Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Wish

Iraanse embassade

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Eerder Israel want een verdeelde buurstaat is winst.

Israel wenst een gebalkaniseerde omgeving.

Deze post delen

Eerder Israel want een verdeelde buurstaat is winst.

Israel wenst een gebalkaniseerde omgeving.

Denk toch echt Iran, hebben ze weer wat om Israel in de schoenen te schuiven en te roepen: zie je wat Israel gedaan heeft.....

Deze post delen

Denk toch echt Iran, hebben ze weer wat om Israel in de schoenen te schuiven en te roepen: zie je wat Israel gedaan heeft.....

Dat sluit niet uit dat Israel het kan hebben gedaan.

Deze post delen

Dat sluit niet uit dat Israel het kan hebben gedaan.

Nope, net zo goed dat de Paus uit te sluiten is als dader... hahaha

We weten het niet, maar de komende dagen zulllen we er wel meer over lezen neem ik aan.

Is in ieder geval weer een puinzooi daar.

Deze post delen

As many expected, but as nobody knew what shape the latest provocation would take, overnight at least 23 were killed and dozens hurt after a twin bomb attack shook the Iranian embassy in Beirut.

And while Al Qaeda was quick to take the blame, Iran had other thoughts, and its foreign ministry promptly accused Israel of carrying out the deadly attack. In other words, the CIA-funded Al-Qaeda groups originally in Syria, are now operating in neighboring countries where they are blowing up Israel's enemies at Netanyahu's bidding, while taking responsibility and keeping the spotlight away from the Israeli state. What can possibly go wrong with such a strategy clearly designed to push the middle east back to the brink of war?

euh.....dus.....de Iraanse ambassade in Libanon krijgt een bomaanslag met doden en gewonden voor de kiezen. De telefoon gaat.

"Yes?"

"This is Abdullah from Al Quaida! We did it"

"You Bastards!"

"Click! Twiet twiet twiet....."

"Ze bastards have hung up ze phone! But now we know, it waz the Al Quaida bastards"

Meanwhile.....in Jerusalem.....someone is putting down a telephone.

"Ï think they really believe it was Al Quaida!"

"Good.....now please inform our friends at Langley that operation X is developing according to our cunning plan...."

• Leuk 1

Deze post delen

Natuurlijk zit Israël hierachter.

Israël en Saudi Arabia zij al bezig een oorlog voor te bereiden tegen Iran.

Israël heeft al verschillende oorlogs-daden richting Iran gedaan, zoals het aanvallen van doelen in Iran.

Iran staat volledig in zijn recht om zich te verdedigen.

Deze post delen

Eindelijk schiet iemand die klootzakken kapot met hun gekke kernwapens

Sent from my LG-P760 using Tapatalk

• Leuk 1

Deze post delen

Eindelijk schiet iemand die klootzakken kapot met hun gekke kernwapens

Is deze taal echt nodig?

Deze post delen

Maar ik mag iran echt niet ik weet niet zo goed waar om. Maar ik dat het iets te maken heeft toen amerika syrie wou aanvallen en toen iran zich er mee ging bemoeien. Maar nee dit soort taal hoeft nie

Deze post delen

Maar ik mag iran echt niet ik weet niet zo goed waar om. Maar ik dat het iets te maken heeft toen amerika syrie wou aanvallen en toen iran zich er mee ging bemoeien. Maar nee dit soort taal hoeft nie

Dat gevoel heb je nu een stuk helderder verwoord. Top reactie!

• Leuk 1

Deze post delen

Natuurlijk zit Israël hierachter.

Israël en Saudi Arabia zij al bezig een oorlog voor te bereiden tegen Iran.

Israël heeft al verschillende oorlogs-daden richting Iran gedaan, zoals het aanvallen van doelen in Iran.

Iran staat volledig in zijn recht om zich te verdedigen.

ah en het feit dat ze Israel bestoken met rakketten geleverd door Iran moeten we maar vergeten?

Zijn overigens ook nog raketten afgevuurt vanuit Iran richting Israel.

Of het feit dat Iran op zijn zachts gezegd niet zo nette taal uitslaat tegen Israel en ze dat de joden de zee in willen drijven ook maar vergeten?

Nee, waar er twee kijven hebben er twee schuld. Beide landen zijn fout bezig. Maar vergeet ook zeker niet oorzaak en gevolg in de juiste volgorde te zetten...........

Deze post delen

Dat gevoel heb je nu een stuk helderder verwoord. Top reactie!

Bedankt.

Deze post delen

Iran heeft Israël helemaal niet aangevallen, dat doen bepaalde groepen in Palestijns gebied.

Die raketten kunnen best van Iraanse makelaardij zijn, maar dat maakt Iran niet schuldig.

Amerika en een heleboel andere landen maken ook allerlei oorlogstuig en verkopen dat, maakt dat die landen dan ook schuldig?

Natuurlijk reageert Iran met dergelijke taal, ze zijn al decennia lang uitgedaagd door Israël.

Deze post delen

Maar het komt ook wel van meerdere kanten ook van iran. Maar ik zeg niet dat israel onschuldig is

Deze post delen

Ja want Oom Agent USA is immers 'de Goeie' en Syrië en Iran zijn 'de Slechterikken'. Net als die verdraaide Russen.

Goddamned sandfuckers and Wodka sodden Commies! Let's deal with them in our ole Cowboy way!

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...