met wat zwaarder werk (60x40 tegels en 30x30 tegels leggen), tevens zal ik ook wat harder werk moeten doen (in klei grond graven, dus dat geeft niet zo lekker mee) en aangezien het steeds kouder word, kan ik meteen bekijken hoe warm ze zijn.

 

Dus ik kan testen op kwaliteit (slijten), of hij ook daadwerkelijk voor het zwaardere werk is (klappen absorberen) en of het ook een goede handschoen is voor winters weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold het lijkt me leuk om een van deze handschoenen te testen, bv de Woodland.

De test zal in de urbexpraktijk plaatsvinden; hetgeen in mijn geval betekent dat ik ze zal gebruiken op trips naar en in vervallen lokaties, een soort post SHTF situatie. Het zijn soms extreme situaties in locaties met veel verval dus ook veel scherpe en ruwe oppervlaktes, buiten maar ook binnen. dat kunnen fabrieken zijn maar ook kastelen en andere verlaten plekken..Soms ruw terrein, soms klimmen, maar ook fijn werk zoals de camera bedienen waarbij de handschoen gemakkelijk moet kunnen worden uitgedaan/

 

Verwachtingen die je mag hebben van mijn review;

- Verslag van totale proces van uitpakken tot het gebruik;

- Gedetailleerde gebruikservaringen in verschillende situaties (terein, temperatuur, gevoel, enz)

- Comfort

- Gebruiksgemak

- Slijtage

- Aanbevelingen voor het gebruik (waarvoor wel en waarvoor beslist niet)

- Conclusie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Watertanden aan deze kant,

Eens kijken,voertuig mee camoufleren vrachtauto,spullen mee in en uitladen.

Wapenhandelingen mee doe,op een schietbaan.kijken hoe het comfort is,

Aangezien ik de hele week buiten ben,warmte ook zeker belangrijk.

 

Waneer ik met deze handschoentjes mag spelen,krijgen ze het redelijk zwaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Watertanden aan deze kant,

Eens kijken,voertuig mee camoufleren vrachtauto,spullen mee in en uitladen.

Wapenhandelingen mee doe,op een schietbaan.kijken hoe het comfort is,

Aangezien ik de hele week buiten ben,warmte ook zeker belangrijk.

 

Waneer ik met deze handschoentjes mag spelen,krijgen ze het redelijk zwaar

 

Ben wel benieuwd idd, hoe ze in de trekkerbeugel passen. bij de c7 en c8 zal dat weinig problemen geven. maar toch.. ze zien er wel lompig uit.

 

Ben benieuwd naar jouw review als je die gegund wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga even een aanvulling op de vraag van @Mr. Gold doen.

 

Er staan meerdere soorten mechanix handschoenen op de prepshop.nl site. Welke wil je een review over schrijven en waarom? De mechanix original vent bijvoorbeeld is niet warm, daar is hij namelijk niet voor ontworpen, maar juist om luchtig te zijn!

 

Als er mensen winter ambities hebben, ik heb nog een paar van de mechanix winter glove liggen maat M. Staan nog niet op de site, maar is wel een review optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel benieuwd idd, hoe ze in de trekkerbeugel passen. bij de c7 en c8 zal dat weinig problemen geven. maar toch.. ze zien er wel lompig uit.

 

Ben benieuwd naar jouw review als je die gegund wordt

 

Functioneren zonder problemen. Alle wapenhandelingen zijn probleemloos uit te voeren.

 

Zweer er al jaren bij.

 

 

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is eigenlijk het verschil tussen al die types? Op prepshop.nl wordt ik niet wijzer.

 

Dit is de beschrijving van de diverse types in volgorde:

 

- Op zoek naar een all-round bescherming bij de zwaarste klussen, zoek niet verder: de M-Pact 3 handschoen!

- Een handschoen die schokken absorbeert, zodat uw handen dat niet moeten!

- Een handschoen die schokken absorbeert, zodat uw handen dat niet moeten!

- Een handschoen die schokken absorbeert, zodat uw handen dat niet moeten!

- Wanneer de hitte toeneemt, geeft de Original Vent handschoen je handen de bescherming en koeling die je nodig hebt!

- De Original handschoen biedt een winnende combinatie van veelzijdigheid en prestatie!

- De Original handschoen biedt een winnende combinatie van veelzijdigheid en prestatie!

- De Original handschoen biedt een winnende combinatie van veelzijdigheid en prestatie!

- Op zoek naar een all-round bescherming bij de zwaarste klussen, zoek niet verder: de M-Pact 3 handschoen!

 

Welke zijn waar voor geschikt? Tegen schokkend, snijden, voor in de zomer, de winter, waterdicht?, vuurvast?

 

Ik kom er niet goed uit, vandaar dat ik ze wel eerder bekeken had, maar een beetje links heb laten liggen, terwijl het waarschijnlijk top spul is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bied mezelf ook aan de handschoenen uitvoerig te testen en reviewen,mits ze een hele grote maat hebben XXL ofzo.:)

 

Ik ben met verschillende klussen bezig. In NL: tuin, tegels, schuur isoleren, afvoeren oude bouwmaterialen. En eind volgende week ga ik twee weken in Spanje klussen. Vloer storten, fundering voor volière maken, zonnepanelen monteren etc. etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De handschoenen zijn van origine uit de nascar race wereld bedoeld voor monteurs. Ze bieden goede schok absorptie zonder alle fijne motoriek weg te hinderen. Ze zijn niet snijwerend, vuurvast of waterdicht. In de praktijk, snij je er niet zo doorheen, en blijven ze relatief warm als ze nat zijn.

 

Het zijn super handschoenen waarbij je soms vergeet ze aan te hebben ondanks dat je millimeter werk moet verrichten. Ik ben er dol op, maar ondanks dat het volgens mij niet zo verwarrend op de site staat, ben ik het er mee eens dat dit beter kan. Misschien kan ik inspiratie vanuit de reviews op doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel benieuwd idd, hoe ze in de trekkerbeugel passen. bij de c7 en c8 zal dat weinig problemen geven. maar toch.. ze zien er wel lompig uit.

 

Ben benieuwd naar jouw review als je die gegund wordt

 

Valt reuze mee, anders de trekkerbeugel los maken zoals je dat ook doet in Noorwegen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga even een aanvulling op de vraag van @Mr. Gold doen.

 

Er staan meerdere soorten mechanix handschoenen op de prepshop.nl site. Welke wil je een review over schrijven en waarom? De mechanix original vent bijvoorbeeld is niet warm, daar is hij namelijk niet voor ontworpen, maar juist om luchtig te zijn!

 

Als er mensen winter ambities hebben, ik heb nog een paar van de mechanix winter glove liggen maat M. Staan nog niet op de site, maar is wel een review optie.

 

Zouden de gebruikers die als eerste hebben gereageerd in dit topic hier ook nog wat over kunnen zeggen dan kunnen we ermee aan de slag.

 

Geniet van het weekend preppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden de gebruikers die als eerste hebben gereageerd in dit topic hier ook nog wat over kunnen zeggen dan kunnen we ermee aan de slag.

 

Geniet van het weekend preppers.

 

Ik heb even goed op de site moeten kijken voor meer informatie (tip: zet deze info ook erbij in de prepshop). Ik zou graag de M-pact 3 glove maat XL willen testen. Dit omdat ik ook een paar hectare hout ga kappen en de knokkels en vingers extra goed beschermd zijn. Daarnaast bieden deze handschoenen toch voldoende ventilatie en flexibiliteit. Dat laatste moet ik ook goed kunnen testen maar als klopt wat er op de site staat dan lijkt het me de ideale handschoen voor allround werk. Bouwen, Sjouwen, Hakken en Zagen.:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag de Mechanix handschoenen M-pact Covert (zwart) maat L willen proberen.

Absorbeert hij ook daadwerkelijk schokken (zoals beweert word), en hoe zit het met je bewegingsvrijheid...

En is hij te gebruiken bij winters weer (en kan eventueel ook binnenshuis proberen of hij geschikt is voor warm en koud weer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek alleen handschoenen waarin je nou eens geen koude fikken krijgt, toch redelijk fijn werk kan doen,niet versleten zijn na twee dagen aan kachelhout trekken en ook nog eens niet als natte dweilen om je handen hangen,mocht het eens wat vochtig worden.

De laatste modekleuren interesseren me geen hol,net als het feit of het nou net een fancy mode hype is of niet,functioneel,functioneel en functioneel is wat telt,de rest is onzin XL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold het lijkt me leuk om een van deze handschoenen te testen, bv de Woodland.

De test zal in de urbexpraktijk plaatsvinden; hetgeen in mijn geval betekent dat ik ze zal gebruiken op trips naar en in vervallen lokaties, een soort post SHTF situatie. Het zijn soms extreme situaties in locaties met veel verval dus ook veel scherpe en ruwe oppervlaktes, buiten maar ook binnen. dat kunnen fabrieken zijn maar ook kastelen en andere verlaten plekken..Soms ruw terrein, soms klimmen, maar ook fijn werk zoals de camera bedienen waarbij de handschoen gemakkelijk moet kunnen worden uitgedaan/

 

Verwachtingen die je mag hebben van mijn review;

- Verslag van totale proces van uitpakken tot het gebruik;

- Gedetailleerde gebruikservaringen in verschillende situaties (terrein, temperatuur, gevoel, enz)

- Comfort

- Gebruiksgemak

- Slijtage

- Aanbevelingen voor het gebruik (waarvoor wel en waarvoor beslist niet)

- Conclusie

 

Okee, nog meer motivatie?

 

Goed dan..

 

Om de fabelachtige kwaliteit van de handschoenen tot hun recht te laten komen, worden ze getest in een zware en vijandige omgeving.

De omgeving kenmerkt zich door verlaten panden, soms grote terreinen waarbij het verwaarloosde terrein wordt gedomineerd door scherp en dicht struikgewas. Zonder een goed mes kom je hier niet doorheen en zonder goede handschoenen kom je er niet ongeschonden uit.

Na het terrein te hebben overwonnen volgt de volgende uitdaging, kennismaken met ruwe steenachtige constructies, beton, steen, hout, staal, scherpe glasranden.

Wellicht gevolgd door een toetje, door de handschoenen te gebruiken bij het touwwerk, zekeren en soms klimmen in de oude constructies.

Tot slot het hanteren van het statief en de DSLR camera ... Tijdens een trip die soms een lange dag (vanaf 04:00 uur tot laat in de avond) en soms een (lang) weekend duurt is het de bedoeling dat de spullen - en dus ook de handschoenen - heel blijven, dus ik ben erg geinteresseerd in de kwaliteit van de handschoenen.

 

Enfin, ik denk dat ik ze goed kan testen en het zou daarnaast een welkome aanvulling zijn op mijn urbex gear. (alles in / aan een rugzak gewicht 15+kg waar je een meestal lange dag mee op de rug loopt) er gaat naast de camera en het statief ook nog drinken, eten, touw, helm, handschoenen, klimgerei, gordel, handdoek, emergency pack, licht, veeeel licht, GPS, kompas, en nog veel meer spullen mee...

 

Welke handschoenen het moeten zijn, zou ik zo niet kunnen zeggen, daarin schiet de informatie op de site een beetje tekort, ik denk dat de woodland wel passend zal zijn...

 

grts Wisks

 

DSC_6241.JPG

 

DSC_6407.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...